ככה הייתי רוצה להתלבש

בחורה עם מחשב נייד

בדמיוני אני לבושה הרבה יותר יפה ואיכותי ממה שבד"כ קורה בסופו של דבר בפועל. עיקר המגבלה שלי היא כלכלית. זה נכון שאפשר להתלבש נהדר גם בבגדי הרשתות הגדולות, אבל גם ברשתות אני משתדלת לקנות את הפריטים הזולים יחסית ולשחק איתם. לא אחת המעבר בין מה שקורה בדימיון שלי לגבי איך שילוב מסויים אמור להיראות, לבין איך שהוא נראה במציאות, משתבש. הזמן והניסיון מלמדים אותי מה עובד עבורי ועם מה אין סיכוי שארגיש בנוח גם אם בקטלוג או על האמא ההיא מהגן הוא נראה נפלא. (ובנוחות אני לא בהכרח מתייחסת לנוחות פיזית, או כמו שכתבה לי גל ברקן על תמונה שהעליתי  "הכי נוח לך כשאת יפה").

עם כל אהבתי לרשתות הגדולות, אודה ולא אבוש, הייתי שמחה לו תקציב הביגוד שלי היה מאפשר לי להכנס לחנויות מעצבים ישראלים ולרכוש אצלם מלתחה מודולרית שלמה. כזו שתורכב מפריטים המשתלבים זה בזה בצורה מושלמת, מבדים סופר איכותיים וגזרות מוקפדות. לו היה לי את הכסף, אני מניחה שהייתי מאמצת 5-6 מעצבים ישראלים ע"מ להרכיב את ארוני מפריטים לא מתפשרים. אחת מהן כנראה היתה קרן נפתלי אותה גיליתי רק לאחרונה.

כיוון שאני מרבה לקבל תמונות ממשרדי יחסי ציבור, אני זוכה להכיר מותגים ומעצבים שסביר שלא הייתי נתקלת בהם בחיי היומיום כיוון שאני לא מסתובבת במקומות הנכונים. כך החלו לטפטף אלי תמונות של בגדי המעצבת קרן נפתלי שמיד התאהבתי בעיצוביה העל-זמניים, בדיוק מהסוג שמדבר אלי. לפי התמונות עושה רושם כי קרן מקפידה על פריטים שיהוו אבן יסוד בארונן של רוב הנשים, הגזרות מוקפדות וברובן רחוקות מהגוף והצבעים ניטרלים עם נגיעות טרנדיות קלות. מי שהכי משכו את תשומת ליבי הם המעילים הנפלאים. בשמחה הייתי מאמצת כל אחד מהם, ומעיל הג'ינס בראש (מופיע בתמונה הפותחת), וכמובן, סריגי האובר סייז, שאף פעם אין לי מספיק מהם (לפי המידע שקיבלתי קרן מעצבת גם קו מחוייט יותר, כיוון שאני פחות שם, בחרתי עבורכן תמונות מקולקציית הקז'ואל).

המידות- 36-44 ופריטי וואן-סייז.

המחירים כצפוי, תואמים את מחירי המעצבים הישראלים. אבל גם אצלה מתקיימת מכירת סוף עונה שווה ועכשיו במיוחד. החל ממחר-

STOCK WEEK בסטודיו של המעצבת קרן נפתלי לשבוע אחד בלבד בין התאריכים- 2-11/1/2013

בסטודיו המעצבת בקיבוץ העוגן

פריטים מעונת החורף, פריטים מעונות קודמות, סמפלים, פריטים מתצוגות ועוד

טווח מחירים: 99-500 ₪

קיבוץ העוגן (צפונית לצומת בית ליד)- 09-8820250

שעות פתיחה:

ימים א'-ה'- 10:00-18:00

יום שישי- 9:30-14:00

ומי שמתעניינת בבגדים בת"א תמצא אותם בחנות המעצבת בכיכר מסריק וברשת חנויות רזילי.

קרן נפתלי בפייסבוק

האתר של קרן נפתלי

הקונה נחמה בפייסבוק