לוריאל פריז תעניק חסות ראשית לשבוע אופנה לכלות בישראל

בחורה עם מחשב נייד

 מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז יעניק חסות ראשית לשבוע אופנה לכלות – Bridal Show, שיתקיים בתאריכים: 2-3/4/12, בנמל תל-אביב.

 

ב"בריידל שואו" 2012 יציגו כ- 50 מעצבי שמלות כלה, מעצבי שיער ומאפרים את הקולקציות החדשות שלהם לשנת 2012. האירוע יתפרש על לכ- 2,000 מ"ר ויתקיימו בו כ-8 תצוגות אופנה של מעצבי שמלות כלה המובילים בישראל ביניהם: דני מזרחי, אפרת קליג, ליהי הוד, ארז עובדיה, גלית לוי, יאיר ג'רמון ועוד.

 

לצד השמות הגדולים יככבו על המסלול מעצבי שמלות כלה בתחילת דרכם, שזוהי ההזדמנות הגדולה הראשונה שלהם לחדור לתחום. על האיפור ושיער הדוגמניות אחראי אמן האיפור מיקי בוגנים.

 

במסגרת מתן החסות לוריאל פריז תעמיד דוכן שעוצב במיוחד עבור שבוע האופנה לכלות. יועצות הקוסמטיקה של לוריאל פריז  יעניקו ייעוץ חינם לאיפור וטיפוח העור לקראת החתונה.

בנוסף, לוריאל פריז יעניק הטבה נוספת ללקוחותיה: צילום-מגנט מקצועי למזכרת.

כמו כן, יציע המותג מבצעים ייחודיים: 1+ 1 על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח, והנחות נוספות על מוצרים מובילים ובנוסף תוענק מתנה כל קנייה מעל 120 ₪ (תיק קלאץ' מוזהב אופנתי במיוחד).

 

במהלך חודש מרץ 2012, לוריאל פריז תעלה פעילות ייחודית בדף הפייסבוק שלה בה יוגרלו 50 כרטיסים זוגיים לכניסה לאירוע "שבוע אופנה לכלות" מתנה! בנוסף, יוענק פרס יוצא דופן לגולשת אחת שתזכה יחד עם 3 חברות ב"יום כיף של בנות" חוויתי ובלתי נשכח.

 לפרטים: https://www.facebook.com/avocadoil#!/lorealparis.il

http://on.fb.me/GDHSOT

 

לדברי אלכסנדרה פרי, מנהלת השיווק של לוריאל פריז ישראל איפור וטיפוח:

"כמותג קוסמטיקה בינלאומי מוביל והמתכתב תדיר עם עולם האופנה והזוהר, לוריאל פריז יעניק חסות ל-BRIDAL SHOW הישראלי" לוריאל פריז הוא מותג הניזון מחדשנות, הן במוצרים שלו והן בפעילותיו. אנחנו שמחים לקחת חסות על יוזמה כה יפה המחברת בין יופי ואופנה".

 

כ-1000 כרטיסים לשבוע האופנה לכלות- 2012Bridal Showיחולקו לתושבי הדרום בהצגת תעודת זהות.  

לדברי סמדר גנזי, המנהלת האומנותית של 2012Bridal Show: "בעקבות המצב בדרום בשבועות האחרונים והסבל שעבר על התושבים, החלטנו לפנק את אנשי האזור בכרטיסים מתנה לאירוע הנוצץ של השנה. אנחנו מזמינים את כל הכלות לעתיד להגיע לאירוע וליהנות מתצוגות אופנה מיוחדות, מתחמי מעצבי שמלות כלה, מאפרים, מעצבי שיער ואקססוריז".

 

הדוגמניות שיככבו על מסלולי התצוגה יהיו דוגמניות מקצועיות לצד נשים אמיתיות שנבחרו בתחרות פייסבוק מכל רחבי הארץ.

במרכז האירוע יתקיימו תצוגות אופנה מתחלפות של  מעצבי האופנה מהמובילים בישראל, כאשר הדוגמניות, שנבחרו לצעוד על המסלול יהיו דוגמניות מקצועיות ביניהן מלכת היופי לשנת 2012 שני חזן וסגניותיה: נערת ישראל- לינה מחולה, מלכת החן- לי- מאי יושיע ונערת היופי עשרה- נוי אבנר וכן הדוגמנית קטיה טימופייב מהסדרה התיעודית "חלומות מפלסטיק".

 

בנוסף, ידגמנו עשר נשים אמיתיות, שנבחרו מהקהל הרחב, מתוך מאות נשים שהגישו מועמדות בתחרות פייסבוק , ביניהן  קרן גלסנר מחיפה, זוכת עונת הזוגות (העונה האחרונה) של לרדת בגדול שירדה 72ק"ג . קרן כתבה בדף הפייסבוק שלה:" אני נותנת לעצמי מתנה לגיל 35 , הזדמנות לראות את עצמי בשמלת כלה פעם ראשונה בחיים."

 

לארה מלר, הזוכה במקום השני באותה עונה של לרדת בגדול , הגישה אף היא מועמדות וכתבה בדף הפייסבוק שלה: " אחרי השינוי שעברתי , מרשה לעצמי לראשונה לחלום להיות בשמלת כלה . הצביעו לי ותנו הזדמנות להגשים חלום ולצעוד על המסלול בשמלה לבנה". אולם בסופו של דבר, לארה לא עברה את שלב המיונים הסופי.

 

עוד נבחרו לעלות על במת "שבוע האופנה לכלות – Bridal Show", בנות מאשקלון, אשדוד, ראשון לציון, קרית מלאכי, אריאל, חדרה, חיפה, גן יבנה, מודיעין, בת ים, ברקן ותל אביב.

 

לדברי סמדר גנזי, המנהלת האומנותית של  2012Bridal Show  וראש הפאנל באודישנים לבחירת המועמדות: " ייחודו של אירוע ה- Bridal Show  , מעבר לכך שהוא מתקיים לראשונה בישראל, הוא בכך

שאנחנו מאפשרים גם לנשים שאינן דוגמניות לעלות על המסלול ולהציג את שמלות הכלה של המעצבים הגדולים, במטרה לתת לקהל המבקרות לראות איך השמלה יושבת גם על 'נשים אמיתיות'.

במסגרת זו הכלות לעתיד תוכלנה להתרשם מהמגמות העדכניות והטרנדים הלוהטים ואף למצוא את כל מה שדרוש ללוק המושלם בערב החתונה: תכשיטים, נעליים, עיצוב שיער, איפור ועוד.

בנוסף להצגת קולקציות 2012, תוכלנה הכלות  להיפגש עם מעצבי שמלות הכלה  ואף לקבל איפור ניסיון ותסרוקות לדוגמא מהמאפרים ומעצבי השיער הבולטים.

 

במהלך האירוע יוצגו תערוכות של למעלה מ – 50 מציגים שונים תחת קורת גג אחת, כמו כן המשתתפים יוכלו לפגוש את המציגים , להתרשם מהסטייל הייחודי לכל אחד ואף לרכוש במקום.

 

לינק לאתר:  www.bridalshow.co.il