עולם תחתון

בחורה עם מחשב נייד

את רוב הנשים ניתן לחלק בחלוקה גסה לשתי קטגוריות מרכזיות. אלו שישנות עם הטי-שירט מסיום הטירונות ואלו שישנות בפיג'מה רכה או כותונת סאטן. סקר מהיר בין חברותיי הוביל לכמעט 100% של הסוג הראשון, אבל כנראה שאני וחברותיי לא מהוות מדגם מייצג לאוכלוסיית הנשים. אנחנו סובבות 40, אמהות לשניים-שלושה, ולא קראנו מספיק כתבות נוסח "הסוד לזוגיות מוצלחת" ו "איך תשמרי על להט ביחסים". באופן כללי בגילנו הקונטציה הראשונה שלנו למילה לילה היא שינה ולמילה סקס היא ילדים.

גם בכל הנוגע להלבשה תחתונה ההשקעה של רוב הנשים מוגבלת. בעניין הזה אחרי שנים של הזנחה דווקא התחלתי להקפיד. תחתונים שחותכים את האחוריים או הבטן בצורה לא מחמיאה, או כאלה שסובלים מעודף בד, יכולים להרוס הופעה מושקעת. שלא לדבר על חזיה שאינה תומכת במה שדורש תמיכה, או שיוצרת חיתוך לא מחמיא ולא נעים בגב. חזיה נכונה תחטב את חלקו העליון של הגוף, תבליט מותניים, ותיצור צללית צרה ומאוזנת.

השבוע ביקרתי בשתי פרזנטציות של חברות המייצרות הלבשה תחתונה ולבוש פנאי. "אינטימה" ו"דלתא" וחזרתי עם חשק גדול להשקיע בעצמי יותר גם בין קירות ביתי. בינתיים זה נכנס לרשימת הדברים שהבטחתי לעצמי לקיים אחרי גיל 40 (ובינהם ביקורים תכופים יותר במספרה ואצל הקוסמטיקאית). כל שנותר הוא להפנים שכבר מלאו לי 40.

"אינטימה" נחשבת לסקסית יותר, ובמודע חרטה על דגלה לגרום לך להרגיש חושנית, נשית ורכה, אצל "דלתא" המסר הוא ספורטיבי ונינוח.

אז מה ראיתי? (חוץ מדוגמניות שאינן זקוקות לשום פוטושופ).

אינטימה הציגה הלבשה תחתונה ולבוש פנאי, בגדי "אקטיב" לספורט וקולקצייה מרהיבה של בגדי ים.

קולקציית ההלבשה התחתונה של אינטימה נחלקת למספר קטגוריות-

FREE SPIRIT קולקציה קיצית וצבעונית במיוחד (קורל, פוקסיה, כתום, סגול וצהוב לימון לצד צבעי גלידה עדינים יותר). הבדים הם בדי ויסקוזה, בדי רשת ופרנצ' טרי המשולבים בלורקס זוהר בזהב וכסף. הפריטים בקולקציה כוללים כותנות עם תחתוני חוטיני תואמים, פריטי מיקס אנד מאטצ' של טי-שירטים, מכנסונים ותחתוני כותנה ועוד.

SUNNY DAY קבוצה זו מובלת ע"י הצבע סגול לילך בשילובים שונים (צהוב בננה, אפור או שמנת). הפריטים רומנטים באוירה כפרית, מבדי כותנה, תחרות ורשתות עדינות עם הדפסי ציפורים, פרחים ועלים.

SEACOAST כחולים, תכלת ולבן משולבים בכתומים וורודים, בפריטי כותנה, אריגים, סריגים ופשתן. בגדי בית נעימים ולא מחייבים, סטים של גופיות ומכנסונים, וחולצות טי.

FAIRY TALE קבוצה בסגנון וינטאג' הכוללת תחרות רומנטיות, קרושה, סאטנים, שיפונים, רקמות ופנינים. נוסטלגיה היא שם המשחק בבדים, בגזרות, בצבעים (ורוד, תכלת, וחום בשילוב שמנת וחול), ובהדפסים (הדפסי חיות לצד הדפסי פרחים ליצירת מראה נשי ועדין).

BASIC – BLACK AND WHITE כי אי אפשר לצלוח את העונה הקרובה אם לא נגעת בשחור-לבן.

בנוסף לפיג'מות והלבשה תחתונה, ניתן למצוא באינטימה קולקצייה חדשה של בגדי אקטיב לנשים, ללבישה בכל הפעילויות הספורטיביות שאני נמנעת מהן- ספינינג, יוגה, פילאטיס ועוד.  הקולקציה כוללת מכנסיים וגופיות ספורט המעוצבים בחיתוכים מחמיאים, הבסיס שחור, מלווה בעיטורים גיאומטרים בלבן, ורוד וסגול.

את התצוגה סיימו עם בגדי הים המרהיבים, בשפע דגמים, גזרות וצבעים. קולקצית בגדי הים כוללת מבחר גדול של פריטים הניתנים לשילוב במסגרת מיקס אנד מאטצ', האופציה שניתנת לנו בשנים האחרונות לקנות את החלק העליו בנפרד מהחלק התחתון, היא אחד המהפכים החשובים שנעשו בתחום האופנה. ראשית בשל פערי המידות והגזרות אצל רבות מאיתנו בין החלק התחתון לעליון, ושנית, כדי להמנע מהעניין המאוס של קניית בגד ים כחליפה.

גם קולקציית בגדי הים נחלקת למספר קבוצות בינהן- שחור לבן בהדפסים גרפים וחיתוכי לייזר. קבוצה בהשראת מועדון יאכטות המאובזרת באקססוריז צבועים זהב המעטרים בגדי ים בלבן וכחול נייבי. הקבוצה הטרופית בהדפסים טרופים ובוטנים בירוק, כתום, טורקיז וצהוב. הקבוצה האתנית הכוללת בדים סרוגים בשילוב לורקס. קבוצת ההיבסקוס הדפס של פרח ההיביסקוס על בד פסים בשחור ולבן, במגוון גזרות. קבוצת הספארי הדפסים אקזוטיים בשילוב בורדו בבגדי ים וחוף. קבוצת הבייסיק, כל קשת הצבעים והגזרות הניתנים לשילוב בינהם.


מידות: XS-XL

מחירים הלבשה תחתונה ופנאי: חזיות: 179.90-229.90 ₪, תחתונים: 29.90-69.90 ₪, גופיות: 39.90-129.90, פיג'מות: 119.90-199.90 ₪, כותנות: 119.90- 199.90 ₪, מכנסיים: 69.90-169.90 ₪, חולצות: 49.00-129.90 ₪

מחירים קולקצית אקטיב: גופיות: 99.90 ₪, מכנסיים: 139.90 ₪.

מחירים בגדי ים: תחתון ביקיני – 99.90 -139.90. ₪, חזיית ביקיני – 149.90- 189.90 ₪, גופיית טנקיני – 169.90-189.90 ₪, שלם – 179.90-299.90 ₪, פראו\חצאית – 119.90 ₪.

אינטימה בפייסבוק

___________________________________________________

ב"דלתא" לעומת אינטימה הדגש הוא על קז'ואל. המהות היא איכות ונוחות. לקראת אביב קיץ 2013 שמו בדלתא דגש על צבעוניות ועל פריטים חדשניים מבחינה טכנולוגית.

הרבה צבעי פסטל וצבעי נאון מלווים את הקולקציה של דלתא שמעבר להלבשה התחתונה הרחיבה את תחום הלבשת הפנאי ואת קטגורית בגדי הספורט "delta proactive".

בתחום ההלבשה התחתונה דלתא מציעה סטים של תחתונים וחזיה תואמים, הניתנים לקניה בנפרד או כסט. בליין החזיות תמצאו מספר סוגים- חזיות פוש אפ מעוטרות בתחרה, חזיות מכותנה רכה (חלקות או מודפסות) המיוצרות בטכנולוגיה חדשנית שאמורה להבטיח חזיות כותנה שאינן נשחקות גם לאחר כביסות רבות, וחזיות בשם  flexi-wire שנשבתי בקסמן- חזייה עם עצם גמישה עשויה פלסטיק (החזיות שבתמונה- 169-199 ש"ח).

בקולקציית בגדי הבית מציעים בדלתא פיג'מות, אוברולים, וכותנות בצבעים והדפסים שונים (למי שפספס, נינט היא הפרזנטורית של דלתא, אבל לא תמצאו אותה מצולמת בתחתונים וחזיה).

פיתוח מעניין נוסף תמצאו בקטגוריית הלבשת הפנאי בשם in&out . חולצות בייסיק לנשים גברים וילדים במגוון צבעים גדול שגם בהם ניכרת השקעה טכנולוגית בפיתוח כותנה חכמה שאמורה לנדף זיעה. לא בדקתי במבחן המציאות (אני? מזיעה?) אבל הבד מאוד נעים למגע והצבעים מקסימים.

עוד מציעים בדלתא גרבונים הנותנים מענה לנשים שאוהבות לגרוב גרבונים גם בקיץ והיו שמחות לשלב אותן עם סנדלים. הגרבונים של דלתא דקיקים במיוחד וניתן להשיג חלק מהדגמים בחיתוך אצבע, כך שאצבעות כף הרגל אינן מכוסות. זה לא מתאים כמובן לכל סוגי הסנדלים, אבל אידיאלי לנעלי פיפ טואו חושפות בהונות. בנוסף ניתן למצוא עקביות עם כרית בכף הרגל לחובבות הסטליטו ופתרונות נוספים לאלו שלא מוותרות על גרביים גם בימות הקיץ.

מחירים לדוגמא: חזיות – החל מ90 ₪, פיג'מות – החל מ120 ₪, כותנות – החל מ100 ₪, שמלות – החל מ100 ₪, גופיות – החל מ50 ₪

לאתר דלתא

דגמים נוספים תוכלו למצוא בדף של הקונה נחמה בפייסבוק