מותגים בשליש מחיר בחנות פופ אפ " מחסן היבואן" שנפתחה בקניון עזריאלי בקרית אתא

unnamed[2] (6)

מה היחס בקניונים בין חנויות המיועדות לנשים לבין חניות המיועדות לגברים? מנחשים? יש לכם השערה? ובכן, לפי דברי אלעד סוויסה בעלי הרשת "מחסן היבואן" היחס הוא 80% נשים ו-20% גברים. " באתי כדי לתקן מעט את האפליה הזו" אמר לי אלעד כאשר התלוננתי בפניו שב "מחסן היבואן"  יש את כל המותגים רק לגברים. עניתי לו שלפי דעתי הגיוני לגמרי שזה היחס. אנו, הנשים, קנייניות הרבה יותר נלהבות מגברים. אבל, נראה לי ש"מחסן היבואן" הולך לשנות זאת וגברים יתלהבו להגיע לשופינג.

השבוע הוזמנתי לפתיחת חנות פופ אפ של רשת "מחסני היבואן" בקניון עזריאלי בקרית אתא. הרשת מייבאת בגדי מותגים במחירים זולים במיוחד. אני מניחה שחלקכם שמעתם על הרשת המפורסמת מבני ברק וזו החנות הראשונה שלה כאן בצפון. כל מי שאוהב מותגים אך נרתע מהמחיר הגבוה שדורשים עבור הפריטים, ימצא כאן את מבוקשו. מצאתי בחנות פריטים של מעצבים ידועים כמו- אמריקן איילנד, קולומביה, ראלף לורן, טומי הלפינגר, בוס, לקוסט ועוד. המחירים מוזלים וההנחות גדולות. למשל- סריגים של אמריקן איילנד נמכרים ב- 99 ₪. חולצות מכופתרות של ראלף לורן  ב-199 ₪. מעילי קולומביה ב- 199 ₪.

unnamed[8] (2)

unnamed[10] (3)

unnamedYMN1Q1SW

באירוע ההשקה נכחו בעלי הרשת, בכירי עיריית קרית אתא, מנכ"לי ומנהלי קניוני עזריאלי באזור הצפון וידוענים נוספים. אפילו הסלב המקומי החיפאי לירן חולצה אפורה הגיע לרכוש כמה חולצות אפורות נוספות. ירון ספיר, מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא אמר שהוא שמח מאד על הגעת רשת אופנה לגברים לקניון, כיוון שכך מגוון העסקים גדל והתמהיל נכון ואיכותי ומשרת את צרכי קהל הלקוחות.

unnamed[10]

PicMonkey Collage

unnamed[5]

בצילום אלעד סוויסה הבעלים עם בתו המתוקה שני

unnamed[7]

בצילום- אלעד סוויסה הבעלים, אחיו, לירן חולצה אפורה ומנכ"ל הקניון ירון ספיר

unnamed[9] (2)

בקניון עזריאלי קרית אתא כ-80 חנויות של רשתות מקומיות ובינלאומיות מובילות. קניון עזריאלי קרית אתא הפך לקניון הבית של העיר, והוא מקיים שיתופי פעולה עם גורמים עירוניים ומקומיים שונים המעניק ערך מוסף לתושבי העיר.

 ולסיום- מפרגנת לקוראי הגברים. תיהנו לכם מהשופינג בחנות הרשת החדשה שמאפשרת לכם להיות אופנתיים ובזול.

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.