מותג האופנה GUESS נחת בישראל וב- BLACK FRIDAY יש מבצעים מיוחדים

? Guess who has arrived to TEL AVIV

שמעתם נכון, מותג האופנה הנחשק GUESS  הגיע לישראל!

635_G06_RGB_v2

חברת גלובל ברנדס גלרי השיקה לראשונה את חנות הדגל של המותג האמריקאי המוכר והאהוב, GUESS בקניון גינדי TLV.

מותג הבגדים האמריקאי שנוסד ב1981, אשר הפך במהירות לסמל צעיר, סקסי והרפתקני הגיע לתל אביב. המותג אשר הפך פרצופים לא ידועים למודלים מפורסמים במסעות פרסומו הגיע לארץ בקול תרועה וששון.

GUESS מעצב, משווק ומפיץ קולקציות שלמות של בגדי נשים, גברים וילדים לצד אביזרים משלימים. תדמיתו של המותג הוצגה בלא מעט קמפיינים חדשניים ובלתי נשכחים עם דוגמניות בינלאומיות ביניהן קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, אנה ניקול סמית, ג'ניפר לופז ועוד.

סיפורו של הדנים:

בעולם הנוכחי של טרנדים משתנים בקצב מטורף, נראה כי רק מוצר אחד מצליח לשמור על מקומו הקבוע במלתחה ודי בקלות: הג'ינס. ארוך, קצר, רחב, צר, כחול או אפור. מיצובו של הדנים כפריט פרמיום נחשק משאיר אותו עדכני במשך עונות רבות.

כיום מותג ג'ינס איכותי וייחודי הוא פריט חובה בכל מלתחה אופנתית ויש שיסכימו לשלם עבורו גם סכום בן ארבע ספרות.

638_F01_RGB

קצת על הקולקציה:

קולקציית סתיו חורף 2019-20 של המותג GUESS מתאפיינת בטרנדים הכי חמים בעולם האופנה ובה פריטי ג'ינס שונים המבססים מחדש את המותג כיעד מרכזי בעולם הדנים

 בין הפריטים ניתן למצוא מעילי טרנץ', אוברולים, סקיני ג'ינס בגזרה גבוהה, בלייזרים מעוטרים עם דיטיילים המאפיינים את בני השרפה, חצאיות מיני וחולצות מכופתרות. פרווה מלאכותית הינה חלק נכבד מהקולקציה, אותה ניתן לראות על ג'קטים שיקיים בגוונים רכים של ורוד. הדפס החיות מככב גם העונה – קרדיגנים עם הדפס צ'יטה ופרינט עור נחש צהבהב על חצאיות מקסי.

635_G09_RGB

קולקציית הגברים כוללת פריטי דנים אופנתיים המגיעים בצורת ג'קטים, מכנסי ג'ינס וחולצות מכופתרות בוושים בהירים וכהים. בנוסף, לצד מעילי בומבר ומעילי עור מלאכותי המצוותים עם חולצות טי שעליהם לוגו המותג, העונה הקרה מביאה עמה מקטורנים וצווארוני גולף.

קולקציית הילדים מושפעת גם כן מהטרנדים הנוכחיים וכוללת פריטים ססגוניים ונמרצים, דנים, סווטשירטים עם קפוצ'ון,  אקססוריז והרבה סטייל.

 

טווח מחירים:

נשים 149.90-1349.90 ₪

גברים 149.90-949.90 ₪

ילדים 89.90-549.90 ₪

BANNER BLACK FRIDAY 800x800

חברת GUESS

חברת GUESS מעצבת, משווקת, מפיצה ומקדמת קולקציית לייפסטייל מודרנית של ביגוד, ג'ינס, תיקים, שעונים, הנעלה ומוצרי צריכה דומים אחרים. מוצרי GUESS מופצים דרך חנויות דגל, מחלקות בבתי כולבו מובילים וחנויות מורשות מסביב לעולם. החל מהרביעי במאי, 2019 חברת GUESS מפעילה באופן ישיר 1,174 חנויות קמעונאיות באמריקה, אירופה ואסיה. מפיצים ובעלי רישיון מפעילים 550 חנויות קמעונאיות גלובליות נוספות. החל מהרביעי במאי, 2019 חברת GUESS, מפיציה ובעלי הרישיון פועלים בכ-100 מדינות ברחבי העולם.

למידע נוסף על החברה: www.guess.com.

 

חברת גלובל ברנדס גלרי

חברת גלובל ברנדס גלרי הינה חברת אופנה בינלאומית בבעלות פרטית. כיום, גלובל ברנדס גלרי משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. עם לקוחותיה נמנים, בין היתר, מותג האופנה האמריקאי, סם אדלמן, סירקוס (חברת בת של סם אדלמן), מותג ההנעלה, בייטון וסלין דיון.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

ניתן להשיג:

GUESS קניון גינדי TLV (קומת כניסה), רחוב החשמונאים 96, תל אביב

טלפון: 073-3904999

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.