הבלוג של הקונה נחמה

הקונה נחמה

אופנה, טיפוח, סטייל, שופינג

עדכונים:

פוסטים: 514

החל מינואר 2012

יש הוצאות על ילדים שלא ניתן להתחמק מהן, הגדולה ביותר היא על מטפלת או גני הילדים הפרטיים, כשסיימנו איתם יש לנו צהרונים, ספרי לימוד (וספרים בכלל), וחוגים (וזה לפני שדיברנו על אוכל). המותרות מתרכזות בעיקר במשחקים ובגדים, את רובם ניתן לקבל “יד שניה” מחברים ומשפחה, אבל רובנו לא מוותרות על האופציה לקנות חדש ולפנק, לפנק, לפנק. שוק הילדים הוא אחד הרווחיים ביותר במשק ולכן אין פלא שהוא ממשיך לגדול ולצמוח מדי שנה גם כשנראה כי הוא רווי לחלוטין.

3 חברות גדולות, נכנסו לתחום או הרחיבו את פעילותן בתחום הילדים והתינוקות בעת האחרונה. הפרטים כאן-

קסטרו

קסטרו הכריזה על כניסתה לעולם הילדים, אחרי חודשים של שמועות, הבוקר כינסה קסטרו מסיבת עיתונאים בה הכריזה על קו אופנה חדש לילדים במידות 0-14.

גם בקסטרו הבינו, באיחור אופנתי, ששוק הילדים עדיין פתוח למותגים חדשים, כל עוד יתנו ערך מוסף וימכרו במחירים תחרותיים. את שני האלמנטים האלה הבטיח גבי רוטר, מנכ”ל קסטרו, לספק כשתכנס קולקציית הילדים לחנויות בחודש אוגוסט הקרוב.

הדגמים עדיין לא הוצגו, אבל הובטח שהם ייצגו עולם של קסם ודימיון, שיבוא לידי ביטוי בעיצובים ובהדפסים. הקולקציות יכללו בגדי קז’ואל יום-יומיים לצד לבוש חגיגי לארועים ומבחר אקססוריז- נעליים, חגורות, כובעים ועוד.

הסלוגן שילווה את קו האופנה החדש הוא “תתחילו לדמיין…” ועל בסיס זה נבנתה הקולקצייה באמצעות איורים נהדרים של דמויות, חיות וסמלים. המעצבים של קו הילדים עיצבו בעבר במחלקות הנשים והגברים של קסטרו, ולכן סביר כי הקו יהיה דומה, תוך התאמתו לגילאים הרלוונטים.

קו הילדים יחולק לשתי קבוצות גיל מרכזיות- קבוצת התינוקות מלידה ועד גיל שנתיים וקבוצת הילדים מגיל שנתיים ועד מידה 14.

האיורים המשולבים ב- RED BAR האופייני של קסטרו ילוו את המיתוג של כל אחת מהקבוצות . בגדי newborn, ימותגו באיור של ירח וכוכבים, בגדי הפעוטות והתינוקות ימותגו עם איור של ינשוף וצב, לילדים הגדולים יותר ציוותו כתר לבנות וגיטרה לבנים, רובוט על גלגליות, חייזרים ועוד.

באוגוסט יפתחו במקביל כ-25 חנויות ילדים. רובן ישולבו בחנויות קסטרו הקיימות באזור מיוחד שהוקצע להן, כמו כן ניתן יהיה לרכוש און-ליין באתר של קסטרו. הקולקצייה כאמור תושק באוגוסט לקראת החגים.

אין ספק כי ההקפדה על הפרטים הקטנים תבלוט בכניסתה של קסטרו לשוק הילדים. המיתוג המצוין, השקיות היעודיות לקבוצות הגיל, עיצוב החנויות, כל אלו בהחלט נותנים תחושה שיש למה לחכות.

שפת המיתוג של קסטרו-

אתר קסטרו

*

סופר-פארם

סופרפארם השיקה קו חדש של בגדי בייסיק לגילאי 0-6, וסדרת נעלי טרום הליכה הכוללת שמונה דגמים. כיוון שכמעט כל הורה לתינוק מבקר בסופרפארם לפחות אחת לשבוע, מן ההגיון שלצד מוצרי התינוקות הכוללים סבונים, מוצצים, בקבוקים, חיתולים, מזון לתינוקות וכיו”ב, ימכר גם ביגוד ראשוני בסיסי. אם לא קיבלתן שקית מלאה בגדים שהיו של התינוק של מקורביכם, סביר שלא קניתם מספיק ביגוד ראשוני ולכן נח מאוד למצוא אותו בסניף הפארם הקרוב לביתכם.

הקולקצייה המצומצמת כוללת בגד גוף בגזרת קימונו (הכוונה לכזה שנפתח לחלוטין לאורכו באמצעות תיק-תקים, ולכן אין צורך להשחילו מעל הראש), ומכנסי כותנה ללא רגליות המתאימים לקיץ. הצבעים מסורתיים- אפור תכלת ולבן עם עיטורים אופיניים לבנים ואדום ורוד ולבן עם לבבות לבנות. כל הבגדים עשויים 100% כותנה ונמכרים בשלישיות של בגדי גוף או מכנסיים בגדלים 0-3, 3-6.

אני התנסיתי בבגדי הגוף. שלישייה בצבעי אדום-לבן בעיטורי נקודות ולבבות. הם נוחים מאוד להלבשה, נעימים למגע ונראו נפלא גם אחרי הכביסה. חשוב לציין כי המידות די קטנות. לפרטית שלי עוד לא מלאו שלושה חודשים ובגד הגוף במידה 3-6 כמעט וקטן עליה. (עם זאת יש לציין כי היא חורגת במידותיה מהאחוזונים המקובלים של טיפת חלב).

בסדרת הנעליים תמצאו 8 דגמים של נעליים בעלות סוליה רכה למניעת החלקה במידות 3-6, 6-12, 12-28.

מחירים- שלישיית רגליות: 43 ש”ח, שלישיית בגדי גוף: 62 ש”ח, זוג נעלי טרום הליכה: 40 ש”ח.

*

ללין

חברת ללין Laline, מרחיבה את קטגוריית התינוקות ומשיקה סדרת מוצרים חדשה הכוללת מוצרים לגוף, מוצרי אמבטיה ואפילו מוצרים לחדר התינוק.

בהשקה מקסימה, כמו שרק השקה של מוצרי תינוקות יכולה להיות, עם שפע קאפקייקס מקושטים וצנצנות מרשמלו ענקיות, הציגו בללין את קו המוצרים החדש.

בללין מבטיחים כי המוצרים מכילים נוסחא ייחודית המתאימה לעור הרגיש של התינוק. המוצרים היפואלרגנים ומועשרים בתמציות קמומיל אורגניות. הסדרה כוללת- קרם גוף, שמן גוף, שמפו וג’ל רחצה (ללא דמעות), שמן נבט חיטה (לנשים בהריון ולאחר הלידה), בושם לתינוק (לראשונה בחיי נתקלתי בבושם לתינוק, היש ריח נעים יותר מריחו הטבעי של תינוק?) וקרם החתלה. במוצרים הנלווים תמצאו- תיק החתלה, חלוק מגבת, ספוג לתינוק, בובת אמבטיה (שהאישית שלי משוגעת עליה), שטיח לחדר התינוק, נעלי בד מפנקות וקופסאות אחסון.

2 אלמנטים מנצחים יש בסדרה החדשה של ללין. ראשית העיצוב המקסים המלווה בדמות תינוק מאויירת בשם baby lalini ושנית- כחלק מהאג’נדה החברתית של הרשת, 5% מהרווחים על מוצרי הסדרה יועברו לעמותת “חיבוק ראשון” שמתנדביה מעניקים חום ואהבה לתינוקות שננטשו בבתי החולים מסיבות שונות.

מחירים- מוצרי טיפוח לתינוק: 50-100 ש”ח, קיט בייבי (ערכת מוצרים ארוזים בתיק מעוצב): 110 ש”ח, מוצרים משלימים: 10-150 ש”ח

אתר ללין

הקונה נחמה בפייסבוק

עוד מהבלוג של הקונה נחמה

תצוגה מקדימה

חמישה בחמישי - חנויות ששוות ביקור

חמש חנויות ששווה לקפוץ לבקר בהן אם אתן בסביבה ליבסקינד ברלין החנויות במתחם שרונה הולכות ונפתחות בזו אחר זו, ובין השמות הגדולים אפשר למצוא כמה חנויות חמד קטנות. אחת מהן היא החנות של מותג התיקים הברלינאי "ליבסקינד". המותג...

תצוגה מקדימה

קניון אילון - פינה חמה בלב

הקומה החדשה בקניון אילון (צילום: אני) זה אולי נשמע קצת יומרני לקשר בין שופינג ונוסטלגיה, אבל כל אחד ועולם המושגים שלו. בי קניון אילון מעלה זכרונות נוסטלגים ובעקבות השינויים...

תגובות

תגיות:

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

סבתא ונכדה מחליפות בגדים

אבא שלי, שבין שפע העיסוקים שלו בפנסיה הוא גם צלם חובב שמצלם בדרך כלל נופים ופרחים, ראה שקידמתי בעמוד הפייסבוק של סלונה אופנה,  פוסט של הבלוגרית ...

תגובות

פורסם לפני 6 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה