בתערוכת אקספו אופטיקה הציג מותג המשקפיים KREUZBERG KINDER קולקציה מושכת ומקורית

E9879001-46DA-4B22-BC08-79D69D164BE1

את מותג המשקפיים המיוחד וההיפסטרי KREUZBERG KINDER אני מכירה מזה זמן. מדובר על מותג גרמני, צעיר ובועט שקולקציות המשקפיים שלו מסוגננות ומודרניות.

השבוע, הגעתי למרכז הירידים בתל אביב לתערוכת האופטיקה, שם הכרתי את האנשים מאחורי המותג המצליח ובחרתי לעצמי משקפיים מהמבחר המהמם. אם אתם חושבים שזו הייתה משימה קלה, הרי שאתם טועים. מדדתי ומדדתי והתלבטתי ארוכות עד אשר הצלחתי לבחור זוג משקפיים אחד. לו הייתי יכולה הייתי יוצאת עם הרבה יותר זוגות.

IMG_9307 IMG_9304 IMG_9303 IMG_9306 IMG_9302

אז מי האנשים העומדים מאחורי הקולקציה העכשווית של המותג KREUZBERG KINDER? הקולקציה המקורית הינה פרי שיתוף פעולה עם צלם העל גילי שני, אמן בינלאומי המתגורר בברלין ומככב כאושיית מועדונים וחיי לילה המוכר בבירת האופנה התוססת ומעצבים בינלאומיים מאיטליה וברלין בהובלת ארז כהן, הבעלים של חברת דיוק אופטיק אשר עומדת מאחורי המותג. פגשתי אותם בתערוכה ושמעתי מפי ארז כהן אודות הקולקציה החדשה.

IMG_9311

בצילום- גילי שני, ארז כהן וגולן נהרדעא- מנכ"ל נהרדעא קומיוניקיישן

הקולקציה החדשה והמעניינת מציגה מבחר משקפי ראייה ושמש בעיצוב חדשני המשלב בין הטאץ' הקסום של שנות החמישים והשישים העליזות לבין שנת 2019 המודרנית עם הסטייל האורבני העוצמתי, המתאים לחובבי אופנה בעלי אמירה אישית חזקה.

Alex Edin

כאמור, לתערוכה הגיע גם האמן גיל שני. גיל צילם את האירוע ואת הנשים שהרכיבו את משקפי KREUZBRG KINDER. לדבריו, על המותג לשקף אנשים רגילים המרכיבים ונהנים מהמשקפיים המיוחדים. מתוקף תפקידו של גיל כאיש הסטייל והארט של הקולקציה הייחודית וצלם הבית של המותג, הוא נפגש עם אנשי תקשורת ישראליים שזכו לסטיילינג אופטיקה אישי ממנו ותיעוד המפגש שצולם לעמוד העולמי של המותג.

מה נראה בקולקציה העכשווית?

מסגרות עבות במיוחד, דרמטיות ובמראה אובר סייז, הנותנות את הטון ומוכיחות שמשקפיים הן הרבה יותר מעוד אקססורי שנלווה לבגד – הן פריט אופנה בפני עצמן, שכאן זוכה לכבוד הראוי לו ולנוכחות מרשימה.

הקולקציה משלבת בין משקפי שמש שחורים בצורות גיאומטריות בועטות לצד פריטים מעודנים, רכים וחתוליים יותר. חלק מהמסגרות מציגות משחק מפתה בין שחור לשקוף, היוצר מראה סקסי במיוחד.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה משקפי ראייה בעלות מסגרת שקופה דקה, המתכתבת עם גזרת "משקפי הטייסים" ומעניקה להם מגע מודרני ושיקי באמצעות משחקי צורות גיאומטריות ומשחק עם עובי המסגרת.

IMG_9312

Anja Crystal Felix

KREUZBERG KINDER מוכיחה פעם נוספת כי בעזרת יצירתיות ללא גבולות ותשוקה גדולה לעולם המשקפיים, ניתן ליצור דגמים בועטים ונדירים, אשר הופכים במהירות לפריטי מאסט שלא ניתן להתעלם מהם. על היצירתיות המתפרצת של המותג אחראי כאמור גילי שני, שהגעתו לארץ מהווה צעד נוסף בהשתרשות המותג בישראל.

Thomas Tina

טווח מחירים : 650 -700

 

ניתן להשיג:

בחנויות הנבחרות ברחבי הארץ

08-9366888

058-5366888

Cs@duke-optics.com

פייסבוק: KreuzbergKinder

אינסטגרם: `kreuzbergkinder

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.