חנות קטנה ומטריפה – יסמין, דיקור קוסמטי

הפעם בחנות קטנה ומטריפה – דיקור קוסמטי. ליסמין יש קליניקה קסומה בה היא מטפלת בדיקור קוסמטי. מה זה בכלל דיקור קוסמטי? איך זה ישפיע על הפנים שלכם? ואיך אפשר להשפיע על הפנים מבפנים? קיראו כאן.

הפנים הם המראה של הנפש.
איך שאנחנו מרגישים – ככה אנחנו נראים.
תמיד ידעתי את זה, ולמרות זאת עיצבן אותי שכל הזמן שואלים אותי אם אני עייפה, אם לא ישנתי מספיק ומה בדיוק מטריד. גם לי כמו גם לאחותי ואחי ואולי גם כמו לך, יש עיגולים שחורים מתחת לעיניים. עם השנים הפסקתי לנסות להילחם ולהסתיר ולמדתי אפילו לאהוב את זה.
כשקיבלתי המלצה ללכת ליסמין לא הייתי בטוחה בכלל שזה מה שאני רוצה לנסות. יש לי אמא קוסמטיקאית, כך שאין לי בעייה למצוא מישהו שייגע לי בפנים. רק מה? אני לא אוהבת את זה, בניגוד לבנות הצובאות על חדרה של אמא במיוחד עבור עיסוי הפנים שמגיע בסוף הטיפול הקוסמטי. לא את חייבת לנסות, אמרה הזו שהמליצה. כי יסמין פשוט מוציאה את היופי מהפנים. מעט סקפטית הייתי, עד שהגעתי אליה. וכך נראיתי לאחר זמן קצר.

לא להיבהל, זה לא כואב בכלל!

מה יסמין עושה?
יסמין היא מטפלת ברפואה סינית ומומחית לדיקור קוסמטי. מה זה בכלל דיקור קוסמטי? פשוט מחטים בפנים? מסתבר שלא ממש. יסמין הסבירה לי שדיקור קוסמטי הוא חלק מהרפואה הסינית. ברפואה הזו בניגוד לזו שלנו המערבית מטפלים קודם כל במקור הבעיות, כדי לפתור אותן באופן יסודי.
מה מאפשר הטיפול?
מילוי קמטים, טשטוש צלקות, העלמת כתמי שמש ופיגמנטציה, טיפול באקנה, העלמת שקיות מתחת לעיניים, הרמת עפעפיים, ועוד. כל זה ללא התערבות כירורגית ועם הסתכלות כוללת על הגוף כדי לטפל במטופל ולא רק במה שרואים לו על הפנים.
יסמין עסקה שנים ברפואה סינית ועבדה עם הרבה נשים. היא החליטה להתמקד בתחום הדיקור הקומסטי, שאינו חדש (עוד בסין העתיקה נשות הקיסרים היו משתמשות בזה, כדי להיות יפות כמובן) אך מאוד טרנדי ותופס תאוצה בקרב כוכבות קולנוע ושאר שוכנות הוליווד רבתי. מאחר שאפשר לטפל באופן יעיל גם בנשירת שיער, גם גברים מטופלים אצלה.
יסמין מאמינה שהשינוי מתחיל מבפנים. בקליניקה היא משתמשת במגוון כלים לטיפולים שונים, מלבד דיקור. לאחר תשאול מעמיק שתעברו והבנת המצב שלכם, היא תבחר את הטיפול המתאים ביותר עבורכם, למשל כוסות רוח – מיוחדות לפנים כמובן, תערובות צמחים, מסכות, כלים שונים לסילוק רעלים .
בתמונה הזו תוכלו לראות דוגמה לטיפול נוסף.

במהלך הטיפול יסמין משתמשת בכלים שמטרתם לשחרר את המרידיאנים וליצור תהליכים של התחדשות העור.

התוצאות המתקבלות הן בדומה לפילינג עמוק – בסופו של דבר, כאילו קיבלת עור חדש. רק שפה התהליך נעשה בצורה הדרגתית ומבלי לפגוע בעור הפנים העדין שלך.
מה עוד צריך לדעת?
יסמין מטפלת בקליניקה קסומה באוירה מרגיעה ברמת השרון.

התאורה הרכה, האוירה המרגיעה והגישה של יסמין כבר ירפו לכם כמה שרירים בפנים.

אהבתי את העובדה שהיא גמישה מבחינת זמנים, והיא לא רק מטפלת אלא גם מלמדת. היא תעשה לכם היכרות עם הכלים השונים שמציע התחום הזה, כך שתוכלו להמשיך לטפל בעצמכם בבית.
כל טיפול נמשך כשעה לפחות. בדרך כלל יש צורך ב 10 עד 12 מפגשים. עלות טיפול יחיד: 250 שקלים. תוצאות ניתן לראות החל מהטיפול הראשון, אבל מאחר ולטיפול הזה יש אפקט מצטבר מומלץ להתמיד.
עוד פרטים, הסברים ומאמרים מעניינים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של יסמין.
כדי לקבוע פגישה אפשר לשלוח אימייל
yasminelishar@gmail.com
או להתקשר
0544-840475
אני יצאתי מרוצה ומחייכת. ובאורח פלא, גם העיגולים השחורים מתחת לעיניי כמעט ונעלמו….