אייל גולן – חלש על חזקות

בתוך כל גבר חזק מסתתר גבר פרימיטיבי שמנהל אותו באמת? לא ממש. אבל במקרה הזה – חד משמעית כן

אם הייתי מקבלת שקל על כל פעם ששאלו אותי איך בן הזוג שלי מפרגן על כל השעות שאני באימוני ריצה, איך הוא מסתדר עם הילדות בערבים שאני באימונים, איך הוא מסכים שאצא לרוץ עם גברים שפגשתי בפייסבוק וגם איך בנוסף לזה הוא ׳נותן׳ לי לצאת עם חברות, לטוס למרתון בחו״ל ולצאת ללמוד עוד ערב בשבוע, כנראה שהייתי יכולה לגור בשכנות לאייל גולן.

מי שמכיר אותי יודע שאני לא קוראת צהובונים. לא כי אני עילאית ומתנשאת, אלא משתי סיבות אחרות – אחת היא שאין לי זמן והשניה שאני לא חושבת שהצצה לחיים פרטיים של מישהו צריכה לעניין אף אחד מאיתנו, וזה קצת מציק לי שהסלבס חושפים את עצמם באופן כזה בלי סינון ובלי קשר למטרה. מבחינתי זה לגמרי לקדם את הקריירה דרך חדר המיטות.

אבל במקרה הזה, שלחו לי את הלינק לכתבה בה רוסלנה רודינה מספרת על הפרידה מאייל גולן והכותרת פיתתה אותי פנימה, ובדיעבד טוב שכך, כי יש כאן הרבה מה ללמוד ואמירה מאוד חשובה וחזקה שעולה מהסיפור, שאולי עוד נשים ירוויחו ממנה.

רוסלנה ואיל גולן (אינסטגרם)

הפרידה המתוקשרת של גולן ורוסלנה לוותה כמובן באבק כוכבים ואינספור שמועות, אבל את האמת הפשוטה רודינה שוטחת בפנינו בכתבת צבע לכבוד החג: הגבר שלה – המסוקס, המפורסם, העשיר, החזק, הבולט, הנחשק, המתוקשר, הגאה והפתלתל – פשוט לא יכל לעמוד בהצלחה שלה.

כן, מסתבר שבבית משפחת גולן יש מקום לסטאר אחר בלבד, ואת האדון צריך לשרת, לחבק, להכיל, להאדיר, לפאר וגם להציל לו את התחת מפרשיות מביכות שהשתיקה יפה להן ויפה להן יותר אילו לא התקיימו, אבל לתת במה לאישה שלו, להצלחה שלה, לעצמאות ולהתפתחות שלה? זה לא. לא תודה.

רוסלנה מספרת בכתבה איך היחסים הלכו והתקררו ככל שהקריירה שלה התחממה, איך האיש שאיתה התכנס והתרחק ככל שהיא נפתחה ופרחה. יותר מכך – לא רק שהוא לקח צעד אחורה, אלא בצעדי טנגו מגושמים הוא גם דרך לה על האצבעות וככל שהצליחה גם פיתח תחביב חדש – למצוא ולהאיר לה את כל פגמיה.

איזה גבר! גב-גבר!
אז לצד התגובות המפרגנות, כתבו לה בתגובות שתסתום, כי מי היא בכלל ומי היא היתה אם לא הוא, ושלא היה לה שקל על התחת בלעדיו ועוד כהנה והכנה פניני טוקבקים זוהרות באור נגוהות נוסח ימי הביניים.

אבל לא אישה כמו רוסלנה תתכופף. כמי שעברה חיים לא פשוטים וגידלה את עצמה להיות מי שהיא, חרף גירסת הטוקבקים, היא ממש לא צריכה את אדון פאסון לצידה כדי לשרוד. להיפך, אם כבר, היא זו שחילצה אותו לפחות פעם אחת מתחת לגלגלי הפות מוביל. ׳תודה׳ יכלה להיות תגובה נהדרת למה שעשתה עבורו אז.

ואחרים כתבו שאין מה לעשות, ובתוך כל גבר חזק מסתתר גם גבר פרימיטיבי שרוצה את האישה שלו בבית, קטנה ומבשלת. ובכן – לא. ממש לא בתוך כל גבר מסתתר קוף אדם שכזה, ובטח שלא בגברים חזקים. את האדם הקדמון הזה אפשר למצוא רק בתוך גבר חלש, רעוע, אפסי ושלא יודע לייצר את מרכז הכובד והערכה העצמאית בתוכו, ולכן נשען על סמלים חיצוניים.

אז נחשו מה? המלך הוא עירום.
חשבתם שגולן הוא גבר גבר? הוצאתם אותו חלק מפרשת הפות מוביל? המשכתם ללכת להופעות שלו? אין בעיה, רק תדעו שעל הבמה מולכם עומד גבר קטן קטן, וחלש חלש, שצריך לדרוך לאישה שלו על הראש כדי להרגיש שהוא מישהו ששווה משהו. הייתם עושים את זה לאישה שלכם?

וגם אתן – הנשים השוות באשר אתן – אל תשכחו את זה כשאתן שומעות ברדיו שיר אהבה מתקתק ורדוד שכל מילה בו נכתבה בכוונה מלאה להיכנס לכן ללב ולפלייליסט של גלגל״צ – אין שם כלום מאחורי המילים. עצה ממני – תעבירו תחנה, ושילחו לגולן ולדומיו מסר – סעו לשלום, שרידי האדם הקדמון, אין לכם מקום בינינו יותר.