מעושרת

לפני כשבועיים קיבלתי שיחת טלפון שבה הציעו לי להצטרף לסיבוב בלוגריות בכיכר המדינה לקראת ה- TLV fashion night שיערך ב 24.10.2013 בכיכר. התגובה הראשונה שלי היתה לצחוק. מה לי ולכיכר המדינה? אני, שהצלחתי בשנים האחרונות להשתדרג מאלנבי לזארה, שתקציב הביגוד השנתי שלי שווה ערך, במקרה הטוב, לג'קט מהכיכר, שמשתדלת להיות ערה למחירים וקונה כמעט רק בסוף עונה, אני אצא לסיבוב בכיכר המדינה? כן, אמרה הקול בצד השני, דווקא את, בואי תראי שהשד לא כ"כ נורא.

הסכמתי, כי כזו אני, מסכימה כמעט לכל מה שמציעים לי, ולמרות אהבתי העזה לזארה, גם בי חי החלום שיבוא יום ואני אוכל לקנות כל מה שאני רוצה איפה שאני רוצה. גם אני מתייחסת לפריט היחיד בארוני מבית ארמני בחרדת קודש, וגם אני רוצה ולו לרגע, לחיות את החלום.

התכנסנו בבוקרו של יום, רוזה, טל, נסטיה ואנוכי בכיכר. לעומתי, שלוש הבלוגריות האחרות מבינות עניין. לאף אחת מהן זו לא היתה הפעם הראשונה בסיבוב שכזה, וכולן חיות אופנה ברמה הרבה יותר גבוהה ממני. שלא לדבר על העובדה שבולטת יותר ויותר מאז שהתחלתי לעסוק בתחום, כולן צעירות ממני בכעשור, יפיפיות ודקיקות ומצטלמות במיומנות של דוגמניות ותיקות, בעוד אני נולדתי עם חרדת מצלמה שהולכת ומתגברת בחלוף השנים. למזלי הצטרף אלינו הצלם זוהר שטרית, שהיה כ"כ נהדר וסבלני כך שהפך את היום כולו לעוד יותר נעים.

את הסיבוב התחלנו בהלגה עיצובים. 2 קומות של מיטב המותגים מסודרים למשעי, נעליים שלא נראו כדוגמתן, בגדי מעצבים מהשמות הגדולים לצד מעצבים צעירים וחמים בעולם האופנה הבינ"ל, בגדים שמרניים לצד פריטים בועטים. אם רק יש לך את היכולת אין סיכוי שתצאי מהלגה עיצובים בידיים ריקות. נתבקשנו לבחור אאוטפיט להצטלם איתו. אני ישר הלכתי על מכנסי עור שהם חלום שטרם הצלחתי להגשים בארון שלי, חולצת משי כחולה, ג'קט  בועט, כפפות עור עם פרנזים ארוכים ומגפוני עור בעלי עקב מאסיבי. ישר ולעניין, בלי התלבטויות, מבין כל הפריטים בחנות היה לי ברור שככה אני רוצה להראות. (חולצת משי- אקוויפמנט, מכנסי עור- פיית' קונקשן, ג'קט- פיליפ לים, מגפיים- מיו מיו)

כמאמר חז"ל- טוב פוטו שופ מתמונה טובה

המשכנו לפריטי בלרינ'ס, מותג הבלרינות הספרדי שנחת בארץ ב2011, ומתמחה בנעלי בלרינות שטוחות ואיכותיות. במקור היה זה מפעל משפחתי לייצור נעלי בלרינות לריקוד, ב-2008, הדור הבא פתח את השלוחה האופנתית שהפכה מיד חביבה על סלברטיאיות העולם והשאר היסטוריה . אם תהיתן כמה נעלי בלרינות אפשר לעצב, תשמחו לשמוע שבפריטי בלרינ'ס דואגים בכל עונה ל-150 דגמים שונים, כשלכל אחת מהחנויות בארץ (3 במספר), מגיע זוג אחד מכל מידה, במחיר ממוצע של 1000 ש"ח לזוג ובאיכות בלתי מתפשרת. אני מכורה לנעלי בלרינות (שבשפתנו נקראות נעלי סירה או בובה), אבל בחרתי להצטלם דווקא עם נעלי אוקספורד בלקה שחורה משולבת בלבן.

סיימנו עם הנעליים ועברנו לפדני הסמוכה. אני כידוע חובבת זהב ויהלומים ובשבילי זה כמו להכנס לחנות ממתקים. מיד מצאתי עצמי מתבייתת על זוג עגילי שפריריות בזהב ויהלומים ושרשרת תואמת. היה לי מאוד קשה להפרד מהם אחרי הצילומים

מפדני עברנו לשם הגדול הבא- גוצ'י. החנות הותיקה של גוצ'י בכיכר המדינה מחזיקה נעליים, תיקים, ומבחר מצומצם יחסית של בגדי נשים ובגדי ילדים. אני בחרתי להתעטף במעיל פוך שחור, צעיף גדול וכובע לבד, מה שאיפשר לי להצטלם בחוץ כי נשארתי עם הנעליים שלי. בשניה שיצאנו זוהר תפס שוט עם הקשיש ברקע, לו היינו מביימים את זה, זה לא היה יוצא כ"כ מוצלח. הצילום בשחור-לבן, הצליח להסתיר את העובדה שהשמש זרחה והטמפרטורה עמדה על 28 מעלות. כמעט ריחמתי על הדוגמניות שמצלמות קולקציות חורף באוגוסט וקולקציות קיץ בינואר. מצד שני, היה כ"כ כיף שלא יכולתי לרחם עליהן באמת

החנות האחרונה שנכנסנו אליה היא אמור של דנה אונגר בר דיין ומירי חבס, חנות שיקית וצעירה המחזיקה שלל מותגים בינהם: דולצה וגבאנה, פנדי, רוברטו קוואלי, מיסוני, פול סמית, אטרו, מייקל קורס, כריסטאן ליבוטין ,קלואה, בלנסיגה ועוד. גם באמור הספיק לי סיבוב קצר מאוד בכדי למצוא בדיוק את מה שרציתי, שמלת סריג קסומה בשחור לבן, בגזרת קלוש באורך הברך, עם מחשוף סירה מושלם מלפנים ומחשוף גב עגול מאחור. מיד ראיתי את אהובתי אודרי הפבורן מול עיני ולכן הוצמדו לשמלה נעלי בלרינה בגימור לק שחור וקלאץ קטן.  כמה הייתי רוצה לקחת את השמלה הזו איתי הביתה, היא היתה אחד הפריטים הנעימים והנוחים ביותר שאי פעם לבשתי. לצערי המחיר שלה כלל ארבע ספרות והיה בצד הקרוב יותר לחמש. (השמלה של ויצ'דומיני, הנעליים של פנדי והקלאץ שלא רואים של לבוטן)

מה אומר לכן חברות, הייתי יכולה להתרגל לזה.

TLV FASHION NIGHT, אירוע האופנה הגדול של ישראל בכיכר המדינה יתקיים ביום חמישי, ה- 24 באוקטובר 2013 בין השעות 18:00-24:00

הארוע הופק בשיתוף עיריית ת"א בהשראת ארועי fashion night המתקיימים בבירות האופנה הגדולות בעולם, ומהווה ערב של אופנה, עיצוב ותרבות שבו לוקחים חלק  למעלה מ- 100 בוטיקים, בינהם אלו שביקרנו בהם ועוד רבים אחרים.

בערב הארוע יציעו הבוטיקים בכיכר אוירה חגיגית במיוחד בחלונות הראוה, שטיחים אדומים, תצוגות אופנה, שמפניה ומוזיקה. האורחים יוזמנו להנות משרותי סטיילינג, עמדות איפור וטיפוח ועוד, כשהמטרה היא לחשוף בפני הקהל הרחב את כל הסגנונות המתאגדים בכיכר- מעצבים בינ"ל, מעצבים ישראלים, מותגי יבוא, גלריות ובתי קפה.

בגלריה זימאק בכיכר תוצג באותו הערב תערוכה של האומן ערן שקין, הכוללת מיצב של 10 זוגות נעלי סטילטו עשויים יציקת ברונזה, לצד תערוכה של ציוריו מספרו האחרון sunny side up- ביניהם רישומי מעצבי אופנה ידועים, כדוגמת איב סן לורן, אלכסנדר מקווין, מארק ג'ייקובס, אלבר אלבז ועוד, הלובשים את יצירותיהם ומצוירים על ידי שקין בצורה הומוריסטית וייחודית.

את כל הפרטים אודות האירוע ניתן למצוא באתר :www.kikar-hamedina.com

הקונה נחמה בפייסבוק