קני לך משהו יפה לט"ו באב

ט"ו באב בפתח ומיטב המעצבים והרשתות לא ייתנו לכם לעבור אותו מבלי לנסות לקנות את ליבכם בקולקציות שהם מציעים לאוהבים זה את זו ואת יום האהבה. הרבה אדום ורוד ולבבות תמצאו בחנויות. קבלו דוגמיות בשלל מחירים.

בחורה עם מחשב נייד

מעולם לא הייתי טיפוס רומנטי במיוחד. לא בצעירותי ולא היום כשאני בת 40, נשואה 12 שנה ואמא לארבעה. מתנות לעומת זאת אני אוהבת, בעיקר כשהן מגיעות מבעלי שלמד במהלך השנים בדיוק מה אני אוהבת (אם נוריד את השנה שבה קיבלתי מנוי לפילאטיס שבסופו של דבר בוטל והומר לצמיד של ה.שטרן).

תאריכים כלליים לציון האהבה כמו ט"ו באב וולנטיינס דיי, לא מדברים אליי ומעולם לא היוו יום סנטימנטלי עבורי ועבור בן זוגי. מי שלא ייתן לימים האלו לחלוף בשקט הם בעיקר בעלי עסקים שהצליחו להפוך אותם לעוד סיבה להוציא כספים על מתנות, ארוחות במסעדות  והופעות רומנטיות, העיקר להרגיש שחגגנו את האהבה שלנו. מבחינתי, העובדה שבעלי מנקה את הבית בימי שישי, או מכין לי כוס קפה בבוקר, היא חגיגת האהבה הכי יפה שיש ושום תליון לב או ערב שירי אהבה לא ישתווה לזה.

ובכל זאת, לרגל תפקידי החדש ככותבת מדור המכירות השבועי של סלונה, מזה למעלה משבוע אני מקבלת בלי סוף אימיילים עם הצעות מיוחדות לרגל ט"ו באב. אז למרות שאני מניחה שהרוב המכריע של הקוראות שלי הן נשים, קבלו כמה רעיונות לבביים במיוחד. אם משהו מוצא חן בעינכן, פשוט השאירו את המסך פתוח לבן זוגכן שיציץ בו, או שתאמצו את הגישה שלי- תקנו לעצמכן ותספרו לו שזה ממנו. לתחושתי רוב הגברים יצאו מרוצים מהסידור הזה.

בפוסט הזה תמצאו חלק קטן מההצעות, במדור המכירות בסלונה תמצאו לא מעט הצעות נוספות.

אקססורייז לונדון-

קולקציית ט"ו באב- תכשיטים עם לבבות ותחתונים בצבעי אדום וורוד

מגנוליה-

קולקציית לבבות, בטווח מחירים של 99-399 ש"ח

פדני-

קולקציית אהבה, פריטים חרוטים במילים "אני אוהב אותך" ב 32 שפות.ותליון מפתח כסמל לפתיחת הלב לאהבה. טווח מחירים: 2690-9960 ש"ח

מיכל נגרין-

קולקציית לבבות, בטווח מחירים- 179-299 ש"ח

פנדורה-

צמידים מעוטרים בלבבות, בקנייה מעל 500 ש"ח, קופסא בצורת לב מתנה. מחירים: החל מ- 280 ש"ח (מחיר משתנה בהתאם לצמיד הבסיס שבחרתן ומספר הצ'ארמס שבחרתם להוסיף)

מיכל בן עמי-

מהדורה מיוחדת של עגילי לב לט"ו באב

אמארו-

תכשיטים בצבעוניות של אדום עז ולבן משובצים באבני גרנט, רובי ואבני סברובסקי לצד אבני אם הפנינה, פנינה וקריסטל ומשלבים אלמנטים רומנטיים של לבבות וסרטים. טווח מחירים נרחב- 80-2850 ש"ח

שלומית אופיר-

תכשיטי לבבות ב 20% הנחה לרגל ט"ו באב, טווח מחירים לפני הנחה 88-370 ש"ח.

ASAF&TOMER

מארזי ט"ו באב- תכשיטי לבבות, פפיונים ועוד, החל מ 28% הנחה (המארז שבתמונה הכולל עגילים, טבעת ושרשרת- 149 ש"ח במקום 207 ש"ח)

איפנמה-

מגוון כפכפים עם עיטורי לבבות, החל מ 89 ש"ח

שלל טי שירטים עם הדפסי לבבות ברשתות TNT, רנואר, טוונטי פור סבן, בטווח מחירים של 40-80 ש"ח.

מימין לשמאל- TNT, רנואר, טוונטי פור סבן

i digital ופיוניר, הולכים על הצעה פרקטית ברוח התקופה. אוזניות אדומות מעוצבות לשמיעת שירי אהבה בזמנך הפנוי

מימין- פיוניר, משמאל urbanears  i digital

ואיך אפשר בלי הלבשה תחתונה.

בתמונה- סט של פמינה באדום לוהט וסט של סלוגי בורוד (סלוגי ב- 50% הנחה לרגל ט"ו באב. המחיר המצוין בתמונה הוא אחרי הנחה).מבצעים נוספים של חברות ההלבשה התחתונה תמצאו במדור הסיילים בסלונה.

צילומים:יח"צ

הקונה נחמה בפייסבוק