איפור וטיפוח: חדשות הקיץ של גילטי

והפעם אני ממליצה לכם על כמה מוצרים מוצלחים במיוחד לימי סוף הקיץ.

על האתר GUILTY כבר סיפרתי לכם כאן, אז עכשיו אתם יודעים למה אני אוהבת אותו. אספר לכם על כמה מוצרים חדשים.

מה ניסיתי?

קיבלתי כמה מוצרים להתנסות: קרם לחות ברבדוס, מבית ANNA LOTAN, ברונזר מקסים, עיפרון שפתיים, איילינר ג'ל של OFRA.
כדי שיהיה לי איפה לשים אותם, קיבלתי גם תיק איפור אופנתי מבית GILLIAN JONES.

הברבדוס הוא קרם הוא ממש מוצר BEST SELLER לקיץ : קרם לחות לעור עדין , מבית ANNA LOTAN, דל שומן המתאים גם לטיפול בעור רגיש וסבוראי. מתאים לבעלות עור מעורב ושמן, עם רגישות באזור הT. הקרם אינו קומודוגני, ומתאים גם לגברים. מעניק לעור שמנוני מראה "מט". אהבתי מאוד את הקרם מאחר והוא קליל, יש לו ריח נעים והוא מכיל גם מסנן קרינה מה שחוסך לי את שלב במיוחד שאני ממהרת בבוקר. ניתן להשתמש גם במסיכה- למרוח שכבה נדיבה ולהסיר לאחר 20 דקות עם טישו. תכולה: 70 מ"ל. מחיר: 83 ₪, במקום 92 ₪.

lotion

התיק הוא בדיוק מה שהייתי צריכה: תיק איפור מבית , GILLIAN JONES. בדיוק בגודל הנכון, שקוף כך שאני יכולה לראות מה יש בו ולא לאבד דבר! אני לוקחת אותו איתי לכל מקום, אפילו לחופשה בים ארזתי בו את כל מה שאני צריכה.

תיק איפור

בGUILTY נכרים שלל תיקי איפור של GILLIAN JONES, החל מ41 ₪ ועד 153 ₪.

Sinay

הברונזר פירמידה החדש של OFRA הוא ממש מוצר מצטיין מבחינתי.כמו כל הברונזרים של החברה הזו, הוא מעניק צבע מדהים והמרקם שלו מאוד נוח לשימוש. יש יותר מאפשרות אחת להשתמש בו מאחר ותערובת הגוונים יחד מעניקה מראה זוהר ומבריק שמשדרגת את האיפור ומשלימה את המראה הסופי. ניתן לעבוד עם הברונזר על ידי ערבוב עם מברשות סומק, ולפזר על עור הפנים ובייחוד  על גבי עצמות הפנים והגוף. בנוסף ניתן להשתמש בגוון הרצוי בנפרד כגוון בודד ליצירת איפור זוהר ומבריק לאיזור העיניים באמצעות עבודה עם מכחול צללית. אהבתי מאוד את הברוזר שמעניק מראה שזוף ברגע וחוסך את נזקי השמש!

bronzer

עיפרון השפתיים שקיבלתי, בגוון ורוד עמוק, משמש אותי כשאני רוצה ליצור מראה דרמטי, במיוחד בערב. אך הוא מתאים גם ליום. מדובר בעפרון חידוד עמיד במים שמתאים לשירטוט קל ותיחום מדוייק של השפתיים. בעל פיגמנט בולט וחזק, שנותר עמיד ונמרח בקלות הודות לפורמולה מיוחדת שפותחה על בסיס שעוות דבורים וסיליקון.
אהבתי את הגוון ואת החומר העדין שלא גורם לתחושת יובש ונמרח בצורה מושלמת.
pencilהמוצר האחרון עליו אספר לכם הוא מוצר חדש ומיוחד שחוסך לך זמן ומייצר מראה מדהים בשניות: איילינר ג'ל. מעבדות OFRA בארצות הברית שקדו בפיתוח אייליינר חדשני במרקם ג'ל גמיש במיוחד, המאפשר שרטוט קו עדין ומושלם בעין ללא מריחות וטשטוש בכל עובי רצוי. מתייבש באופן מיידי ונותר מקובע לאורך שעות רבות- הוכח כיציב למשך 24 שעות רצופות, עמיד בדמעות ולחות. יש לטבול את המכחול המתאים על פי העובי הרצוי ולמשוח קו דק לאורך הריס העליון ותיחום של העין. ניתן להניח את הג'ל גם בחלק התחתון של העפעף לתיחום פנים העין.
אני קיבלתי את הפיקס ליין ג'ל בגוון חום ולכן נתתי אותו לאחיינית המדהימה שלי לניסיון. הנה מה שהיא חשבה: "האיילינר הזה פשוט מעולה! למרות שאני בצבא ואני צריכה לשמור על איפור עדין, הוא משתלב באיפור באופן כל כך טבעי, כך שהוא מעניק לעין מראה מצויין אבל אף אחד לא מבחין בעובדה שהתאפרתי!".

eyeliner fixline gel-LQIRLZ

זהו. כמובן שיש בגילטי עוד המון מוצרים מיוחדים, ועכשיו גם נמכרים שם המוצרים הנפלאים של מותגי העל REVLON ו- NEUTROGENA . מגוון מוצרים נכנסו למכירה באתר באופן שוטף, והם מוצעים למכירה במחירים אטרקטיביים. לדוגמא: תרחיץ גרגרים של NEUTROGENA נמכר ב66 ₪ (במקום ב94 ₪).

מאחלת לך המשך קיץ נעים וקליל, מלא ביופי הטבעי שלך.

 תמונות באדיבות היח"צ.