פוסט קוסמטי

התבגרתי-

אי אפשר להתחמק מהעובדה הזו. זה בא לידי ביטוי חיצונית ופנימית. דברים שפעם נראו לי ברומו של עולם היום לא תופסים כל נפח, טרדות שהיו רחוקות ממני שנות אור מתחילות לצוץ והעור כבר לא זורח כשהיה.

במחשבה שניה-

כנראה לא ממש התבגרתי, כי הפסקה הראשונה שכתבתי מאפיינת דרמטיות של נשים צעירות מאוד. אני עדיין מוטרדת מלא מעט שטויות, ולחילופין מתעלמת ממה שצריך להטריד אותי באמת בגילי, והעור שלי זורח יותר ממה שהיה מזה שנים.

ולמה העור שלי זורח? כי אחרי שנים שהתעלמתי מכל צורך קוסמטי שהעור שלי שידר, שנים בהן התייחסתי אליו כעור שמנוני ונמנעתי משימוש בקרמים עם לחות והזנה, שנים שהסתפקתי בשטיפה עם סבון נוזלי ומריחת קרם בסיסי במקרה הטוב, החלטתי שהגיע הגיל שכדאי להתחיל, ומדף הקוסמטיקה שלי התמלא בשפורפרות חדשות.

כשאני לוקחת על עצמי משימה אני בד"כ נכנסת אליה בכל העוצמה. וכך, מהרגע שהחלטתי לשקם את העור שלי ואת ההרגלים הקוסמטים שלי בכלל, התמכרתי. זה כולל את העובדה שאין מצב שאצא מהבית בלי קרם הגנה מרוח היטב על הפנים, הצוואר, העורף, המחשוף והידיים. וממשיך בשגרת הטיפוח שסיגלתי לעצמי אחרי המקלחת ולפני השינה הכוללת קרם עיניים, קרם הזנה, קרם ידיים וקרם רגליים.

לאחרונה נחשפתי לכמה מוצרים חדשים וממכרים והנה הם לפניכן-

AHAVA- EXTREAM NIGHT TREATMENT

את חברת "אהבה" הכרתי בעיקר דרך אורחים מחו"ל. זו תמיד נתפסה בעיני כחברה שמוכרת את קסמי ים המלח לתושבים זרים שרוצים לקחת לעצמם חלק מהטוב הזה. ואני, סקפטית מטבעי, שמלמדת את הילדים שלי מדי יום לא להאמין לפרסומות, לא קניתי את ההבטחות.

עד שנחת אצלי מוצר בשם EXTREAME NIGHT TREATMENT (תמצית טיפולית ללילה- אקסטרים). מהלילה הראשון שמרחתי על העור את המוצר הזה התאהבתי. המרקם מזכיר שמן סמיך ועם זאת באופן מפתיע הוא אינו מותיר כל שמנוניות על העור לאחר המריחה. 2-3 טיפות של הזהב הזה והעור שלך מרגיש חלק ורענן. כשתקומי בבוקר, עדיין תשארי עם תחושת הרעננות הזו מהטיפול הלילי, ואני מרשה לעצמי לומר שאחרי שימוש יומיומי במהלך שבועיים, לתחושתי העור ממוצק וחלק יותר מהרגיל.

בדף המצורף למוצר מספרים כי הוא מורכב מהרכב מינרלים ייחודי מים המלח וקומפלקס בשם Osmoter שפיתחו בחברת "אהבה" ונמצא בכל המוצרים שלהם. עוד יסופר כי המוצר מאושר לבעלי עור רגיש, נבדק לאלרגיה, נבדק ע"י רופא עור, ללא פרבנים ולא נוסה על בע"ח.

את התמצית הטיפולית קיבלתי כחלק ממארז לכבוד חגיגות 25 שנה לייסודה של חברת "אהבה". עוד במארז- מסכת זוהר וקרם יום שגם הם מוצרים מצוינים (במסגרת המארז הם מגיעים בגדלים קטנים להתנסות). קרם היום הוא ללא מסנן קרינה ופחות מתאים לימי הקיץ (אלא אם כן תשתמשו במוצר הבא שאמליץ עליו). מחיר המארז 260 ש"ח במקום 379 ש"ח.

לרגל החגיגות הוציאו באהבה מארזים נוספים הכוללים מוצרים שונים הנמכרים במחירים הנעים בין 100 ש"ח  ל- 260 ש"ח למארז. לרוכשים מארז מיוחד מקולקציית 25 שנה ברשת סופר פארם, 25 ש"ח מתנה לקנייה הבאה ברשת. לרוכשים ב-225 ש"ח ומעלה ממגוון מוצרי AHAVA, תיק מהודר עם מוצרים בגודל מיוחד, הכולל: קרם לחות עשיר ליום 15 מ"ל, מסכת לחות עשירה 20 מ"ל, קרם ידיים מינרלי 40  מ"ל.

המארז המומלץ שלי-

אתר אהבה , אהבה בפייסבוק

*

FOCUS SUN BLOCK

מוצר נוסף שזכיתי להכיר ויכול להשלים את קרם היום המצוין של אהבה הוא מוצר בשם FOCUS SUN BLOCK. כיוון שאני מאוד מקפידה על מריחת קרם הגנה, אני משתמשת נכון להיום  בקרם BB עם מקדם הגנה של Dr.Or. הבעיה בקרמי הגנה שמהווים בסיס לאיפור היא שלאחר שמרחת אותם והתאפרת את לא יכולה לחדש את ההגנה מידי מספר שעות כנדרש. וכאן נכנס הסאן בלוק פוקוס. מדובר במברשת פודרה ייחודית שמאפשרת לפזר אבקה מינרלית המגנה מקרני ה UVA וה- UVB  ברמת SPF 25. היתרון הגדול ביותר של המוצר הוא שניתן לחדש באמצעותו את ההגנה גם מעל האיפור. על הדרך הפודרה גם תטשטש פגמים ותיצור מראה מט לעור המזיע. הפוקוס מעוצב כמו מברשת סומק נפתחת בצורת גליל קטן. האבקה המינרלית כבר בפנים, ואין בעיה להכניס אותה לאחד התאים הקטנים בתיק היד שלך. אם תבחרי להשתמש במוצר הזה תוכלי להסתפק בקרם יום ללא מקדם הגנה (כמו זה של אהבה) ולהנות משני העולמות.

מניסיון שלי- נעים נעים ומומלץ. אין בעיה למרוח גם על הילדים ועל אזורים נוספים בגוף.(מחיר 185 ש"ח, ניתן להשיג בבתי מרקחת ובדוכן פוקוס בקניון אילון)

ואם לא הבנתן על מה אני מדברת, הנה סרטון שיבהיר-

[youtube uKkSDbjksKY nolink]

*

SABON

אחרי שהשיקו בסבון את סדרת הטיפוח לתינוקות עליה כתבתי בבלוג "הקונה נחמה לדור הבא", התפנו להשקת סדרה חדשה של מוצרים בשם OCEAN SECRETS. מדובר בסדרת מוצרי טיפוח לפנים שיוצרה בהשראת סודות עולם המים. המוצרים מבוססים על פורמולות ללא פראבנים, SLS, ושמן מינרלי (שכמובן אין לי מושג מה משמעותם של כל הרכיבים הללו, אבל לאחרונה אני שומעת על חברות רבות שהוציאו אותם מרכיבי המוצרים שלהן). מה שהמוצרים כן מכילים הם: תערובת אצות מהים הצפוני, אומגה 3,6,9, ויטמין C ושמנים טבעיים.

הסדרה כוללת עשרה מוצרים המחולקים למוצרי הזנה (סרום, קרם פנים עם SPF15, קרם פנים ללא הגנה וקרם עיניים), מוצרי טיפוח (מסכת בוץ, מסכת פנים לחידוש העור, מסכת לחות לפנים ופילינג פירות), ומוצרי ניקוי (מי פנים וסבון פנים).

עושה רושם כי חברת סבון מבקשת להיות חברת טיפוח קוסמטי לכל דבר ועניין עם מוצרים מובילים בתחום. לא עוד רק מקום לקניית מתנות לחברות, אחיות או אמא, אלא מקום לקניית מוצרי טיפוח מצויינים לשימוש יומיומי. הריחות של המוצרים של סבון ממכרים. העיצוב קלאסי מאופק, ואני באופן אישי, לאחר ההשקה המושקעת שהכינו עבור המוצרים בשיתוף עם לילך קפלן (בעלת תואר שני במדעי הרפואה ומנהלת יחידה לדרמוקוסמטיקה במרכז לרפואה פלסטית), השתכנעתי שמדובר במוצרים שהושקעו בהם מחקר ופיתוח מעמיקים ע"מ שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של מיטב מוצרי הטיפוח של חברות הקוסמטיקה.

ציון לשבח מיוחד אני רוצה לתת לאריזות הנוחות בגודלן ובתפעולן, ובעיקר לקרם העיניים שמגיע בבקבוקון עם משאבה (כך שאין צורך להכניס אצבע עם ציפורן מטופחת ע"מ להוציא את הקרם).

סדרת המוצרים החדשה של סבון

טווח מחירים- 48-138 ש"ח. להשיג ברשת חנויות סבון ובאתר האינטרנט.

*

TWO סידור גבות אקספרס

אצלי בעדה נשים רבות סובלות ממחסור בגבות. במקרה שלי, לא רק שהן מעטות בצורה מוגזמת, הן גם מאוד בהירות ומפספסות את תפקידן כמסגרת יפה לעין. היתרון הוא שלרוב אפשר לנקות את אזור הגבות לבד בבית עם פינטצה. תהליך שלאור כמות הגבות המוגבלת לוקח דקות ספורות. ובכ"ז אחת לתקופה אני משתדלת ללכת למסדרת מקצועית שתנסה לתת צורה למה שנשאר. בניגוד לנשים רבות, אין לי אחת קבועה כזו, ואני מוצאת למי ללכת בהתאם למיקום בו אני נמצאת ולזמן הפנוי שלי.

בדיוק לנשים כמוני, נפתח החודש מקום חדש בדיזנגף סנטר בת"א. אחרי ההברקה של מניקור אקספרס שניתן למצוא היום בכל מקום, הברקה חדשה-אלמנט האקספרס נשאר והיעוד השתנה. סידור גבות אקספרס בקניון. מדובר במתחם קטן שהוקם בחלל פתוח בסנטר (מול ארקפה), אבל על אף המיקום המרכזי הצליחו לייצר בו אוירה אינטימית ויחסית מוסתרת לנשים המטופלות.

במקום ניתן לקבל סידור גבות/שפם בחוט ושרותי איפור מהיר לפני דייט חשוב, חתונה או כל ארוע אחר. בנוסף מחזיקים במקום ליין איפור פרטי שמובטח כי הוא היפו-אלרגי ובאיכות גבוהה המותאמת במיוחד לאקלים הישראלי (ומיוצר בארץ!)

העובדות במקום בעלות ניסיון רב, ומעצבות את הגבות בהתאם למבנה הפנים של כל לקוחה. תהליך עיצוב הגבות לוקח כרבע שעה, וניתן כמובן להסיר גם שיער שפם/סנטר/פאות.

אני עברתי סידור גבות, מיהרתי ולכן לקח 10 דקות. יצאתי מרוצה++, וכיוון שמדובר בקניון הבית שלי אין לי ספק שאחזור לשם שוב.

תפריט הטיפולים של TWO:

עיצוב גבות-  15 דק'  45 ש"ח,  שפה עליונה – 10 דק' 20 ש"ח, סנטר- 10 דק'  20 ש"ח, פאות-  15 דק' 35 ש"ח  Two package- שני אזורים לבחירה 25 דק' 50 ש"ח   Full face package – עיצוב גבות והסרת שיער מכל הפנים- 30 דק' 65 ש"ח, איפור מקצועי אקספרס – 30 דק' 99 ש"ח

*

תפריט המוצרים של TWO:

מספריים לגבות 29 ש"ח, פינצטה קלאסית 10-12 ש"ח, עיפרון לגבות 39 ש"ח, צללית פיגמנט לגבות 39 ש"ח, צלליות אבן 39 ש"ח, פודרה 69 ש"ח, מסקרה 59 ש"ח, איילנר ג'ל 69 ש"ח, אודם 35 ש"ח, סומק טרקוטה 79 ש"ח, מייק-אפ 99 ש"ח ועוד מגוון רחב של מוצרים.

TWO, דיזנגוף סנטר, קומה 1- (מול ארקפה)

*

בואו לבקר את הקונה נחמה בפייסבוק