יושב ראש הועד האולימפי, שלום רב

בחורה עם מחשב נייד

קמתי הבוקר בידיעה שהמשלחת שלנו תחזור הפעם ללא מדליה. בגלי-צהל שמעתי את תגובתך.
איך זה ייתכן שלראשונה מזה 20 שנה הספורטאים חוזרים בידיים ריקות?
אין לנו כנראה את הגנים המתאימים.
יש לחקור כיצד זה קרה.
הייתי בהלם. שמישהו יגיד לי שאתה צוחק, בבקשה!
גנים יהודיים? צריך לחקור? שיחקרו קודם מה קורה בוועד ולמה המצב הוא כזה. מילה רעה אין לי על הספורטאים. נכון שלאחד נעלם כובע השחייה, לאחר נגנבו נעליים. קורה. הנכבדים מתקשרים לספורטאים שלנו עם ה"לא נורא, גאים בכם" שלהם, כאילו מתחרים מי יהיה הראשון שינחם. זה לא מנחם אותי, ממש לא, שבוועד האולימפי יושבים אנשים שמחכים ארבע שנים כדי להביע ביקורת.
רוצה לשמוע מה עוד לא מנחם אותי?
משיח לא בא

נמרוד משיח לא מספיק טוב, שיישאר בבית.
הרי שחר צוברי עשה זאת היטב בפעם הקודמת, אז אין סיבה שזה לא יקרה הפעם. למה? בגלל החלטת איגוד השיט,  החלטה שרירותית ושערורייתית. כרטיס בודד למשחקים האולימפיים.
בגלל זה ספורטאי כזה צריך להישאר בבית?
או שאולי השיער של נמרוד משיח בהיר מידי בשביל לעצב אותו בדוגמת הדגל הלאומי.
שיקפצו
שיקפצו כבר הספורטאים לבריכה האולימפית ויביאו  מדליה. אופס שכחתי. אין לנו כזו. "בהיעדר בריכה אולימפית בישראל, מתאמנים השחיינים בבריכות השחייה, בתנאים שאינם מתקרבים לתנאי התחרויות" (מתוך כתבה שפורסמה ב YNET). להאשים את הגנים זה קל. לבנות בריכה אולימפית? זה כנראה כבר משימה מסובכת מידי עבורכם.
מה עם קפיצה למים? גם זה ענף אולימפי. הפעם האחרונה שראיתי מקפצה בבריכה הייתה בקבוץ של סבתא שלי. הקיבוץ ההוא כבר מזמן לא קיבוץ והיא כבר לא סבתא של אף אחד. " לא קיימות בישראל בריכות עם מקפצות לגובה, ואין תכנון לבנות כאלה בקרוב". יופי.
חינוך גופני
אדוני היושב-ראש. מתי היית בפעם האחרונה בשיעור ספורט? אז אני הייתי. בוא אספר לך. כמעט תמיד משחקים כדורגל. הבנות באות עם כפכפים בכוונה כדי לשבת בצד. הבנים גם ככה משחקים כדורגל על חשבון שיעורים אחרים. אין תחרותיות. אין מידתיות. אין חינוך לספורט ואין גוף מחנך. הגיע הזמן שתתחילו לשים לב גם לזה. ספורטאי העתיד? הם פה!! מישהו רק צריך לראות אותם.
דבר אחד טוב יש לי לומר –בעצם לא דבר אחד אלא 37. כל הכבוד ל 37 הספורטאים שלנו.
גנים יהודיים או לא, מבחינתי הם עשו את זה בגדול.
בברכה,
איזמרלדה