כשנוח ויפה נפגשו

כשהייתי צעירה אמרו לי שכדי להיות יפה צריך לסבול.
זה אולי היה נכון אז, אולם כיום, אני חושבת שסבלתי די.

כל ההתרוצצות בקיץ הזה, יחד עם השפעת מזג האויר המתיש, גילי המתקדם והפיברו גרמו לי השנה ״לרדת אל העם״. במילים האחרות- לזנוח את נעלי העקב ולעבור לשטוח.
האופנה באה לקראתי וסידרה לי את האספדרילים, שאין כמותם להרגיש קרובה לקרקע ולילדות. כמו שלסבתא שלי היו מביאים מפריז את הבושם Bien être , לי הביאו אספדרילים. בכל מיני צבעים. ואני הייתי רוקמת עליהם פרחים, כוכבי ים ושאר קישוטים ומתאימה אותם לצבעי הבגדים. אהבתי אותם כל כך.
האספדרילים הם כמו ללכת יחפים. אין להם אימום או מבנה אנטומי מיוחד. זה שטוח אבל לא תומך בכף הרגל, ביציבה או בגב.
לטובת העניין הזה, וכחלק מאופנת הכפכפים שלא לומר נעלי האצבע שאופנתיות כל כך השנה (ע״ע סנדלי אילת), באו לעזרתי נעלי הנוחות הבריאותיות של המותג:
California Comfort שקיבלתי להתנסות בשבוע שעבר.
לדברי היצרן: ״המיוחד בנעלים האלה הוא המבנה האנטומי הייחודי הכולל מדרך נוח העשוי משכבת ריפוד רכה ומתערובת איכותית של שעם ולטקס (גומי טבעי גמיש ורך), המעניקות נוחות לאורך כל היום.״

ניסיתי אותן: הלכתי איתן לקניות, עמדתי כמה שעות במטבח, הסתובבתי וחזרתי. במשך שבוע שלם לא הורדתי אותן מהרגלים. עם טייץ, שמלה ומכנסי ברמודה. אני בקליפורניה קומפורט שלי. הנעל נוחה, קלה, גמישה, נושמת ולא מזיעים בה. העומס על הרגל והגב לא מורגשים. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי. או במילה אחת: נוח.
הקולקציה לא רק נוחה, היא גם יפה (חבל שעדיין לא אופה). הייתי תולה את הנעליים, תרתי משמע, והולכת לנוח…
ניתן למצוא בסדרה כפכפים במגוון צבעים, דוגמאות ואלמנטים אופנתיים כגון: נחש, מנומר, פייזלי צבעוני וכן נעלי אצבע בצבע זהב וכסף. לדעתי אלו נעלי הנוחות / בריאות הכי יפות שראיתי.

הנעליים משווקות בארץ ברשת CROCS ומיועדות לנשים ולגברים.

מידות נשים – 36-41
מידות גברים – 40-46

מחירים: 220-250 ש'.
נעל הפייזלי הצבעונית עלתה אתמול בקרוקס סניף מודיעין 198₪.

להשיג ברשת חנויות "קרוקס" ברחבי הארץ .

אהבתם את הפוסט הזה? אם אתם רוצים לא לפספס פוסטים נוספים של ״חיים וטעים״, פשוט לחצו על כפתור ״עקבו אחרי״ למעלה משמאל, הכניסו את כתובת המייל שלכם וקבלו הודעה למייל בכל פעם שאפרסם כאן משהו חדש.

לבריאות!
חיים וטעים!

שירם של האמהות והאבות

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.