גם לו מגיע

אני כמעט ולא כותבת על אופנה לגברים למרות שאני מאוד אוהבת שהגבר האישי שלי מתלבש יפה. כשהכרנו לפני כ-15 שנה הארון שלו בדירת הרווקים הכיל ליוויס בצבעים שונים (בינהם ירוק וחום) וחולצות בסגנון פולו, רצוי עם פסים (בירוק וחום). למעשה עוד טרם התחלנו לצאת באופן רשמי, התלוותי אליו בוקר אחד ע"מ לעזור לו לקנות כמה פריטים חדשים לארון, כנראה הוא הבין שזה יעזור לו לקנות את ליבי. צדק. עם השנים הבחור פיתח טעם משובח, החל לעמוד על שלו בכל הנוגע למה שהוא אוהב וזוכה ללא מעט מחמאות בעיקר במקום עבודתו, שם איך נאמר בעדינות, הופעה אופנתית היא לא בראש סדר העדיפויות. למרות שהוא עדיין מעדיף שאתלווה אליו בקניות או שאקנה לו בעצמי, הוא מתלבש באופן עצמוני ולי לא נותר אלא לחייך בסיפוק ולעבור להטיל את מרותי האופנתית על הילדים.

בשבוע שעבר יצא לי לבקר בשתי השקות שמתמקדות בגברים וזו הזדמנות מצויינת להקדיש להם פוסט קצר.

INSIDE/OUT היא רשת הסניקרס והנעליים החדשה של מעצב האופנה רונן חן, איל קיציס, רועי הולנדר ואילן ג'רבי שחברו יחד והחלו לייבא מספר מותגים של נעלי קז'ואל לגברים. חנות ראשונה נפתחה בקניון עזריאלי ולקראת קיץ 2013 תמצאו בה קולקציה שנבנתה מדגמים של שישה מותגים בינלאומיים. CREATIVE RECREATION ו- SUPRA מארה"ב, SNEAKY STEVE ו-JIM RICKEY משבדיה ו- CRUYFF CLASSICS מהולנד ו- NATIVE המותג הקנדי.

הדגמים נעים בין סניקרס קלאסים מסרטים אמריקאים, לבין סניקרס צבעוניים ועדכניים המיועדים לצעירים אופנתיים, סניקרס בהשראת תחומי ספורט (טניס, כדורגל, גולף), וסניקרס בהדפסים שונים, ולצדם נעלי גברים קלאסיות מחומרים יחודיים של המותג SNEAKY STEVE, ששם לעצמו למטרה לעצב נעליים קלאסיות באיכות גבוהה ולשמור על מחיר הוגן. העיצוב בסיסי במראה אולדסקול, מעור וז'מש לצד דריל, קנבס, דנים, כותנה ופשתן בגוונים קלאסים של חום, אפור, שחור וכחול.

בנוסף ניתן למצוא באינסייד/אאוט את נעלי המותג "נייטיב", נעלי גומי מעוצבות בשפע צבעים, בהשראת נעליים קלאסיות- סניקרס, מוקסינים, אספרדיל ועוד. הנעליים קלות במיוחד, עמידות למים, לא סופגות ריחות ובולמות זעזועים.

אמנם רוב הדגמים בחנות מיועדים לגברים, אבל חלק מדגמי הסניקרס קיימים גם בגרסה נשית ובמידות ילדים וגם את הגרסאות של "נייטיב" לנשים וילדים ניתן להשיג בחנות.

ממליצה בחום לגברים חובבי נעליים.

Inside/out, קניון עזריאלי, קומה ב'.

מחירים- 230-769 ש"ח

ואם אתם כבר בעזריאלי- עוד 3 חנויות חדשות שייתכן ויעניינו גם את הגברים שלכן.

חנות "מקרגור"- מדהים לדעת שיבואנים ממשיכים להביא לארץ מותגי פרימיום (לצד כשלונן של לא מעט חנויות דוגמת "בנטון" שרק לאחרונה הודיעה על סגירת הסניפים בישראל). בשבוע שעבר נפתחה בעזריאלי-השלום החנות החדשה של המותג מקרגור- המותג אמנם כמעט ואינו מוכר בארץ, אך באירופה הוא מותג מוביל המסתובב באיזורים של טומי הילפיגר, ראלף לורן ודומיו, מותג פרימיום ספורטיבי לגברים, נשים וילדים. במקור החנות נפתחה ע"י מהגר סקוטי שהגיע לארה"ב ב-1921 ועד היום הוא מזוהה עם משבצות סקוטיות. תמצאו שם בגדים מצויינים לחובבי הקז’ואל הממותג. לא תמצאו שם חדשנות עיצובית, כן בדים איכותיים, תפירה מצויינת ומחירים בהתאם. גם בחנות הזו מתרכזים בשלב זה בבגדי גברים אבל יש גם מבחר לא גדול של בגדי נשים ובנים (החל מ 120 ש"ח לטי-שירט לילד, ועד 1400 ש"ח למעיל עור לנשים).  אתר מקרגור

חנות "סמסונייט"– המזוודות של חברת סמסונייט זכורות לי מהילדות המוקדמת. בעיקר ההתלהבות מכך שזו של ההורים שלי הצליחה לחזור ללא פגע מכל מקום בו ביקרו בעולם. כשבעלי החל בנסיעות תכופות לחו"ל במסגרת העבודה, רכשנו עבורו טרולי איכותי של סמסונייט שמשרת אותו נאמנה כבר למעלה מעשר שנים. השבוע התבשרתי במייל על פתיחת סניף ראשון של חברת סמסונייט העולמית בארץ. מה שתפס אותי בעיקר היו התמונות. כל קשר בינן לבין המזוודה האפורה שזכרתי מהילדות, הינו מקרי ביותר. הסניף בקניון עזריאלי בת"א הוא הסניף ה- 100 שפותחת החברה בעולם וימכרו בו מזוודות, תיקים, מוצרי עור, ארנקים, מזוודות לילדים ואביזרי אופנה.

חנות חדשה נוספת שנפתחה בעזריאלי- "ורטהיימר ספורט", בסניף רביעי בת"א, שפע מותגים לחובבי הספורט מתחום ההלבשה, ההנעלה והאביזרים. בוורטהיימר מציעים לכם מבצעים לפסח לדוגמא- נעלי ריצה של המותג אסיקס, גברים/נשים, 300 ש"ח במקום 500 ש"ח, נעלי רכיבה/ספינינג של המותג "SHIMANO", ב- 350 ש"ח במקום 450 ש"ח, נעלי כדורסל של המותג AND1, לגברים, דגם Rocket Mid D1051 ב- 200 ש"ח במקום 400 ש"ח, נעלי טניס מקצועיות של המותג HEAD לגברים, דגם Court Sensor ב- 300 ש"ח במקום 500 ש"ח, נעלי ילדים של המותג פילה, ב- 100 ש"ח במקום 190 ש"ח ועוד.

נעלי הכדורסל החביבות על השחקן הפרטי שלי-

הקונה נחמה בפייסבוק