החיים בג'ינס

רונן חן משיק קולקציית קפסולה שכולה פריטים ייחודיים מג'ינס גולמי, מותג הג'ינסים לי מחזיר דגמים אייקונים ורשת הודיס נכנסת לעולם הדנים

קפסולת דנים של רונן חן

רונן חן דנים צילום דודי חסון

מעצבים ותיקים, מצליחים ככל שיהיו, נדרשים להישאר עם היד על הדופק ולא לקפוא על השמרים על מנת לשמור על רלוונטיות ועדכניות לאורך שנים ולהגיע לקהלים חדשים. דוגמה מצוינת למעצב שמתמחה בזה הוא רונן חן שחגג לאחרונה 25 שנה להקמת המותג שלו ומקפיד להמציא את עצמו מחדש מדי תקופה, עבור הלקוחות שלו ולא פחות מזה עבור עצמו. הוא עשה את זה כשהקים את קו הלימיטד המזוקק שלו וכשיצר קולקציית שיתופי פעולה למשל עם הדוגמנית אניה מטירוסוב ועם המעצבת הצעירה נועה רביב, ועכשיו הוא עושה זאת שוב עם השקת קולקציית קפסולה בשם Denim Lab שמוקדשת כולה לבד הדנים.

רונן חן דנים צילום דודי חסון

את ההשראה לקולקציה קיבל חן בעקבות נסיעה משפחתית ליפן בקיץ האחרון. השפעות מהאסתטיקה היפנית ניתן לראות בסגנון שלו לאורך השנים, אבל הפעם הם זוקקו לכדי קולקציית מצומצמת שמשלבת בין המודרני למסורתי באמצעות פריטים מפוסלים מבד ג'ינס גולמי שעבר שטיפות וטיפולים שונים.

"התהליך התחיל בהתבוננות על חומר הגלם ובמאפייניו השונים" מספר חן "משם הוא התגלגל למספר כיוונים שהמכנה המשותף של כולם הוא הבד והצבע. ממנו נבנתה קולקציה המערבבת בין אופנת רחוב לאופנה גבוהה, בין חדש וראשוני למשומש ומכובס". ההשפעות היפניות באות לידי ביטוי הן בגזרות המפוסלות והן בפרטים הקטנים – שימוש בסרטים ורצועות הידוק, פתחים מפתיעים בבגד (למשל בבתי שחי של קימונו), נפחים גדולים, מכפלות גדולות, רכיסות מקוריות, תיפורים בולטים ועוד.

תמצאו כאן מכנסי ג'ינס בגזרה מתרחבת ומכנסי ג'ינס באורך הקרסול עם סיומת א-סימטרית פרומה, אוברול בסגנון טייסים עם פאוץ' מובנה, ג'קטים – האחד באורך המותן עם כיווצים ומשחקי נפחים, השני בגזרה ישרה עם שרוולים מתרחבים והשלישי בגזרה קלאסית עם רכיסה כפולה וכפתורים מוזהבים, מעיל ג'ינס ארוך בסגנון טראנץ', וסט בגזרה נשית מחמיאה, שמלות מידי עם שרוולים קצרים וארוכים וגם חולצת מכופתרת לבנה מכותנה פריכה שמשלימה רבים מהפריטים.

רונן חן דנים צילום דודי חסון רונן חן דנים צילום דודי חסון רונן חן דנים צילום דודי חסון רונן חן דנים צילום דודי חסון

טווח מחירים: 550-990 שקל.

להשיג בחנויות נבחרות של רשת רונן חן  ובאתר: www.ronenchen.co.il

נוסטלגיה עם LEE

קולקציה החדשה של המותג Lee 2018-19 צילום יחצ חול

מתגעגעת לג'ינסים של פעם ולמותגים בעלי שם? המותג האייקוני LEE שחוגג בקרוב 130 שנה להיווסדו, חזר לכבוד האירוע להיסטוריה העשירה שלו ומציע העונה מבחר דגמים מהארכיון בפרשנות חדשה, למשל ג'ינס קשיח עם שפשוף בסגנון וינטג' בגוונים סתווים של כתום וארגמן, ג'ינסים עם תפרים מודגשים, סמלי לוגו בולטים וגזרות קלאסיות מחמיאות.

קולקציה של המותג Lee 2018-19 צילום יחצ חול

קולקציה של המותג Lee 2018-19 צילום יחצ חול

טווח מחירים (כולל פריטים נלווים): 119 – 749 שקל.

להשיג בחנויות האופנה המובחרות ובחנות הדגל של Lee ברחוב דיזינגוף 246, ת"א.

*

הטרנדים של לי קופר

לי קופר  נשים-  מחיר גינס  299.90 שח, צילום עדי עוזיאל

אם ג'ינסים טרנדיים זה הקטע שלכן, ככל הנראה תוכלו למצוא את הדגמים הכי עדכניים ברשת לי קופר שמקפידה לתת מענה לכל הלהיטים החמים בתחום. כאן מציעים את כל הצבעים והשטיפות האפשריות, ג'ינסים קרועים ומקושטים לצד אופציות חלקות ובוגרות, גזרות סקיני בגבהי מותן משתנים (על פי המותג המגמה העולמית היא לחזור לג'ינסים נמוכים), גזרות בויפריינד וגירלפריינד עדכניות וגם פריטים משלימים להופעת קז'ואל – טי שירטים, סריגים, ג'קטים ומעילים.

לי קופר חורף 2018-19 מחיר מעיל 249.90 שח, גינס 299.90 שח, מגפונים 279.90 שח צילום אלכס ליפקין

טווח מחירים: 169.9-299.9 שקל.

להשיג ברשת לי קופר

*

DENIM IS THE NEW DENIM של הודיס

קולקציית סתיו-חורף 2018-19 רשת HOODIES, צילום שי יחזקאל

מזה מספר שנים שרשת הודיס זולגת מבגדי הבייסיק שאפיינו אותה בתחילת דרכה לכיוון אופנתי וטרנדי יותר. זה בא לידי ביטוי גם בשדרוג הגזרות וגם בכניסה לתחומים חדשים, כמו למשל עולם הדנים.

בקולקציה החדשה לסתיו חורף 2018/19, שולבה קבוצת ג'ינסים כחלק מקולקציית הנשים. מכנסי הג'ינס שתמצאו כאן הם בגזרות קלאסיות (סקיני ו-MOM ג'ינס) מבדי דנים רכים ולצדם ג'קטים בגזרות ספורטיביות.

קולקציית דנים של HOODIES 2018-19, צילום אייל נבו

טווח מחירים: 149.90-189.90 שקל. פריט שני ב-50% הנחה.

להשיג ברשת HOODIES ובאתר

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק