חדש על המדפים

בעוד כולנו דרוכים בציפייה להתפתחויות עם סוריה, עולם האופנה כמנהגו נוהג. חנויות חדשות נפתחות, קולקציות חדשות מגיעות וקמפיינים מעניינים מושקים. קבלו סקירה של חדשות אופנה, כי מעולם האסקפיזם לא היה יותר נח

בחורה עם מחשב נייד

קבלו סקירה של חדשות אופנתיות להרמת המורל-

צ'יפ מאנדיי

המותג צ'יפ מאנדיי נוסד בשנת 2004 בשבדיה ע"י צעירים שרצו לתת תשובה זולה לג'ינסים היקרים שנמכרו באותן השנים (מקור השם טמון בכך שהמקימים החלו דרכם בחנות יד שניה שעבדה רק בסופ"ש ומכרה בגדי יד שניה וג'ינסים של מעצבים במחירים לא זולים. לאור דרישת הקהל הם החלו לייצר ג'ינסים בעצמם ולמכור אותם במחירים נוחים, אז החלה החנות לפעול גם בשאר ימות השבוע ומכאן שם המותג). בשנת 2008 רכשה אותם לא אחרת מענקית האופנה H&M, אך הם עדיין פועלים כמותג עצמאי לכל דבר ועניין. הרכישה אפשרה להם חופש כלכלי להתפתח למותג אופנה גדול הנמכר היום במאות נקודות ברחבי העולם.

צ'יפ מאנדיי הגדירה מחדש את המושג 'סופר קול' באופנת רחוב שובבה עם נטיה היפסטרית, לנשים, גברים וילדים, כשלוגו הגולגולת המפורסם משלים את האוירה. בשבוע שעבר קפצתי לראות את קולקציית הסתיו החדשה שלהם שמיובאת ומשווקת בלעדית ע"י מקימות האתר Belle&Sue

אם עוד לא יצא לכן להכיר את BELLE&SUE המצויין זה הזמן לבקר בו. האתר הותיק מציע פריטים של מעצבים מוכרים הנבחרים בקפידה. תמצאו בו אופנה שלא תראו באתרי מכירות ישראלים אחרים במחירים שנעים בין 100 ל 770 ש"ח.

לאחרונה קיבלו שלוש השותפות באתר את הזיכיון הבלעדי ליבוא של צ'יפ מאנדיי לישראל, ואנחנו נזכה לראות חלק נרחב מהקולקציה בארץ. את הקולקציה ניתן לרכוש ישירות מהאתר או בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

מה בקולקצייה? מבחר ג'ינסים רחב ועדכני שנותן את הפרשנות הטובה ביותר שראיתי עד היום לטרנד שנות ה-90. הגזרות והצביעות החזירו אותי לארון שלי בבית הורי, בדיוק לג'ינסים שלבשתי לפני למעלה משני עשורים. לצד הג'ינסים קולקצייה יומיומית שנוגעת כפי שצפוי בפריטי גראנג'- חולצות פלאנל, שילובי טקסטורות, גזרות אובר סייז, כולם מבדים משובחים וגזרות מדוייקות.

מחירים: ג'ינסים: 330-450 ש"ח, חולצות: 99-429 ש"ח, שמלות:229-469 ש"ח, ז'קטים ומעילים: 429-769 ש"ח, נעליים: 569-699 ש"ח

את כל הפריטים תוכלו לראות ולרכוש באתר BELLE&SUE

REEBOK

שום שיחה על אופנת הניינטיז לא תהיה שלמה אם לא נזכיר את מותג הנעליים שכבש אותנו באותן שנים בסערה- ריבוק. אמנם רובנו נאלצנו להסתפק בחיקוי זול של נעלי "גלי", אבל חלמנו על הדבר האמיתי. השנים חלפו, הטרנד עבר וריבוק כמעט ונעלמו מהמדפים בארץ. ב- 2005 נרכשה ריבוק ע"י אדידס ומאז נעשים מאמצים רבים להחזיר עטרה ליושנה.

הפרוייקט האחרון של  Reebok מציג את קולקציית City Classic. פרוייקט בינלאומי במחווה לאומנות הרחוב. מיטב בירות העולם לקחו חלק (פריז, לונדון, ניו-יורק, מיאמי, מוסקבה, טוקיו ועוד), מכל עיר נבחר אמן גרפיטי שעיצב זוג נעליים בהשראת העיר ממנה בא. הדגמים יוצרו במסגרת קולקציית קפסולה שנמכרת בכל העולם ועכשיו גם בישראל.

ישראל לצערנו לא השתתפה בפרוייקט הרשמי ובין הדגמים לא מופיע דגם של אמן ישראלי, אבל לא אנחנו ניתן לזה להשבית לנו את השמחה. לכבוד השקת הקולקציה בארץ בריבוק ישראל פנו לסלבריטאים ואומנים ישראלים שיעצבו נעליים בהשראת תל-אביב. בין המשתתפים בפרויקט- רונית יודקביץ, טל פרידמן, נטלי דדון, השפים- עומר מילר וישראל אהרוני, בר בן וקיל, המעצבים- יוסף, ליאת גינצבורג, אפרת קליג ופראו בלאו, העיתונאית תמר קרוון וציירים ואומנים נוספים. העיצובים המקומיים יוצגו כתערוכה בחנות NOT FOR SALE ברחוב בעלי המלאכה 3 בת"א עד סוף ספטמבר. (ואגב, למרות השם המטעה תוכלו גם לרכוש שם דגמים נבחרים מהקולקצייה העולמית)

7% מהמכירות של הקולקציה בארץ יתרמו לחצר הנשית בנמל שהוזכרה בבלוג לא פעם. (במידה וימכר עיצוב של אחד הדגמים הישראלים, הסכום כולו יעבור לתרומה),

מידות: נשים 36-41, גברים 41-47

מחיר קולקציית סיטי קלאסיק: 399 ש"ח

דגמים מקולקציית סיטי קלאסיק

דגמים ישראלים בהשראת ת"א: למעלה מימין- שירה ברזילי, משמאל- אפרת קליג, למטה מימין- שחר נבות, משמאל- ישראל אהרוני

מנגו

אפשר להמשיך ולדבר על שנות ה-90 גם כשכותבים על הקולקציה החדשה של מנגו לסתיו חורף 2013/14. אבל האמת היא, שאני מתחילה להשמע לעצמי כתקליט שבור (כמחווה לשנות ה-90 בהם נעלמו סופית התקליטים מחיינו). לכן, כשהגעתי לראות את הקולקצייה החדשה של מנגו החלטתי להתרכז דווקא בפריטים העל זמניים.

זה נכון שאי אפשר להתחמק העונה מטרנד הפאנק והגראנג', עם פריטי העור והמשבצות הסקוטיות ומהטרנד החיייתי הכולל הדפסי חיות וחברבורות, אבל לצידם מנגו משקיעים גם בפריטים קלאסים ובהדפסים על זמניים כפסים ופרחים, שיתאימו לאלו שמעדיפות קלאסיקה על טרנדיות.

מנגו מצטיינת בגזרות המכנסיים שלה (גן עדן לבחורות גבוהות שמתקשות למצוא מכנסיים באורך המתאים) ובפרט בג'ינסים (המלצה חמה שלי- לכו על דגם לונדון). יש במנגו מבחר גדול של ג'קטים נהדרים שמושלמים לעונת המעבר, ושמלות מגוונות כשהמועדפות עלי הן השמלות הרכות עם הנגיעה הבוהמיינית (מבחינתי המראה המושלם לסתיו הקרוב הוא שמלה פרחונית מתנפנפת, סריג גדול ורך מעל ומגפוני ג'מש)

בשנים האחרונות ניכרת הוזלה משמעותית במחירים של מנגו. בעונה האחרונה נראה היה כי ההוזלה השפיעה בעיקר על איכות הבדים. בחורף לעומת זאת קל יותר לשחק עם מבחר גדול של בדים ולכן התחושה טובה יותר מזו שהיתה בקיץ. לצד בדים סינטטים ברמות שונות תמצאו גם סריגים נעימים, כותנה וויסקוזה, ופריטי עור איכותיים.

חלק מכן ישמחו לשמוע שבמהלך 2014 יגיעו לארץ גם קו הילדים החדש של מנגו ולצידו קו בגדי הספורט לנשים.

טווח מחירים: חולצות:40-330 ש"ח, מכנסיים וג'ינסים: 130-270 ש"ח, ז'קטים: 170-480 ש"ח,חצאיות ושמלות: 100-500 ש"ח, נעליים: 200-500 ש"ח (פריטי עור וקולקציות מיוחדות יעלו יותר)

טווח מידות : חולצות: XS-XXL, מכנסיים: 34-46, ג'ינסים: 32-46, ז'קטים: XS-XXL, חצאיות: XS-XXL, שמלות: XS-XXL, מכנסיים קצרים: 32-44, אוברולים: XS-XL, נעליים: 36-40.

קבלו כמה דוגמאות לפריטים על זמניים שישמשו אתכן למשך שנים-

TOPTIK

רשת התיקים הותיקה פתחה סניף חדש בגן העיר בת"א. מעבר לעובדה המשמחת שרשתות ישראליות ותיקות ממשיכות לגדול ולהתרחב,שמחתי לראות שהן גם מסוגלות לחדש ולהתחדש. בעלי טופ תיק מייבאים מותגים ידועים כ Mundarina duck, kipling, Brics, סמסונייט ו Tumi (לאחרון נפתחה גם חנות יוקרתית משלו בקניון רמת אביב). שפע המזוודות בחנות עשה לי חשק עצום לטוס, אפילו שאני סובלת מחרדת טיסות. בכל מקרה, במצב המשפחתי הנוכחי שלי כנראה שאין מצב שאטוס בחמש השנים הקרובות בתסריט האופטימי ואאלץ להסתפק בתיקי יד או גב שיכילו את כל מה שאני סוחבת איתי ביציאה שגרתית מהבית עם שניים, שלושה או ארבעה ילדים.

אני מהדור שקיפלינג והקוף שלו היו הדבר הכי חם שיש ולכן אני שומרת להם חסד נעורים. מצד שני, לו הייתי יכולה להרשות לעצמי היום הייתי בוחרת באחד התיקים של מנדרינה-דאק.

(לרגל הפתיחה עד 30% הנחה על מגוון המזוודות)

דגמים של מנדרינה דאק

דגמים נוספים באתר

טריומף

כבר כתבתי לא אחת על חשיבות ההלבשה התחתונה כשאנחנו מתלבשות. חזיה לא מתאימה או תחתונים לא מחמיאים יקלקלו גם את השמלה היפה ביותר. על אחת כמה וכמה ככל שעוברות השנים וחוקי הגרביטציה תופסים מקום של כבוד בגוף שלנו.

כשאת הולכת לקנות חזיה תמיד כדאי להעזר במוכרות המנוסות. גם אם המבטים שלהן לא תמיד נעימים ויש להן נטיה להיראות כעוסות, אי אפשר להתווכח עם רמת המקצועיות של הטובות שבהן. זה כמובן לא סותר את העובדה שהלבשה התחתונה צריכה להיות גם יפה, או כמו שחברה פעם אמרה לי- תמיד תקפידי על חזיה יפה ותחתונים מחמיאים, את אף פעם לא יודעת מי יגש לטפל בך אם תתעלפי ברחוב.

טריומף פותחת את עונת הסתיו עם קולקציה מקסימה הכוללת בדי קטיפה, תחרות, ומבחר גדול של גזרות למימדי גוף שונים. על החזיות של טריומף לא צריך להכביר במילים. מה שמעניין במיוחד בעונה הקרובה הוא דווקא הקמפיין שמלווה את הקולקציה. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה עם המאיירת קריסטיאנה וויליאמס המתמחה באיור נופים ויצורים אקזוטים. עבור טריומף יצרה קריסטיאנה איורים שמשלבים אלמנטים מעולם התפירה ומלאכת היד כמחווה לחברה הותיקה והמנוסה.

אתר טריומף

שנה טובה

הקונה נחמה בפייסבוק