לו הייתי- חלק ב'

בחורה עם מחשב נייד

בפוסט הקודם שיתפתי בכמה מהלבטים המקצועיים שליוו את חיי. היה מרגש לקבל תגובות של הזדהות ותודות על השיתוף. תודה לכן (ולכם) על הפרגון. עוד אחד מאותם רגעים שעוזרים לי להבין כי הבחירה הנוכחית בכתיבה היא הנכונה עבורי.

אחרי שחלמתי להיות עורכת מגזין, מורה, מנהלת בבנק, מפיקה, מעצבת פנים ותחקירנית, התפניתי למקצועות הבאים-

לו הייתי עורכת דין

ג’קט– ה&מ 199.90 ש"ח,  חולצה– ה&מ 99.90 ש"ח, מכנסיים– ה&מ 119.90 ש"ח , נעליים– 690 ש"ח MYKA, שרשרת– קרן וולף 1490 ש"ח, תיק– ארמני 3990 ש"ח

לו הייתי חברת כנסת

ג’קט– מאוזנר 1499 ש"ח,  חולצה– מאוזנר 699 ש"ח,  מכנסיים– מאוזנר 599 ש"ח, נעליים– שני בר 715 ש"ח, עגילים– ה.שטרן, תיק- זארה– 449 ש"ח

לו הייתי מגישה תוכנית לייף סטייל

שמלה– מאוזנר 999 ש"ח, נעליים– קליגולה 249 ש"ח, שרשרת– 499 ש"ח TWO A צמידים– 280 ש"ח TWO A

לו הייתי אוצרת

שמלה– מייקל קורס 1490 ש"ח, ג’קט– ה&מ 249 ש"ח,  תיק– ניין ווסט 529 ש"ח,  נעליים– 790 ש"ח ASH, שרשרת– זארה 139 ש"ח

לו הייתי מרצה באוניברסיטה

ג’קט– ה&מ 179 ש"ח מכנסיים– ה&מ 249 ש"ח, חולצה– ה&מ 99 ש"ח, עגילים– קרן וולף 620 ש"ח,נעליים– שני בר 715 ש"ח, תיק– ניין ווסט 599 ש"ח

לו הייתי אשת יחסי ציבור

אוברול– מייקל קורס 1490 ש"ח, סנדלים– ניין ווסט 500 ש"ח, עגילים– ליטל קלמנסון 572 ש"ח, תיק– ניין ווסט 499 ש"ח, אודם– ד"ר האושקה 125 ש"ח

לו הייתי ביום חופש

ג'ינס– דיזל 650 ש"ח, חולצה– ה&מ 129 ש"ח, נעליים– ארמני 1690 ש"ח, שרשרת– אמארו 849 ש"ח, תיק– ניין ווסט- 549 ש"ח

וסיפור מעורר השראה לסיום. בשבוע שעבר הוזמתי לפרזנטציה של חברת מאוזנר. יצא לי לאחרונה לבלות בלא מעט תצוגות ופרזנטציות, אבל זו היתה שונה מכולן.

בהגיעי למפעל של מאוזנר בדרום ת"א התקבלתי בחום ע"י המעצבת והבעלים הגב' רבקה מאוזנר, אישה יפיפיה ומטופחת בשנות ה 60 לחייה. לאחר שערכה לי סיור מודרך פרטי במפעל הקטן והנעים, והציגה את העובדים, רבקה החלה לספר את סיפור העסק. "מאוזנר" נולדה לפני 38 שנה על רצפת סלון דירתם של בני הזוג מאוזנר, שם הגו את הרעיון, עיצבו, גזרו, תפרו ושיווקו לחנויות בוטיק. כמו בכל סיפור טוב, הלקוחות התאהבו, חנות ראשונה נפתחה ועם השנים הרשת גדלה והיום מחזיקה בהצלחה 13 סניפים ברחבי הארץ וקהל לקוחות מרשים. במהלך כל השנים שומרת מאוזנר על תפירה קפדנית שנעשית כולה בארץ ועל איכות ללא פשרות ובמקביל מקפידה לקחת חלק בפעילויות חברתיות ותרומה לקהילה בעיקר ביוזמתה ועידודה של יסמין מאוזנר הבת, סמנכ"לית השיווק והפרזנטורית מזה מספר שנים.

ולמה אני מספרת לכן את זה? כי רבקה מאוזנר שבתה אותי באהבה שלה לעבודה ולמפעל חייה. אהבתה אינה שמורה רק לבגדים. היא דואגת לעובדים, ללקוחות, למפעל ולמותג, כמו היו ילד נוסף (ולראיה, במהלך הסיור דאגה שאראה גם את חדר האוכל של העובדים, מעולם בפרזנטציה לא הוכנסו אל מאחורי הקלעים של החברה). ההכרה בחשיבות הדרך ולא רק מבחן התוצאה בולטים מאוד אצל מאוזנר.

רבקה היתה אישה צעירה שהלכה באומץ אחרי החלום שלה ושל בעלה ויצרה ממנו מציאות. יד המקרה לא לקחה פה חלק, חלומות, אמונה ועבודה קשה דווקא כן.

החלום אגב, לא חייב להיות מפעל גדול, גם בלוג קטן, החלפת מקצוע, לימוד תחום חדש, או חופשה של שנה בקריביים, העיקר לא לחדול לחלום. כי אם לא נחלום, איך נגשים?

ולמרות שהכרזתי על סיום, חייבת ברוח החיובית ששורה עלי עוד פרגון אחד קטן באותו עניין.

את נעמה וייס הכרתי כשהעברתי לה ולבעלה קורס הכנה ללידה. נעמה עבדה אז כמעצבת במפעל גדול בעיר רחוקה וידעה שלאחר הלידה לא תחזור לאותו המקום. חודשים ספורים לאחר הלידה נעמה יצאה לדרך חדשה, כשהיא מנצלת את הכשרון העיצובי המופלא שנולדה איתו ואת ידי הזהב שלה. כך הוקם המותג "שמטרלינג". נעמה מעצבת ותופרת בידיה המוכשרות פריטי טקסטיל מעוצבים לילדים. הרעיון מקורי, הביצוע מקסים, הכל אישי ובעבודת יד. נעמה מגשימה חלום.

עוד מהיפה יפה הזה תמצאו בעמוד הפייסבוק של שמטרלינג