IT SACK'S

בחורה עם מחשב נייד

עת השתחררתי מהצבא, עברתי לגור עם בן זוגי דאז ברחוב שדרות יוצ"ר בת"א, אחד הרחובות הקטנים המקבילים לבזל המפואר. כמעט מידי יום הייתי הולכת לאורכו של רחוב דיזנגוף בדרכי לעבודתי המאתגרת במלצרות במסעדה באזור מלון דן. או אז, התגלה לי עולם חדש של אופנה וצבעים ולא אחת הייתי חוזרת ממשמרת מעייפת ומוציאה את כל הטיפים של אותו היום על פריט זה או אחר, כפיצוי. מאז למדתי שלא נכון לי לעבוד במקום שסביבו מרכז קניות או בעבודה שנותנת לי תחושה שאני צריכה לפצות עצמי עליה.

אחת החנויות שתמיד קרצה לי היתה החנות של סאק'ס ברחוב דיזנגוף 219. הצבעים, הסגנון, הבדים, אהבתי הכל. את המחירים לא יכולתי להרשות לעצמי אבל לא הפסקתי לחלום. יום אחד, בסיומה של משמרת מוצלחת במיוחד, החלטתי לפרגן לעצמי על העבודה הקשה. נכנסתי לחנות ורכשתי לעצמי בסכום שאינו מתקבל על הדעת לסטודנטית/מלצרית דלפונה, מכנסיים מושלמים בכחול כהה עם פסים לבנים דקיקים ווסט תואם. לא רק שהסכום היה אסטרונומי, דובר בבגדים מהסוג שפשוט לא היה לי לאן ללבוש באותה התקופה. במהלך השנים שאחרי אלו היו הפריטים הכי נחשבים בארון שלי, עברו איתי בקנאות לא מעט דירות ושימשו אותי בעיקר לראיונות עבודה.

מחווה לווסט האבוד שלי, ולראיונות עבודה

אין לי מושג מתי החלטתי לוותר על שרותם של שני הפריטים האלו, כנראה שבאיזשהו שלב הגעתי למסקנה שזמנם עבר או שלא אמצא עבודה והעברתי הלאה. אבל חיבתי לסאקס מעולם לא עברה. לצערי, כלכלית עדיין איני יכולה להרשות לעצמי להתהדר בבגדים שלהם, אבל אין לי ספק שהם נכנסים לראש רשימת החנויות שאכנס אליהן ביום שאוכל להרשות לעצמי (אני עובדת על עניין חדש- לא עוד "אם יום אחד אוכל להרשות לעצמי" כי אם "כשאוכל להרשות לעצמי", זה לא קל לטיפוס ריאלי כמוני, אבל וואלה, נראה לי שעובד).

וכשאוכל להרשות לעצמי אקנה את אלה-

וגם את אלה-

עם רוחות הסתיו שמתחילות להתרגש עלינו בין 19:47 ל 19:50, מידי ערב, המעצבים ורשתות האופנה החלו משיקים את קולקציות הסתיו והחורף. לצערי רוב ההשקות האלו נערכות באוגוסט, זמן שבו אני יכולה להשיק רק עוד בוקר של כיף עם הילדים, ולכן נעדרתי מאלו שהוזמנתי אליהן. אבל קיבלתי במייל לא מעט תמונות, ושמתי עין על דברים נבחרים.

מה שקונה אותי בסאקס זה המינימליזם, השימוש בבדים מעולים, הדגש על נוחות, וההבנה האמיתית של גוף האישה. אני יותר משמחה, שבקולקצית הסתיו בורחים מהצבעים הזוהרים שליוו אותנו בקיץ האחרון. הדבר הטוב היחיד שמצאתי באופנת הקיץ הוא שהיא היתה מאוד חסכונית עבורי. כ"כ התקשיתי למצוא דברים שאני אוהבת שפשוט לא קניתי. זה סטארט אפ. מצד שני, זה השאיר אותי בחסך שבוודאי ימלא את עצמו בסתיו ובחורף. הצבעים של סאקס לסתיו כוללים שחור ולבן, וצבעים עם שמות שנגזרים מעולם הטבע כמו פורצלן, לאטה, פקאן, טרה – קוטה, אספקסו, מינרל  ודיפ – אטלנטיק.

במיוחד אהבתי את הסריגים. לולא הייתי אדם סופר פרקטי שמיד חושב על "איך מכבסים את זה?", הארון שלי בתקופת הסתיו והחורף היה מורכב כולו מסריגים דקיקים ונעימים. בגלל שבכל מקרה אני לא יכולה להרשות לעצמי את הסריגים של סאקס, הבעיה נפתרה.

סריגים של סאקס-

אני חייבת לציין שלתחושתי הקולקציה טובה בהרבה ממה שניתן לראות בתמונות ששוחררו מהקטלוג. לטעמי בתמונות נעשה סטיילינג שאינו מחמיא לבגדים ושימוש מיותר בנעלי עקב גבוהות וגסות שלא משרתות את הלוק כולו.

דוגמאות נוספות?

ואפשר גם בעור-

אסכם ואומר, בשמחה הייתי מוסיפה לארון שלי שלל פריטים של סאקס, במיוחד מקולקציית הקז'ואל  SimpleLife שאהבתי יותר מהליין המעוצב. נכון לרגע זה, זה לא מציאותי. מי שמצליחה להתגבר על היצר לקנות הרבה ובזול ושומרת לעצמה את הזכות לקנות מעט ואיכותי, סאקס בהחלט עונה על הדרישות. שווה לבדוק את החנות, לרוב לא יוצאים ממנה מאוכזבים.

מחירים-

חולצות אריג: 638 – 498 ₪

בייסיק טופ: 398 – 248 ₪

סריגים: 768 – 348 ₪

ז'קטים: 988 – 698 ₪

מכנסים: 840 – 480 ₪

שמלות: 898 – 640 ₪

פריטי עור: 2340 – 798 ₪

גופיות: 698 – 488 ₪

האתר של SACK'S

סאק'ס בפייסבוק