כוחה של הזדמנות שניה

בחורה עם מחשב נייד

אומרים שבפגישה עם אדם שלא ידענו עליו דבר לפני שפגשנו בו לראשונה, 5 שניות הוא אורך הזמן שיקח לנו לגבש עליו דעה (כבר שמעתי על מומחים המתעקשים על פחות מחמש שניות, אני אישית מאמינה בדקה-שתיים). את הדעה שגיבשת בזמן הקצר הזה יהיה מאוד קשה לשנות אח"כ. אני מודה שלמרות שאני בד"כ מאוד סומכת על האינטואיציה שלי, כבר קרה שגיבשתי דעה על אנשים שבדיעבד הסתבר שהיתה נחרצת מידי ולעיתים אפילו מוטעית. לשמחתי, אני יודעת להודות בטעויות ולתת הזדמנות שניה.

ואם הדבר נכון לגבי אנשים, הוא בוודאי נכון גם לגבי ספרים, סרטים, מוזיקה, אוכל ואופנה.

לכל אחת מאיתנו יש את המקומות שהיא נוהגת לקנות בהם, וחברות/מעצבים שלא מדברים לסגנונה האופנתי. כשלי יוצא להסתובב בקניונים ישנן החנויות הקבועות שתמיד אכנס אליהן לראות מה חדש, גם אם אין לי כוונה לקנות, וישנן חנויות שלא פקדתי שנים ארוכות. כשמדובר בחנויות רשת, אחת מאלו שאני לא נוהגת להכנס אליהן היא רנואר. על אף היותה רשת ותיקה ומצליחה, אני אישית לא התחברתי לסגנון שרנואר הציעה. לתפיסתי הבגדים של רנואר היו צמודים מדי, סינטטים מדי, מתאמצים מידי להיות אופנתיים, בעוד אני כידוע, מעדיפה בגדי בייסיק נעימים ועל זמניים.

לשמחתי, זכיתי לתת לרנואר הזדמנות שניה. היא נולדה בעקבות פרוייקט המעילים הגדול שלי. קיבלתי תמונות של מאות מעילים, אחד המעילים שמשך את תשומת ליבי במיוחד היה דווקא מעיל שחור מעוצב של רנואר, שתמונתו פתחה את חלק ב' של פרוייקט המעילים. לתמונה צורף הכיתוב כי מדובר במעיל מקולקציית הסטודיו החדשה של רנואר והזמנה להכיר את הקולקצייה כולה. המעיל היה מסקרן מספיק בשביל לקבוע פגישה בחנות החדשה של רנואר בנמל ת"א, שנים אחרי הפעם האחרונה שביקרתי בסניף של הרשת.

מסתבר שההזדמנות שנתתי לא היתה לשווא. רנואר פיתחה קונספט של קולקציית סטודיו, המגיעה לחנויות אחת לשלושה ארבעה חודשים (הקולקציה הנוכחית היא השניה). לכל קולקצייה כזו נבחר נושא והפריטים מעוצבים בהתאם, הקולקצייה נמכרת במקביל לקולקצייה העונתית הרגילה.

קולקציית הסטודיו הנוכחית עוצבה בהשראת MUST HAVE, כשהכוונה לעצב פריטים שאמורים להרכיב מלתחה בסיסית של אישה אופנתית. בפועל את הקולקצייה מרכיבים 14 פריטים, רובם שחורים. המתחלקים בין פריטים קלאסים לחלוטין כגון, שמלה שחורה קטנה, מכנסיים שחורים מחוייטים, חצאית עיפרון שחורה (מעור או מכותנה משולבת לייקרה), ומעיל צמר, שחור, כמובן. לבין פריטים עם טוויסט בהשראה יפנית כגון שמלת משי בהדפס פרחים וגופיית משי רקומה, ומספר פריטי שיפון כגון שמלת שיפון מכופתרת עם נגיעות קרושה, חולצות שיפון עם שרוולים מעוטרים ברקמה ועוד. בנוסף תמצאו בקולקציה 2 דגמים של מגפיים- מגפוני עור, ומגפיים גבוהים דמויי עור, שניהם בעלי עקב גבוה, תיק ערב עשוי עור וחגורות.

בגדול אהבתי מאוד את הקולקציה שרנואר הציגו. אהבתי את הקונספט של פריטי MUST HAVE, אהבתי את הגישה היחסית שמרנית בעיצוב. אהבתי מאוד את אורך הברך שאפיין את השמלות והחצאיות והכי אהבתי (אבל התאפקתי) את המעיל. פחות אהבתי את חוסר האחידות בשימוש בבדים- לצד פריטים ממשי משובח, עור נאפה וכותנה, ישנם פריטים המוצגים כשיפון כשבפועל הם פריטי פוליאסטר שלא עומדים בסטנדרטים של הקולקציה כולה.

באותה הזדמנות ערכתי סיבוב בין פריטי הקולקציה הרגילה של רנואר. חלק מהפריטים עדיין מאפיינים את רנואר שזכרתי מפעם, בדים סינטטים, מראה צמוד, חיבה לדיטיילים. אולם לצידם ניתן למצוא מגוון לא קטן של פריטים מקסימים, בעיקר בכל מה שנוגע לסריגים, ג'קטים ומעילים ומגוון רחב למדי של ג'ינסים מוצלחים.

המידות: כמו בכל הרשתות הדומות- 36-42. בזכות גזרות האוברסייז בחלק מהחולצות והשמלות, לעיתים גם מידה 44 תוכל למצוא מספר פריטים.

טווח מחירים (לקולקציית הסטודיו שמבצעי סוף העונה אינם חלים עליה): שמלות: 349.90-499.90 ₪, חצאית: 399.90 ₪, חולצות: 249.90-279.90 ₪, מעיל: 749.90 ₪, מכנסיים: 299.90 ₪

אתר האינטרנט של רנואר

ביקרתן כבר בעמוד הפייסבוק של הקונה נחמה? שם תמצאו דיווחים על מבצעים חמים, קולקציות חדשות ודברים יפים. ממש פה