קפה באלאנס – יש איזון

מה חשבתי על המוצר החדש של עלית – קפה באלאנס, שמתחייב להפחית את הצורך בנשנושים בין הארוחות.

אני הכי אוהבת את הבין-הארוחות. מה שווה סטייק מעולה אם לא בא אחריו איזה קינוח מעולה, סורבה טעים או שוקולד איכותי? שמחתי לקבל את קפה באלאנס.

מה זה באלאנס

בעידן בו קיימת מודעות גבוהה לבריאות, ואיכות חיים, אנו מחפשים פתרונות לשמירה על אורח חיים נכון ובריא שיאפשרו בין היתר למתן את הצורך בנשנושים בין הארוחות. משקה קפה BALANCE מכיל קפה ברזילאי מלא ועשיר, בשילוב סיבים תזונתיים וחלבונים הידועים כתורמים לתחושת שובע. טעמו המשובח של הקפה נשמר ומעניק חווית קפה מושלמת. הוא מכיל שילוב של סיבים תזונתיים שמקורם מצמח התירס והעולש בשילוב חלבונים שמקורם בחלבוני חלב. שילוב זה ידוע כתורם לתחושת שובע.

שילוב מומלץ בין תזונה ופעילות גופנית

קיבלתי חבילה גדולה שהכילה הרבה אריזות קטנות. נוח? ברור. אפילו נוח מאוד! אפשר לקחת את זה לכל מקום, לא צריך לפתוח קופסה, פשוט משתמשים בשקית אחת לכל כוס וזהו. מועיל לאיכות הסביבה? קצת פחות. אם הייתה לי אפשרות לבחור, הייתי בוחרת בקופסה אחת גדולה במקום הרבה שקיות קטנות.

אז מה חשבתי עליו?

יש לו טעם של קפה, לא האהוב עליי ביותר אבל עדיין קפה. לגבי ההשפעה? אחרי צריכה של יותר משבוע (על האריזה מומלץ לצרוך על שלוש מנות של קפה באלאנס ביום  ולפזר את הצריכה לאורך כל שעות היום) אני יכולה לומר שיש מעט השפעה על תחושת השובע. אני לא יכולה לומר שנגמלתי לחלוטין מנשנושים וחטיפים ואני אוכלת שלוש ארוחות ביום וזהו, אבל בהחלט נרשמה השפעה חיוביות בתחום השובע לאחר שתיית הקפה.

מה עוד צריך לדעת?

המשקה מכיל קפה ברזילאי בשילוב סיבים תזונתיים וחלבונים הידועים כתורמים לתחושת השובע.  באלאנס הוא משקה קפה נמס. יש לשפוך תוכן שקית אישית לכוס, להוסיף מים רותחים, חלב, סוכר או ממתיק לפי הטעם ולערבב היטב.
הוא נמכר בכל רשתות השיווק.
מנת באלאנס מכילה 50 מ"ג קפאין.

למידע מקיף על משקה קפה BALANCE של עלית לחצו כאן