חייבת לנסות סקס עם אישה

let's talk about sex – קראתן כבר שאין אורגזמה וגינלית? ושלסביות גומרות יותר? עכשיו דעתי על מחקרי סקס, כמו שנהוג לשאול: באתם לזיין או באתם לזיין את המוח?

תמונה: shutterstock

פעם חשבתי שיחסים בין נשים זה מתכון לאסון. בינתיים התבגרתי קצת, השתפשפתי, התחלתי לכתוב בלוג בסלונה, נסעתי למלכת המדבר ומאז אני מוקפת בנשים כל הזמן, ולא בכדי – גיליתי שזו אהבתי החדשה.
למזלי הגדול יש לי כמה מעגלי חברות
, כאלה שאפשר לדבר איתן על נושאים מגוונים, וגם קבוצה סודית אחת שאפשר לדבר בה ממש על הכלאליהן הפניתי את הלינק לכתבה מ״הארץ״ שקבעה בכותרת שאין אורגזמה ווגינלית ושאנחנו, הנשים, משוחררות מהחיפושכל מי שלא חוו אותה עד כה יכולות להשתחרר מרגשי הנחיתות, תם ונשלם.

׳מה דעתכן על זה?׳ שאלתי את הבנות. כלומר, איזה מן מחקר לדעתכן יכול לאשש או להפריך את קיומה של אורגזמה נשית כאילו היינו כל נשות העולם לא יותר ממערכת הפעלה זהה?

פמיניסטיות גדולות ממני כבר כתבו על כך, למשל הדס בשן שטוענת שאם גברים היו שונאים אותנו פחות היינו גומרות יותר, אבל אני לא כל כך מזדהה עם המסקנה, כי אני פשוט משתדלת נורא לא לשכב עם מי ששונא אותי.

בכל אופן, החלטנו לקיים סקר בינינו לבינינו ( מדגם מייצג לכל הדעות) והגענו למסקנה חד משמעית שדווקא יש אורגזמה וגינאלית (ועוד כמה סוגים שהמחקר לא טרח לבדוק חס ושלום), ומשום שאפילו אם רק אחת מאיתנו ענתה ׳כן׳ הרי שהפרסום שגוי (לא כל שכן כשכולנו ענינו כך)– הגענו למסקנה שהמחקר מקולקל.

אבל נניח רגע בצד את החוקרים (הגברים ברובם בוודאי) שבודקים אורגזמה נשית ב׳ראיונות׳ (גם כן שיטה לבחון אורגזמה…), מפה לשם התגלגלה השיחה לפסים אישיים, רעיונות יצירתיים וגם דיון מעמיק בזיונים לסביים שכלל את הטיעון שסקס זה כיף וסקס עם אישה זה כיף אחר, ונחתם במסקנה פסקנית ונחרצת׳עד גיל 40 את חייבת לנסות סקס עם אישה׳.
׳ ׳צטערת׳ השבתי, ׳אבל לא פגשתי אף אישה שעוררה בי תשוקה מינית׳ –  אחת מהן טענה שאני סתם חסודה מדי, השניה הבטיחה לנסות אם יבשיל הרגע.

וכאילו לא די בזה, אתמול, בעודי יושבת עם הגדולה אצל הקוסמטיקאית, מעבירה את הזמן בדפדוף במגזין בריאות, ואת עיני צדה תיבה צבעונית מודפסת ונחרצת לא פחות: לסביות נהנות יותר. (נו, למה ציפיתם עכשיו שלקחתם לנו את האורגזמה הווגינלית??) אבל בחיי, זה שם עם אחוזים, השוואות וגם טיעונים מנומקים, כאילו לסביוּת הייתה מחליפתו של הטרנד הטבעוני ושהיא בכלל נטייה נבחרת.

מתוך מגזין מנטה
מתוך מגזין מנטה

אל תבינו לא נכון, אני בעד זוגיות טובה, ועוד יותר בעד סקס טוב, בכל קונסטלציה שמתאימה למזדווגים בה – אבל עכשיו לצאת לתחרות בין סטרייטיות ללסביות על מי גומרת יותר? קאם און! כאילו שאין לנו מספיק אישיוס לא פתורים עם עצמנו שאנחנו צריכות עכשיו גם להרגיש נחותות כי אנחנו שוכבות עם בני המין השני דווקא? כי ככה יצאנו?

מקץ שנים רבות מדי של סקס מונחה קונספציות חברתיות שגויות מדי, שהושפע מתמונות דמיוניות מדי והמצאות הזויות מדי הבנתי שאני לא מוותרת על סקס טוב ושיש רק דרך אחת לזכות בכזהבלי מפת אוצר, גם לא בית ספר למזדיינת המתקשה, ואין צורך לעבור צד (זה כמובן נתון לשיקולי טעם אישי ונטייה בלבד) – צריך פשוט להתחיל לעשות סקס עם אישה.

בחיי שהן צדקו חברותיי יודעות הכל, רק לא כמו שהן חשבו – קלטתי שלפני כמה שנים הבנתי שבעצם יש אישה אחת שדווקא ממש יודעת להצית בי את החשק, וגם כל פעם בדיוק בעיתוי המתאים.

תמונה: shutterstock
תמונה: shutterstock

אני. האישה היחידה שיכולה להשפיע על כמה, למה ומאיפה אני גומרת זו אני.
ככל שאני מאופסת על עצמי יותר, בטוחה בעצמי, חשה בנוח בגופי, במוחי בנשמתי, ככל שאני מתעסקת במה שטוב בגבר שאיתי, משתחררת מתפיסות מומצאות, ככל שאני כנה לגבי מה שעושה לי טוב ולא מה שמקצר תהליכים, לא מתחסדת, לא מרצה, לא מציגה – כך אני פרטנרית הרבה יותר טובה לסקס, בשביל שנינו.

רבותיי החוקרים, אני אולי לא חוקרת, לא ערכתי ראיונות עם אלף נשים שלא גומרות, וטוב שכך, אף אחד לא זקוק לזה. אף אחד לא צריך לדעת בכמה מהפעמים אני גומרת ובאילו לא, אני לא צריכה לדעת באיזו זווית הגיעו 63% מהסטרייטיות לשיא אתמול בלילה כולנו פשוט צריכים לעשות סקס עם אישה, לא מודל, לא מיתוס, לא ׳נשים׳ אישה! הסטרייטית עם בן זוגה, הלסבית עם בת זוגה, אבל בשני המקרים בדיוק באותה המידה הנוכחות של האישה האחת היא זו שקובעת, כי בסופו של דבר סקס זה טנגו לשניים, לא מחקר אקדמי, לא אייטם שטוב לרייטינג, לא טרנד ולא תחרות.

זהו, גמרתי. עד הפעם הבאה.