יונידרס – מתלבשים נכון על העבודה 

האם הבגד עושה את האדם או שהאדם עושה את הבגד?
כשזה קשור לעבודה, הבגד עושה את זה!
רוצים לעשות רושם רציני? מכובד?
חושבים מה ללבוש לראיון עבודה?

בחורה עם מחשב נייד


כשהזמינו אותי לסיור-סיקור בחנות של רשת יונידרס היססתי. אני הרי לא זקוקה לחלוק מעבדה, מדים או סרבל עבודה חשבתי לעצמי. למה חשבתי מיד על בגדי מעבדות? כי ההיכרות שלי עם יונידרס היתה לפני למעלה מעשרים שנה, כשהייתי כימאית גאה לסינתזות של תרופות. גם שרון, בתי, שעבדה בקופ״ח מכבי מכירה את יונידרס המספקים את המדים של עובדי הקופה. לא רק ביגוד למרפאות ולמעבדות יש להם. יונידרס (הקיימת קרוב ל-50 שנה) היא החברה המובילה בישראל לבגדי עבודה ונעלי בטיחות.

״אז מה יש לי לעשות שם״? שאלתי.
״כנסי לאתר שלהם ותראי״ ענו לי.
נכנסתי לאתר יונידרס (מציעה גם לכם ללחוץ על הקישור ולהיכנס לאתר) והחלטתי. אני באה!

מסתבר שלפני כמה שנים זיהתה החברה שיש עסקים קטנים רבים שרואים בלבוש העובדים שלהם חלק משמעותי ביצירת התדמית ובהצלחת העסק. לכן, פתחה החברה רשת חנויות לביגוד ייצוגי למגזר העיסקי. הרשת מונה כיום 10 חנויות בפריסה ארצית. (רשימת הסניפים למטה).

ביגוד נכון לעבודה עושה לדעתי את כל ההבדל, כי אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני…
כשלבושים באופן רציני מרשים, מקרינים רצינות והדרך לקבלת העבודה, חתימת העיסקה או אישור ההעלאה בשכר קרובים מאי פעם. נכון?
😉

ובכן, הגעתי לסניף התל אביבי של הרשת, הישר למחלקת הנשים, כמובן, שם מצאתי בגדים קלאסיים: מכנסיים מחויטים במגוון גזרות (עם אחוז מסויים של מרכיב סטרץ׳) שיושבים בול על הגוף, ז׳אקטים תואמים, שמלה שחורה קטנה (טוב גם כחולה), חולצות מכופתרות וקרדיגנים. הכל בצבעים חלקים, בלי ״קשקושים״ וטרנדיות. בצעירותי ובוודאי גם כיום, העדפתי את הלבוש הקלאסי שנשאר באופנה ושתמיד נראים בו ״לבושים״. את הטוויסט והגוון של הלוק אני משיגה באמצעות צעיף, משקפי שמש או תכשיט.

תוך כדי שיטוט בחנות (ומדידות) התרשמתי מהגזרות המחמיאות של הבגדים כמו גם מאיכות התפירה והגימור שלהם. כמי שתפרה את בגדיה במשך הרבה שנים (באמת!) ראיתי שהבגדים תפורים ברמה גבוהה, מה שיבטיח עמידות לאורך זמן. 
מה שלא פחות חשוב בעיני (בטח בתקופה הזאת) זה המחיר. המחירים שפויים לגמרי ומתאימים לכל כיס. הנה מחירים להתרשמות:
• ז'קטים: 179-299 ₪.
• מכנסיים: 77-189 ₪.
• חצאיות: 129 ₪.
• שמלות: 150 ₪.

מילה טובה על המידות: בעוד שברשתות השונות יש בגדים בטווח מידות מצומצם, כאן ניתן למצוא בגדים במידות: 34-60!!!

מבחינת קהל היעד, לדעתי, הקולקציה מתאימה למי שרוצה להרגיש אלגנטית ומכובדת עם פריטי לבוש שיוכלו להתאים הן לשעות היום והן לשעות הערב עם האביזרים הנכונים. לכן, קהל היעד הינו רחב מאד, החל מסטודנטיות, דרך נשות קריירה ועסקים ועד לנשים בוגרות המחפשות להיראות ״לבושות״.
לא רק נשים ימצאו ברשת פתרונות. בהצצה למחלקת גברים ראיתי פריטים נוחים, המתאימים לאקלים המקומי ולגבר הישראלי: מכנסי דגמ"ח, ג׳ינס ומכנסיים מחויטים. גם במחלקת החולצות ניתן למצוא מגוון גדול. החל מטי שירט׳ס, חולצות פולו צבעוניות, חולצות מכופתרות ובלייזרים.
ליונידרס סניפים בערים הבאות:
כרמיאל, חיפה, נתניה, פ"ת, ת"א, ראשל"צ, אשדוד, ירושלים, באר שבע ואילת. 

לסיכום: מי שרוצה ללבוש אופנה לעבודה, בלי לקרוע את הכיס, צריך לבקר ביונידרס. 
לבריאות!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.