בייסיק

בחורה עם מחשב נייד

"הכי שימושי בארון"- חלק שלישי- חולצות בייסיק

אתמול חגגתי יום-הולדת 39. חשבון הנפש הקטן שערכתי לי העלה שאין לי קריירה מפוארת (או קריירה בכלל), לא בית גדול או מיליון בבנק, אני לא נופשת בחו"ל כל שנה ולא אוכלת במסעדות יוקרה. אבל– יש לי משפחה נהדרת, בן-זוג ושלושה בנים אוהבים ואהובים, חברות יקרות, דירה נעימה (ובתוכה ארון מלא בגדים) ודי זמן לעשות דברים שאני אוהבת. יש לי עוגן רחב של כל הדברים הבסיסיים שאדם צריך בשביל להיות מאושר (טפו, חמסה, שום, בצל וכל מה שצריך).

אני אוהבת לחבר בין מחשבות למעשים וזו סיבה מספיק טובה בשביל לכתוב על הפריט הכי בסיסי בארון– חולצות בייסיק (וסלחו לי על השימוש במילה הלועזית לצורך העניין).

אנחנו לרוב משקיעות מחשבה וכסף בבגדים מעוצבים, בעוד בסופו של ארון, מה שישמש אותנו יותר מהכל אלו חולצות הבסיס.

חולצות בייסיק יכולות לשמש אותנו במהלך כל השנה- בקיץ יעמדו בפני עצמן, בסתיו ובאביב- כבסיס מתחת לג'קט או קרדיגן קל ובחורף כבסיס למראה השכבות המחמם.

אצלי בארון חולצות בייסיק תופסות חלק משמעותי וגיבשתי לעצמי כמה תנאים שיבטיחו לי שהחולצה שאקנה תהיה שימושית.

1. הבד- חייב להיות נעים ורך, אבל לא עדין מידי ע"מ שיעמוד בלבישות רבות ובכביסה במכונה (על המייבש אני מוותרת).

2. המחשוף- רצוי שיהיה עגול ופתוח יחסית. חולצות בייסיק מיוצרות במספר סוגי מחשופים. לטעמי צווארון עגול קטן או וי סגור לא הולמים כמעט אף אישה (ובפרט לא כאלו שבורכו בחזה גדול). המחשוף צריך להיות מאוורר ולחשוף את אחד מחלקיה היפים של האישה- עצם הבריח.

3. אורך השרוולים- בחולצות קצרות- שרוול קטן מעבר לכתף. בחולצות ארוכות- עד מחצית כף היד. אני מחבבת גם את שרוולי ה 3/4

4. הצבע- חולצות בייסיק באפור על גוניו, שחור ולבן הן לדעתי הפריטים השימושיים ביותר בכל ארון. עם זאת, החולצות הללו מיוצרות במגוון צבעי הקשת. כל אחת ע"פ טעמה האישי.

5. המרווח בין החולצה לגוף- חולצות שאינן צמודות תמיד מחמיאות יותר. חולצות צמודות לא מחמיאות בעיקר באזור המותניים (או מה שהיו פעם מותניים) ויש להן נטיה לעלות מעל "הצמיג" ולחשוף אותו. חולצות שאינן צמודות נשארות במקומן.

6. אורך החולצה- אני אוהבת את חולצות הבייסיק שלי באורך של לפחות 10 ס"מ מתחת לטבור. חולצות קצרות מאלו לרוב יזכו בשכבה נוספת ארוכה יותר מתחתיהן.

7. בכל הנוגע לחולצות בייסיק אעדיף אותן תמיד חלקות לגמרי- ללא לוגו או הדפס, לעיתים אתפשר על כפתורים או כיס. אהבתי הגדולה לחולצות פסים נתנה גם להן מקום של כבוד עם חולצות הבייסיק שלי.

וכדי להבהיר את הנקודה-

ממש לא-

הכי כן- מאתר Shopbop

איפה תמצאו חולצות בייסיק שיענו על רוב הדרישות?

בזארה כמובן-

H&M

פוראבר 21-

S-WEAR- היום החל ה AFTER SALE, שווה!

HOODIES- כמעט כל החולצות עכשיו במבצע-3 במאה ש"ח

FOX-

סדרת PUREBODY של GAP-

החולצות המושלמות של אמריקן וינטאז'- בייסיק לבעלות ממון

וגם אלו של Sack's

הכי כיף לשלב חולצות בייסיק פשוטות עם חצאית מעניינת-

לשלב במראה שכבות-

לאבזר בתכשיט, חגורה (או צעיף כמובן)

ולתת כבוד לפסים-

טיפ– נכון שלרבות מכן נוצרים חורים קטנים בחולצות באזור הבטן התחתונה? שנים אני נאבקת בתופעה הזו, עש (חכם ככל שיהיה) לא יכול לדעת היכן הוא מחורר ולכן התאוריה הזו נפסלה מיד. בשלב מסויים חשבתי שהחורים נוצרים כתוצאה ממגע עם השיש בעת שטיפת כלים, פסלתי גם את העניין הזה בגלל שגובה השיש לא תאם את גובה החורים. בסופו של דבר הבנתי שהחורים נוצרים כתוצאה ממגע עם כפתור הג'ינס ובעיקר- בעת נסיעה ברכב חגורים בחגורה, הלחץ שמפעילה החגורה גורם לשפשוף הבד בכפתור ומכאן החור. הפתרון- כשאתן חוגרות הקפידו שהחולצה תהיה מעל החגורה או בתוך המכנסיים. פעולה פשוטה שתחסוך הרבה עוגמת נפש.

ובהמשך לפתיח, מילה לסיום– חשבתי שיהיה מאוד קל למצוא תמונות לפוסט הזה, הרי מדובר בבייסיק. בסופו של דבר זהו הפוסט שעבדתי עליו הכי הרבה זמן מכל הפוסטים שכתבתי עד היום. משל לחיים– בשביל הדברים הבסיסיים שלנו צריך לעבוד הכי קשה- אהבה, חברים, ילדים ומשפחה אף אחד מהם לא ברור מאליו.

והרשו לי להעניק לעצמי מתנת יומולדת. שיר אהוב, פנו לכן 5 דקות למילים של סגיב כהן.

[youtube -xBZjKIrU1Q nolink]