מי שמאמין לא מפחד?

הצבעתם ביבי, קיבלנו חרדים! ממש ניסיתי להאמין שיהיה בסדר כי אומרים שמי שמאמין לא מפחד, אבל עכשיו אני מפחדת. אוי אלוהים, מהחושך אני מפחדת!

Dollarphotoclub_43817431

כשהתבררו תוצאות הבחירות התבאסתי, אבל ממש רציתי להאמין שיהיה בסדר. ביבי גם הבטיח שתוך שבועיים הוא מרים לנו ממשלה לתפארת, שאין מה לדאוג. ובגלל שלא היה מישהו אחר שירגיע אותנו, חשבתי שכבר עדיף להאמין לו. מקסימום זה יצליח.

ככל שאני מבינה איך הולכת להתנהל המדינה שלנו תחת כהונתה של הקואליציה הזו האופטימיות שלי דועכת וזה עושה לי צביטה בלב.
אני לא מחסידות לפיד, לא הצבעתי לכחלון, אני בקושי יכולה להגיד שיש אלטרנטיבה בשמאל, אבל בדבר אחד אני כן משוכנעת – הם כולם רוצים בטובתנו. לא יודעת אם הם יודעים איך לעשות את זה או אפילו אם הם מסוגלים, אבל ברור לי שהם רוצים בטובת המדינה ואזרחיה.

אני יודעת אילו תגובות עומדות להתקבל לפוסט הזה, אבל לא אכפת לי, כדאי שכל מי שחושב כמוני יקום ויגיד זאת בקול הכי רם ולמרחקים הכי גדולים שהוא יכול – ביבי לא סופר אותנו. גם לא את אלה שהצביעו עבורו. הוא ראש הממשלה שבאופן מובהק, חסר בושה, בגלוי ובזלזול מוחלט פועל אך ורק לשמור על הכסא, לייצר כותרות, לזרוע פחד, לפלג את העם ולרכז את הכוח בידיו.

אחרי 9 שנים כושלות בתפקיד במצטבר, זה התחיל הפעם מהגדלת מספר השרים על חשבוננו, המשיך במינויים המגוחכים ביותר שראתה ממשלת ישראל וקובר את סיכויי ההצלחה של הממשלה הנוכחית עם הידיעה מההסכמים הקואליציוניים על הכניעה לסחטנות החרדית. בין היתר כפי שהתפרסם בדה מרקראברכים יוכלו לקנות דירות לזכאים למטרות השקעה וככה, כדאי למעוך אותנו עד הסוף, מדווח גם שההקצבות לישיבות שידווחו באופן פיקטיבי לא ייפסקו, למרות כל השחיתויות ואי הסדרים שחשף דו״ח מבקר המדינה.

האמת שעל מצוקת הדיור כבר נמאס לי לבכות, לא כי היא לא נוראית, אלא כי זה באמת לא משנה. הבלגן כל כך עמוק וסבוך בטריטוריה הזו, שלא משנה מה יעשו הממשלות הקרובות, אני ושכמותי לא נוכל לרכוש דירות בארץ הזו גם עד אחרון ימינו. אבל לגבי כל השאר עוד היתה לי תקווה.

מי שמאמין לא מפחד? נשבעת לכם באלוהים שהאמנתי, אבל עכשיו אני מפחדת. אוי אלוהים, מהחושך אני מפחדת!
אני נגד פילוג או הכללות לגבי מגזרים, אבל חלוקת השלל הקואליציוני עושה לי חלחלה.
זהו שחר של יום חדש. ואולי זה בכלל השחר האחרון, כי מעכשיו יהיה פה הרבה יותר חשוך. וזו רק ההתחלה, כי במקום שבו ראש ממשלה מוכן להיסחט בצורה כל כך בוטה בידי נציגי הדת הקיצוניים, גם החופש שלנו הוא כלי במשא ומתן.

אני דואגת היום יותר מאי פעם למעמד האישה בארץ, לשכבות החלשות והמוחלשות, לפריפריה, לעסקים הקטנים, לחיילים ולמשוחררים, לזוגות צעירים, לאזרחים שאינם יהודים, לערביי ישראל, לזוגות מעורבים, לקהילה הלהט״בית, לתהליך השלום, ליחסים עם העולם המערבי, לעתיד שלנו. אני דואגת שלא ישאירו לנו כלום.

אבל ביבי, הוא לא דואג לכלום. הוא כל יכול. יש לו קואליציה, וכל עוד שיש לו פירורים לזרוק לכלבלבים המקפצים על רגליו כשהוא נכנס למשכן, הכסא שלו מובטח והאזרח קטן משלם.
בואו קחו! רק היום! בעל הבית השתגע!
בואו, קחו גם את התחתונים שלנו, (לא חוטיני שלא נדע מטומאה)
קחו את מה שבמקרר (נעבור למהדרין ולקריסטל בשבילכם)
קחו גם את הילדים (שיזכו למצוות) אנחנו במילא כל היום בעבודה
קחו, רק שיהיה לכם טוב, כל ישראל ערבים זה לזה.