The touch makes the difference

כבר כתבתי בעבר שאני מאוד חסכונית בעניני קוסמטיקה. משתמשת במוצרים בסיסיים ולא בשמות הגדולים, מחזיקה בושם אחד לחורף ואחד לקיץ, כמעט ולא מתאפרת או מורחת לק ומעל הכל, חופפת את שערי כבר למעלה מ- 20 שנה בשמפו ומרכך מהזן הפשוט ביותר, "הוואי" כמובן.

ובכל זאת, כשקיבלתי הזמנה להשקה של שמפו חדש של "Crema" בחרתי ללכת.  לרגל יום-הולדתי ה- 40 שיחול החודש, חשבתי שהגיע הזמן להיפתח למוצרים חדשים. העור והשיער כבר לא מה שהיו ומה שהיה מובן מאליו בצעירותי מתחיל לדרוש התייחסות מיוחדת בתחילתו של העשור החמישי.

בבוקר גשום במיוחד הגעתי לקפה דלל בנווה צדק, כי שמפו איכותי, צריך לא פחות מארוחת בוקר נהדרת! התכנסנו כ- 20 בלוגריות ועיתונאיות, רובן מתחום הקוסמטיקה והטיפוח ואני. שבעות התפננו לשמוע על המוצר החדש. כמי שלא שולטת ברזי השמפו, הסתבר לי כי למותג "קרמה" כבר היה שמפו על המדפים, אולם הוא לא תפס נתח שוק משמעותי. בשנים האחרונות החליטו ב"קוסמופארם" בעלת המותג לחזק את תחום טיפוח השיער והגוף והתפנו לפתח מוצר פרימיום כשבכוונתם לתפוס נתח רחב יותר בתחום המבוקש.

המוצר שפותח מבוסס על פורמולת שמפו ייחודית עם רכיב ה Alpha Touch, המועשר בויטמינים להזנת השיער ולהשגת מגע רך. המילה מגע חזרה בפרזנטציה לא מעט. הילה גור, מנהלת החטיבה השיווקית, טוענת שלאישה המודרנית חסר מגע בחיים על אף שהוא אחד מאבני היסוד בחיינו. לכן, בקרמה נתנו חשיבות רבה לתחושה שייתן מגע עם השיער של אישה שמשתמשת בשמפו שלהם, וניתן לראות גם בקמפיין התייחסות מיוחדת לעניין המגע והתחושה שהוא נותן (עם ההשוואה המתבקשת למגע משי).

בקרמה מבטיחים שיפור במראה ובתחושת השיער כבר אחרי שימוש בודד, לאחר שבוע- שיפור משמעותי בבריאות השיער ווהברק ולאחר חודש- שיפור משמעותי בגמישות ובחוזק ומגע של משי ייחודי. את המחקרים שלהם ערכו בקרמה מול נשים שהעידו על עצמן כי הן משתמשות באחד ממוצרי הפרימיום. אני לצורך העניין, כמשתמשת של "הוואי" לא הייתי יכולה להיות חלק מקבוצת המחקר. נתוני המחקר כפי שנמסרו לנו, מעידים כי השמפו החדש עומד בסטנדרטים של "השמות הגדולים" ויותר.

אני אמנם קיבלתי את השמפו להתנסות, ובהחלט מתכוונת לבדוק אותו, אבל רק אחרי שייגמר בקבוק ההוואי הפתוח. כזו אני, לא מתחילה משהו חדש לפני שסיימתי את קודמו. בכל אופן, בינתיים אני יכולה להעיד שהריח נפלא. אעדכן בעמוד של "הקונה נחמה" את התרשמותי לאחר השימוש.

השמפו והמרכך מגיעים בשני גדלים- 400 מ"ל במחיר של 16.99 ש"ח. ו 700 מ"ל במחיר של 24.99 ש"ח. (מחיר השקה ל 700 מ"ל- 19.90 ש"ח).

המוצרים לא נוסו על בע"ח. ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

ובנימה אישית, כי אני הכי אוהבת נימות אישיות. בשלהי  2002, במהלך הריוני הראשון, שכרנו דירה מזוג מקסים, נכדתו של ברונו לנדסברג (מנכ"ל סנו) ובן זוגה. בדירה ממול התגוררו אחיה- יובל לנדסברג ואשתו מאי שבדיוק חבקו תינוקת ראשונה (וביוזמתם השתתפנו בקורס החייאת תינוקות בביתם). באותה השנה מונה יובל למנכ"ל חברת הפארם "קוסמופארם" במטרה לחזק את סנו בשוק מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח. כמה צניעות וטוב לב היו בשני הזוגות האלו, נצר לאחת המשפחות החזקות בישראל. לצערי, הקשר עם תמר הנכדה שהיתה בעלת הבית שלנו ניתק במהלך השנים, מקריאה בעיתונות למדתי שיובל התמנה ב 2011 למנכ"ל סנו ובני משפחה נוספים עובדים בחברה, כמה יופי יש במשפחות כאלו, בנכדים שממשיכים להריץ קדימה חזון של סבא שפועל בארץ כבר כמעט 50 שנה, ועם זאת לשמור על צניעות מבורכת.

השיר שנבחר ללוות את הקמפיין הושמע במהלך ההשקה למעלה מ 50 פעמים בלופ, וכמובן לא יצא לי מהראש במשך שלושה ימים אחרי. כדי לנסות להיפטר מהניגון בראש שלי, אני נוקטת בטקטיקה הנמוכה ביותר ומעבירה אותו אליכן. בהצלחה.

[youtube gatIk3z9a7Y]

הקונה נחמה בפייסבוק– למבצעים חמים, מכירות מעניינות ודברים יפים