מוצר השנה שלי

חוויות מהפקת האופנה בה לקחתי חלק. איך זה להיות דוגמנית ליום אחד?

קצת באיחור אבל
Better late than never

מי לא אוהב לראות תמונות של עצמו?

ועוד כאלו שיצאו טוב,בעיתון, צבעוני ובגדול.

איזו התרגשות הייתה לקחת חלק בהפקה של מוצר השנה 2013. אני עומדת מאחורי כל מילה בהמלצה שלי, מאמינה במוצר ואוהבת אותו. כך כתבתי על הBB קרים של סבוקאלם:
חשוב לי להשקיע בעצמי מבלי לבזבז סכומי עתק על מוצרים קוסמטיים. אני מאמינה במוצרים ישראליים ותמיד נותנת להם קדימות. אני מאוד אלרגית  – לא רק לחתולים – ולכן חוששת לנסות דברים חדשים. מצד שני כבת לאמא קוסמטיקאית אני מאוד מודעת להשפעה שיש לאיפור על המראה החיצוני שלנו, ואיך כבמטה קסם – כשאני נראית יותר טוב אני גם מרגישה יותר טוב. כשחברה נתנה לי לנסות את הביבי-קרים החדש שלהם היססתי מעט  אך כל החששות הוסרו. המוצר נעים לשימוש, קל למריחה על העור ואינו מצריך ספוגיות או מברשת מיוחדת. עשר אצבעות ומקסימום שתי דקות והעור מקבל גוון אחיד ובריא ממש מוציא את האור מן העור!
בתמונה הקבוצתית. רק לציין שהצלם ביקש ממני "להתנמך". הייתי גבוהה לו מידי בתמונה.


נפגשנו שוב בטקס מוצר השנה וגם שם הרגשנו כוכבות-לרגע.

מה היה באירוע?

אלפי צרכנים השתתפו במחקר הגדול ביותר מסוגו, בחרו את המוצרים והשירותים החדשניים והאיכותיים ביותר, והכתירו אותם כמוצרי השנה.

כיצד מתבצעת הבחירה?
בכל שנה מתבקש מדגם ענק של צרכנים לחוות דעתו על מגוון של מוצרים ושירותים חדשים בקטגוריות שונות. הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים על פי שלושה פרמטרים: מידת האטרקטיביות, רמת החדשנות ורמת שביעות הרצון מהשימוש בהם בפועל. באירוע טעמתי חלק מהמוצרים, שמעתי על החדשנות שבהם, וקיבלתי המון מוצרים להתנסות! נהניתי גם מהסרט "האבנים הכחולות". סיפור אמיתי יפה ומרגש על להקת בנות מערבות אוסטרליה שלא נכנעו לתכתיבי החברה והחליטו לכבוש את הבמה ואת העולם.

המוצרים – מה אהבתי במיוחד?

אז חוץ מה BB קרים, הנה עוד כמה המלצות שלי:
ד”ר פישר אולטרסול יאנג
סדרת הגנה משמש המותאמת במיוחד לצעירים, להגנה גבוהה מפני קרינת השמש אני מאלו שלא יוצאות מהבית ללא מקדם הגנה. גם בחורף ובטח בקיץ – אני שוחה בבריכה ונהנית ללכת לים, ואין מצב שאני יוצאת בלי לקחת מוצר להגנה מהשמש, אפילו בשעות אחר הצהריים בהן השמש כבר שוקעת.
סוד נוזל ניקוי רצפות בניחוח מרכך כביסה
ליהנות מהניחוחות של מרככי סוד כחלק מנוזל ניקוי הרצפה, ואין צורך להוסיף פקק מרכך כביסה לדלי לקבלת ניחוח נעים לאחר השטיפה. אז מישהו עלה על הרעיון הגאוני הזה. אני כל כך אוהבת להיכנס הביתה אחרי שאני מסיימת לנקות אותו. כביסה אני לא עושה אז לפחות שיהיה ניחוח של מרכך מהרצפה.
צ'אבי סטיק של קליניק
צ'אבי סטיק הוא שפתון בעל נוסחה עשירה בלחות, המכילה תערובת מיוחדת של חמאות, שמנים ונוגדי חמצון המסייעים גם בהגנה על השפתיים וטיפוחן תוך הזנה מיידית בלחות, הנותרת עמידה לאורך זמן. אהבתי את כל הגוונים ובמיוחד את הוורוד העמוק שאני התחדשתי בו! הוא מושלם לקיץ, לא מייבש ולא יורד עוד לפני הנשיקה הראשונה.
דנכול להורדת כולסטרול
דנכול הוא משקה יוגורט לצריכה יומיומית המיועד להורדת כולסטרול LDL בדם, פרי פיתוח מכון המחקר של חברת דנונה העולמית. כבר סיפרתי לכם פעם על הדבר המופלא הזה ואיך הוא עזר לי…לא צריך כדורים!
*כל התמונות התקבלו על ידי צוות מוצר השנה.
קליק לדף של מוצר השנה בפייסבוק.