איך להיות יפה וזוהרת

~~פוסט מעודכן!~~המלצות חמות שלי על מוצרים שאהבתי במיוחד.

עדכנתי את הפוסט, כי עכשיו אפשר לקנות מוצרים של פלורמאר גם בלי לצאת מהבית!
אני מגיעה לעזריאלי מידי פעם, וכשאני מגיעה אני תמיד הולכת לפלורמאר. מאז שגיליתי את החנות הזו אני תמיד מוצאת מה לקנות בה.
עד עכשיו צריך היה להסתפק בשלוש חנויות בארץ, אבל מעכשיו אפשר לקנות את המוצרים של פלורמאר גם בגילטי, במחירי השקה מיוחדים.
כבר סיפרתי לכם פה למה אני אוהבת את גילטי – האתר שמביא את הטוב ביותר מכל עולמות הביוטי הבינלאומי עד הבית שלך.
אז למה אני אוהבת את גילטי? לא צריך לחכות שבועות ארוכים עד שהמשלוח יגיע מחו"ל, מי יודע מאיפה וכמה זמן יעוכב במכס. אפשר לקבל הכל עד הבית עם שירות לקוחות חביב ומבין (ובעברית כמובן!). והמשלוח חינם! (ברכישה מעל 100 ש"ח בדואר רשום ומעל 150 עם שליח VIP עד הבית).

flormar

 

שימו צבע

סיפרתי לכם כבר פעם על החנות הזו שגיליתי וכמה אני אוהבת אותה. קודם כל כדאי לכן לעשות שם חבר מועדון כי זה אומר שתקבלו 30% הנחה על כל הקניות ביום ההולדת! לא מוגבל בכמות מוצרים. אני מאוד אוהבת את הפודרה מייקאפ שלהם שרכשתי וגם הלקים שלהם מצויינים. מסתבר שהקונה נחמה גם כתבה עליהם ואז גיליתי שהם בכלל התחילו בתור חברה שמתמחה בלקים. אכן הלקים שלהם פשוט מעולים! אז ביום אפרורי  החלטתי שאני חייבת לק אדום חדש והלכתי וקניתי לי, וגם קניתי מתנה לחברה לק אדום כתום, שהוא קצת גליטרי למי שאוהבת. הנה הלק שאני קניתי: M101, Red Perfection
Nails

סומק

הסומק של פלורמאר מאוד נחמד: הצבעים מיוחדים והוא גם די עמיד, הבעייה האישית שלי איתו היא שלא נוח לי בבוקר כשאני מתאפרת הצורה שלו,
גם ככה אני בדרך כלל בבוקר די ממהרת אבל לא הצלחתי להבין את הצורה של חצי עיגול. לא נח בעיניי בכלל, וחבל. זה החיסרון היחיד שמצאתי למוצר הזה.
עכשיו במבצע בגילטי, קליק לסומק, כאן.
 
blush
 
 
קליק לפלורמאר בפייסבוק שלך

תעשו עיניים

הגיע הזמן לקנות מסקרה חדשה. בדרך כלל אני שומרת אמונים למייבלין, וכשאחת הדיילות בסופרפארם הקרוב למקום מגוריי הציעה לי את המסקרה הזו מיד התלהבתי.
למה התלהבתי ממנה? קודם כל הפורמולה מעולה לדעתי, כמו כל המסקרות שלהם. לא גושית ולא נמרחת, לא יוצרת מראה דרמטי מידי אבל כן בעלת נוכחות.
דבר שני – אני יודעת שממליצים למסקר גם את הריסים התחתונים אבל מטעמי חוסר זמן אני לא עושה את זה כמעט אף פעם. המסקרה הזו מיוחדת בכך שיש לה שני קצוות, אחד לריסים עליונים ואחד לתחתונים. ותכלס כבר לקחתי אותה ביד, אז מה? אני לא אתן קצת תשומת לב גם לריסים התחתונים? מומלץ!

Big Eyes Rebel Black Washable_pack-shot

תעבדו על השיזוף

אני לא מהמשתזפות. לא בקיץ ובטח שלא בחורף. אבל תמיד רציתי להגיע איזה יום ראשון אחד לעבודה ושכולם ישאלו: "וואו – מה זה איפה היית? מאיפה השיזוף הזה? קפצת לחופשה?"
לא משנה שבשביל להפתיע אותי צריך לעבוד קשה ממש ושבשביל להגיע עכשיו ליעד קייצי מספיק כדי להשתזף צריך קצת יותר מסוף שבוע.
אז מישהו חשב בשבילכם על הכל, ועכשיו תוכלו לקנות גם בישראל את המוס המהמם הזה של סן טרופה: קליק למוס לשיזוף עצמי של סן טרופה.
IMG_3300