חדשות אופנה וסטייל

חדשות מתחום האופנה והלייף סטייל- תצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, סטודיו דפנה לוינסון מתרחב לתחומים חדשים, וחנות קונספט חדשה למוצרי נייר. הפרטים בפנים

בחורה עם מחשב נייד

*

תצוגת האופנה של בוגרי המגמה לעיצוב אופנה בשנקר

*

אין לנו בארץ הרבה הזדמנויות לצפות בתצוגות אופנה איכותיות. אלו של החברות הגדולות כגון קסטרו ורנואר לרוב סגורות לקהל הרחב, ובשבוע האופנה כמעט ולא נשארים מקומות פנויים לאחר שהמוזמנים (המורכבים בעיקר מעיתונאים, בלוגרים וסלבס מקומיים) תופסים את המקומות. את התצוגה של שנקר פותחים לקהל הרחב בתשלום.

כרטיס כניסה יעלה 200 ש"ח ובתמורה תקבלו תצוגה מרהיבה, פרי ידיהם של 35 בוגרי המחלקה. כל אחד מהם יציג 5 דגמים, מה שמבטיח תצוגה ארוכה ומגוונת.

רגע לפני שמרבית הבוגרים ישתלבו בחברות המסחריות הגדולות, או יפתחו מותג קטן משלהם, תצוגת סיום הלימודים היא האופציה הכמעט אחרונה שלהם לתת דרור לרעיונות האוונגרדים ביותר מבלי צורך להתאים את הבגד ללקוחות ע"מ להתפרנס. שעות רבות של עבודה ולילות ללא שינה משקיעים הסטודנטים ע"מ להבטיח לנו תצוגה בלתי נשכחת של דגמים מרהיבים, כולם תפורים בעבודת יד, יזע, ואם מותר לי להמר, גם לא מעט דמעות.

בהפקה מבטיחים אולם מעוצב למשעי, מסלול רחב, עשרות דוגמניות, קולקציות מקוריות ואפילו קולקציית ילדים אחת, לראשונה מזה 15 שנים.

וזה גם המקום לברך את  המחלקה לעיצוב אופנה של שנקר על דירוגה במקום ה-13מתוך 50 בתי הספר ללימוד אופנה בעולם, ברשימה שפורסמה ביוני 2013 באתר האופנה fashionista

התצוגה תיערך ביום א' 7 ביולי בשני מחזורים- 18:30 ו 21:00. רכישת כרטיסים- (במחיר 200 ₪ לכרטיס): 03-6110161, ימים א'-ה' – 16:00-10:00.

תמונה מתוך תצוגת האופנה של בוגרי 2012 (צילום:רפי דלויה)

*

דפנה לוינסון HDL, משיקה סדרת מוצרי טיפוח וטקסטיל בשם HOME&BODY

*

רוב מעצבי האופנה העצמאים מעדיפים להתעסק בעיצוב בלבד, אבל נאלצים להתמודד גם עם האלמנט העסקי הכרוך בהקמת עסק. מעבר לכך שזה מטרד הפוגע לא אחת ביצירתיות, רבים מהם פשוט לא טובים בניהול עסקי. דפנה לוינסון ובעלה צביקה לוינסון הצליחו להקים עסק משגשג משום שכ"א התעסק בדיוק במה שהוא טוב בו- דפנה בעיצוב בגדים לנשים בוגרות המחפשות בגדים נוחים, מחמיאים וטרנדים במידה, וצביקה בניהול העסק מרגע פתיחתו כחנות קטנה בת"א בשנת 1995 ועד הפיכתו לעסק מצליח המונה 25 סניפים, חנות מקוונת ומגוון הולך וגדל של מוצרים בתחום הלייף סטייל.

המותג "דפנה לוינסון" נהנה מקהל לקוחות נאמן לאורך שנים רבות, ונכון להיום מרחיב את מרכולתו מעבר לעיצוב אופנה ומציג ליין של מוצרי טיפוח לגוף ולבית ולצידם מוצרי טקסטיל. בסדרה מציעים מוצרים המורכבים משמנים טבעיים וצמחים, במרקם קל ולא שמנוני הנספג בקלות בעור. בין המוצרים בקטגוריית BODY תמצאו מוצרים לשימוש במקלחת, פילינג, וחומרי הזנה לעור כגון חמאת שיאה, קרמים, מוצרים לבישום הגוף שהפכו פופולרים בשנים האחרונות ובשמים בשלושה ניחוחות. בקטגוריית HOME תמצאו מוצרי בישום וניטרול ריחות בניחוחות שונים, מתקנים להפצת ריח, נרות ועוד.

לצד מוצרי הטיפוח, נמכרים (בחנות המקוונת בלבד) חלוקים, מגבות ומצעים (100% כותנה) בהדפסים שונים.

במסגרת הפניה של דפנה לוינסון לנשים עסוקות המחפשות פתרונות יצירתיים לחסכון בזמן, השיקו בחברה גם מארזי שי מוצלחים שניתן להזמין ישירות מהאתר. ישנם מארזים יעודיים (ליולדת, למתגייסת וכיו"ב), לצד האופציה להרכיב מארז ממספר מוצרים שתבחרי, בעלות מקסימלית של 80 ש"ח למארז המכיל 8 מוצרים. את המארזים ניתן לשלוח לכל כתובת שתרצי בעלות אחידה של 15 ש"ח, ותוכלי לצרף גם ברכה בהתאמה אישית.

בנוסף, פתחו בדפנה לוינסון "סטודיו לייף סטייל" מקסים ברחוב אלפסי 1 בת"א, בו נערכות מכירות מיוחדות, הרצאות בתחומים שונים,יעוץ סטיילינג ועוד.

אתר דפנה לוינסון

מחירים– מצעים (לסט זוגי): 479 ש"ח, מגבות (ב-4 גדלים משתנים): 10-105 ש"ח, מוצרי טיפוח: 14-69 ש"ח, מארזי שי: 55-169 ש"ח

*

PAPIER, חנות מוצרי נייר בעיצוב שרון ברונשר ושירן רוקוואי

*

לראשונה בישראל הושקה חנות קונספט למוצרי נייר המציעה פריטים יחודיים ומעוצבים ממגוון תחומים. החנות בבעלות בית הדפוס "קוויק קופי", אבל מי שאחראיות על הקונספט, עיצוב החנות ועיצוב המוצרים הן מעצבת המוצר והאופנה- שרון ברונשר והמעצבת התדמיתית והגראפית- שירן רוקוואי.

בחנות תוכלו למצוא מגוון מוצרים גדול, החל מניירות מעוצבים, מחברות, אלבומים, יומנים, קלמרים, ותיקים ועד מוצרי ספא ובקבוקי יין מעוצבים. לצד המוצרים החדשים מוכרים בחנות גם מוצרי וינטאג' הקשורים לתחום הנייר ונאספו ממקומות שונים בעולם, וכיאה לעידן הקיימות, מקום של כבוד ניתן גם למוצרי נייר ממוחזרים, בליין מיוחד הנקרא leftovers

החנות מיועדת ללקוחות פרטיים ולבעלי עסקים קטנים המחפשים פתרונות מקוריים לאריזה. בהמשך מתוכננת להגיע גם סדרת מוצרי עץ.

מעבר לעבודותיהן של שתי המעצבות המוכשרות, בפאפייר דואגים לתת במה גם למעצבים צעירים מתחומים שונים בעבודה על קולקציות המוצעות למכירה.

טווח מחירים– מוצרי נייר: 50-120 ש"ח, עבודות יד אומנותיות: 120-300 ש"ח. שדרות דוד המלך 1, תל אביב

הקונה נחמה בפייסבוק