חורף- הצעת הגשה

בחורה עם מחשב נייד

בצעירותי הייתי בחורה של חורף.

יום ההולדת שלי חל בחורף, זה הספיק לי כדי לאהוב את החורף כילדה. בנערותי החורף התאים לאופי העגמומי שהיה לי וכשהייתי סטודנטית החורף התאים לאוירה הרומנטית הכללית שיצרתי לי.

בינואר 2006 בעיצומו של שבוע סוער במיוחד, ילדתי את בני השני. יומיים לאחר ששבתי מבית היולדות הרגשתי שאם לא אצא מהבית אצא מדעתי. הודעתי לבעלי שאנחנו יוצאים למסעדה. גשם זלעפות בחוץ אבל אין טעם לדבר בהגיון לאישה לאחר לידה. ארזנו את בן השנתיים ותשעה חודשים ואת הרך הנולד ויצאנו למסעדת מוזס ברוטשילד בת"א מרחק של 5 דקות נסיעה מהבית. טעות. כשחזרנו הרגשתי כאילו סיימתי ריצת מרתון. באותו הרגע הבנתי שהחורף איבד את קסמו עבורי. מאז החורף הפך להיות לקושי. ההתנהלות עם ילדים קטנים במהלך החורף לא מאפשרת להנות ממנו.

ובכל זאת, יש מעלה גדולה לחורף על פני שאר עונות השנה. אופציות הלבוש כמעט ולא מסתיימות, היכולת ליצור מראה מעניין בחורף, השימוש בשכבות, אביזרים, צעיפים, מעילים, כל אלה גורמים לי לקום בכיף ליום של שילוב חדש ומעניין.

החורף הנוכחי קר במיוחד. זה רע לכפות הרגליים אבל מצויין למי שאוהבת להתלבש. השנה אימצתי לי מראה חדש שרואים הרבה בהפקות אופנה ואצל בלוגריות אופנה נבחרות. חולצות מכופתרות ועליהן סוודר.

כל אחת מהדוגמאות נראית טוב בהרבה על הגוף עם הג'ינס הנכון והמגפיים המתאימים. כיוון שאני לא נוטה להצטלם, אני אצרף לכן את הדוגמאות ללא התוכן.

שילוב משבצות עם סוודר גדול ומחמם– החולצה מתנה ישנה מחברות (חולצת פלנל פשוטה) הסוודר מחנות באלנבי- 40 ש"ח. סקיני כחול כהה ומגפיים חומים משלימים את המראה.

משבצות וסוודר שחור חלק ומחמם– החולצה מסטודיו פשה- 60 ש"ח, הסוודר מחנות באלנבי- 40 ש"ח. השילוב הזה נהדר עם מכנסיים אפורים ומגפונים שחורים.

ליום פחות קר, סריג אוברסייז דק וחולצה פרחונית– סריג מחנות במלך ג'ורג- 40 ש"ח, חולצה מתמנון- 50 ש"ח

ואפשר גם עם לבן וצעיף בשביל העניין– סוודר מתמנון 40 ש"ח וחולצת צווארון לבנה

ובשילוב עם ג'ינס כהה בגזרה גבוהה ממנגו-

PointOfFashion כתבה פוסט מצויין על המראה הזה בשילוב תמונות של מתלבשות מעוררות השראה.

ותמונה אחת שבכל זאת מצאתי – זה מה שיוצא אצלי:

את החולצות המכופתרות תמצאו היום בכל הרשתות הגדולות. סוודרים מחממים וזולים תמצאו בשפע בחנויות באלנבי (אני אישית מעדיפה במראה הזה סוודרים עם מפתח עגול ולא מפתח V).

ומי כמוהם מתאים ליום חורף- הם היו בניו-יורק בחורף וחלמו על קליפורניה, אני בת"א וחולמת על ניו-יורק. כל אחד ומה שהוא קיבל.