הבלוג של הקונה נחמה

הקונה נחמה

אופנה, טיפוח, סטייל, שופינג

עדכונים:

פוסטים: 495

עוקבים: 245

החל מינואר 2012

לא רבים האנשים שאני מכירה שמצליחים להפוך את החלומות שלהם לפרנסה. מעבר לכך, לעתים כשאדם הופך חלום או תחביב למקצוע, הוא מאבד מהקסם שלו. זה קורה כשהוא מבין שבכדי להתפרנס יש צורך ביותר מכשרון או כמיהה לתחום מסויים ולעניין נכנסים גם אלמנטים של ניהול עסק, התמודדות עם לקוחות וספקים, ניהול חשבונות, תחרות, ושאר מרעין בישין.

מעצבי אופנה הם לרוב אנשים שהפכו חלום למקצוע. מי שהגדיל לעשות ופתח מותג עצמאי יכול לאפשר לעצמו לעצב לפי טעמו האישי ולהגשים את הפנטזיות העיצוביות שלו, בעיקר אם יש קהל לקוחות שחולק עמו את אותן הפנטזיות. עם זאת, רבים מהמעצבים נאלצים למתן את העיצובים שלהם ע”מ להגיע לקהל לקוחות רחב ולהצליח לשרוד בתחום התחרותי, כי כמו שהפולניה שבי נוהגת להגיד “עם חלומות לא הולכים למכולת”.

לקראת קיץ 2012 סיקרתי את הקולקציה של ברכה בר און בפוסט שהתפתח לדיון על פרזנטוריות (“את מי מיצגות הפרזנטוריות?“). ברכה בר און היא מהמעצבות הותיקות בארץ, המותג שלה קיים כבר 30 שנה, ומבוסס על כתב יד ברור של ברכה המתאפיין בעיצוב מינימליסטי עם טוויסט ומתן דגש על בדים איכותיים המיובאים ממדינות מתמחות.

המותג “ברכה בר און” הפך למותג מסחרי המונה 5 סניפים וקהל לקוחות נאמן. בכדי להמשיך ליצור בנאמנות מלאה לעצמה פתחה ברכה בשנת 2009 מותג “בן” למותג ברכה בר און, בשם SQ1. הוא הוזכר לא אחת כמותג “הצעיר” של ברכה בר און, אך היא עצמה מתנגדת להגדרה, בעיקר כי חשוב לה לא להגביל את קהל היעד של אף אחד משני המותגים שלה. כששאלתי אותה מה מבדיל בין שני המותגים היא ענתה כי מבחינתה “ברכה בר און” הוא מותג מסחרי שנועד לשרת קהל נשים רחב, בעוד SQ1, הוא מותג החלומות שלה, בו היא מעצבת רק ע”פ טעמה ופחות מתייחסת למסחריות.

על אף ההבחנה הזו, הבגדים של SQ1, לבישים למדי. הקולקציה בנויה בצורה שבה ניתן בקלות ליצור טוטאל לוק, תוך שילוב מספר פריטים מהקולקציה. הם משתלבים זה בזה למראות שונים הן מבחינת סקאלת הצבעים והן מבחינת הגזרות. ברכה מאוד אוהבת מראה שכבות, בדים רכים ונשפכים וגזרות אובר סייז. בפרזנטציה השתמשו במושג “נונשלנטיות מוקפדת“. בקולקצית החורף תמצאו מעילים ווסטים מצמר ופרווה סינטטית, שמלות דקיקות בארוך השוק שבימים הקרים ברכה ממליצה לשדך לסוודר גדול או ג’קט פרווה, מגוון דגמי מכנסיים באורכים שונים, כולל ברמודות ושלל סריגים וחולצות בסיס. הצבעים כיאה לקולקציית סתיו חורף הם מה שמכונה צבעי תבלין חמים, חרדל, פפריקה, בורדו, וירוק בקבוק לצד צבעים חורפיים של אבן, אפור מלנאג’ ושחור חלקם בשילוב הדפסים גיאומטריים והדפסי פרחים.

כמעט כל הבדים מיובאים מאירופה ומיפן, התפירה כולה נעשית בארץ בסטודיו הפרטי של ברכה. בנוסף נמכרים בחנות תיקים ואביזרי אופנה בעיצובה של מירב אוחיון ונעליים של FLY ופלדיום.

המחירים כיאה למותג איכות עצמאי בעל חנות אחת- אינם שוים לכל נפש.

טווח מחירים:

חולצות וגופיות:                   החל מ- 200 ₪ ועד 440 ₪

קרדיגנים וסריגים:               החל מ- 360 ₪ ועד 690 ₪

מכנסיים וג’ינסים:                החל מ- 480 ₪  ועד 540 ₪

חצאיות ושמלות:                 החל מ– 190 ₪ ועד 640 ₪

ג’קטים:                             החל מ- 530 ₪ ועד 1150 ₪

חגורות, צעיפים וגרבונים:      החל מ – 90 ₪ ועד 290 ₪

SQ1- כיכר מסריק 16 תל אביב

אתר אינטרנט

עוד מהבלוג של הקונה נחמה

תצוגה מקדימה

חמישה בחמישי - חנויות ששוות ביקור

חמש חנויות ששווה לקפוץ לבקר בהן אם אתן בסביבה ליבסקינד ברלין החנויות במתחם שרונה הולכות ונפתחות בזו אחר זו, ובין השמות הגדולים אפשר למצוא כמה חנויות חמד קטנות. אחת מהן היא החנות של מותג התיקים הברלינאי "ליבסקינד". המותג...

תצוגה מקדימה

קניון אילון - פינה חמה בלב

הקומה החדשה בקניון אילון (צילום: אני) זה אולי נשמע קצת יומרני לקשר בין שופינג ונוסטלגיה, אבל כל אחד ועולם המושגים שלו. בי קניון אילון מעלה זכרונות נוסטלגים ובעקבות השינויים...

תגובות

תגיות:

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

סבתא ונכדה מחליפות בגדים

אבא שלי, שבין שפע העיסוקים שלו בפנסיה הוא גם צלם חובב שמצלם בדרך כלל נופים ופרחים, ראה שקידמתי בעמוד הפייסבוק של סלונה אופנה,  פוסט של הבלוגרית ...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה