למה אני אוהבת אתרי הכרויות?

אחד היתרונות הגדולים באתר היכרויות זה שמי ששם – כנראה שהוא פנוי וסביר להניח שהוא רוצה קשר, אחרת הוא לא היה טורח לרכוש מנוי, להצטלם ולכתוב על עצמו. עדיף ככה מלבזבז ערב שלם במחשבות של כן-או-לא במקום פשוט להתענג על הוויסקי (2 קוביות קרח) ועל המוזיקה. J date משיקים שירות חדש: המומחים שיעזרו לכם למצוא אהבה! קיראו הכל כאן, והיום אתם גם משתתפים. עיזרו לי לבחור את התמונה הטובה ביותר. כל הפרטים בפנים.

בחורה עם מחשב נייד

אז השאלה המדוייקת שלי היא בעצם למה אני אוהבת ושונאת אתרי היכרויות?
תיכף תקבלו חלק מהתשובות.  היום בחרתי לפרגן למומחים של JDate שהרימו אירוע מושקע כדי להציג בפני את השירות החדש שלהם – המומחים במציאת זוגיות, וכדי לשכנע אותי להירשם לאתר שלהם. אז לפני שאספר לכם קצת על המומחים ומה זה בדיוק, ועוד לפני שאשתף אותכם בבחירת התמונה המנצחת שלי שתופיע בכרטיס שלי, אספר לכם למה אני אוהבת אתרי היכרויות.
יצאנו לרקוד
זה היה בהופעה. יום שישי בערב, אחרי שבוע מתיש במיוחד. אני רק רציתי לעצום עיניים, או לפחות לדמיין שאני עוצמת עיניים, ופשוט להנות מהלהקה שניגנה על הבמה. הידיד הקרוב שהגעתי איתו החל לסרוק את השטח בשיטתיות.
תראי, יש פה אחד ממש לידינו הוא נראה חמוד נורא, ממש הסגנון שלך. למה שלא תלכי לדבר איתו? את יודעת מה? אולי אני אתרחק ממך קצת כדי שלא יחשבו שאנחנו ביחד, מה את אומרת?
נו אתה לא רואה שזה מקרה קלאסי של "ובת זוגו"?
אה נכון. אז מה עם הבנים האלו, שעומדים שם? הימני נראה לי ממש הסגנון שלך!
הוא ידיד טוב שרוצה בטובתי כמובן, מכיר אותי ויודע שאני לרוב אוהבת להכיר, אך לעיתים ביישנית מידי בכדי לעשות את הצעד הראשון. אך להזכירכם  – קוראים יקרים: אני הגעתי להנות מההופעה.
לרקוד, לשיר, לאהוב את המוזיקה. זהו בערך. עבורי המושג להנות מההופעה לא כולל מסע חיפושים אינטנסיבי אחר בן זוג עתידי.
חזרתי הביתה והחלטתי להירשם לאתר היכרויות. לקח לי קצת זמן להבין איך דברים שם עובדים ולמה לא כדאי לכתוב את זה או את זה, ועוד קצת זמן להתחיל לצאת עם גברים (אפילו כתבתי על זה פה), אבל בסוף התרגלתי.
קחי נשימה עמוקה
אני רואה אותו, ממש הסגנון שלי. יש מצב שהוא גם מסתכל עליי, או שזה רק נדמה לי? אולי בכלל על זו שלידי? אם הוא לא כזה גבוה אז….הנה הוא נעמד, הולך לשירותים. אוקיי בסדר. לפחות 1.85 גובה. עכשיו די ברור שהוא כן הסתכל עליי.
הוא ידבר איתי? הוא לבד? אני רואה שהוא עם חבר. החברות משכנעות אותי. נו את חייבת ללכת, הוא כל הערב הסתכל עלייך! רוצה שנבוא איתך? זה ברור שהוא בעניין שלך.
אני מחליטה ללכת לדבר איתו. 1-2-3, נשימה עמוקה. כבר אמרתי שזה לא קל לי הדברים האלו. מתקרבת. היי, מה קורה ?
בסדר, ואת? אני רואה את היד שלו שלא-בכיס. טבעת, גדולה, מזהב צהוב. אה אני מבינה שאתה – אה, כן אני נשוי, באושר. טוב, אז….לילה טוב.
מאז אני אומרת שאחד היתרונות הגדולים באתר היכרויות זה שמי ששם – כנראה שהוא פנוי וסביר להניח שהוא רוצה קשר, אחרת הוא לא היה טורח לרכוש מנוי, להצטלם ולכתוב על עצמו. נכון שיש יוצאי דופן אבל אני מעדיפה שלא להיכנס לזה כרגע. ולא בכלל, האמת. אז עדיף לשבת במחשב ולבחור במה את בדיוק רוצה להשקיע מאשר לבזבז ערב שלם במחשבות של כן-או-לא במקום פשוט להתענג על הוויסקי (2 קוביות קרח) ועל המוזיקה, לא? למען האמת, אפילו ההוא שראה אותי ובמקרה הפיל את המפתחות של האוטו על הרצפה בדיוק כשהייתי בדרך לאירוע הזה, החזיק ביד השנייה את הסל-קל שהוא בדיוק הוציא מהאוטו.
המומחים שיעזרו לכם
אז מה בדיוק כולל שירות המומחים החדש שהשיקו בג'יי-דייט?
מדובר בצוות מומחים בתחומי הלייף סטייל שתפקידו ללוות ולסייע במציאת מערכת יחסים מוצלחת.
הצוות מעניק לכם את הכלים והייעוץ הטובים ביותר על מנת למצות את הפוטנציאל האישי הטמון בכל אחד ואחת, ליהנות מהדרך ואפילו לגלות דברים חדשים במהלך התהליך.
זה אגב – גם אם חשבת שאת כבר יודעת הכל, אחרי כמות נכבדה של דייטים.
מהבנות של נקודותיים שמתמחות בתהליכי זוגיות שמעתי על חשיבותו של רושם ראשוני. תמיד ידעתי שקשה לתקן רושם ראשוני גרוע, אבל הופתעתי
עד כמה זה קובע! הם הדגימו לנו את זה באופן ברור ביותר….לא אגלה את כל הסודות.
משירלי גליק הסטייליסטית הבנתי שכדאי לבוא לדייט ראשון בשמלה שחורה קטנה, הלא היא ה LBD המפורסמת. למה?
כי עם השאר תמיד אפשר לשחק.
כשחזרתי הבייתה ועברתי על הארון הבנתי שלפי החוקים של שירלי, אין לי בכלל שמלה כזו. אז איך תדעי אם יש לך או אין לך?
אם זו שמלה שאפשר בבוקר ללכת איתה לעבודה ובערב לצאת איתה – זה בדיוק מה שאת צריכה.
כל דבר אחר – מחשוף גדול מידי, בד מבריק מידי, אורך שחושף טפח וטפחיים – כל אלו פשוט יגרמו לך ולאקססוריז שאת כל כך אוהבת להרגיש לא כל כך בנוח, גם אם מדובר בדייט שני בפאב תל אביבי רועש וחשוך מאוד.
לסיום הצטלמתי כמה תמונות על ידי צוות הצילום של תמר, שהסבירה למה רצוי ואף כדאי מאוד לחייך בתמונת הפרופיל שלך, והדגישה את החשיבות של אור יום, וכמובן לא להתפרע עם איפור ופוטושופ.
רוצה עוד כמה טיפים?
יום לפני הצילום הסתכלו במראה ותרגלו מולה את הבעות הפנים המועדפות עליכם –  לדוגמא חיוך: עם או בלי חשיפת שיניים? חצי חיוך או מלא? כך יהיה לכם פשוט יותר להגיע לאותן תוצאות בזמן הצילום.
מומלץ להוריד את משקפי השמש בערך רבע שעה לפני הצילום, כדי שלא תצטלמו עם הסימן שהמשקפיים השאירו על פניכם.
והכי חשוב, בעיני: חשבו איך אתם רוצים לצאת בתמונה. מה אתם רוצים לשדר? את מי אתם רוצים למשוך? שתפו את הצלם בתחילת הצילום בכל זה. הוא לא מכיר אותכם, ולכן עדיף שתספרו לו מה הייתם רוצים לשדר, מה לטשטש ומה להדגיש.
אתם בוחרים!
ועכשיו אתם. קיבלתי כמה תמונות, מחקתי הרבה,  ונשארתי עם שלוש התמונות הסופיות. אנא עזרו לי לבחור את התמונה המנצחת בעיניכם. התמונה שתקבל את מירב הקולות תהיה תמונת הפרופיל שלי בכרטיס. ולכם זכות ההצבעה: האמצעית, השמאלית או הימנית?
אפשר להגיב כאן דרך הפייסבוק או לשלוח לי מייל עם הבחירה שלכם.

התמונות צולמו ע"י צוות הצילום של תמר מלין-ציקורל, Look Better.