מלון IBIS במרכז העיר ירושלים מציע מיקום אידאלי בשילוב סטייל ונוחות

אנחנו נוהגים להגיע לירושלים לפחות פעם בשנה. בדרך כלל, זה יהיה לאירועי החמשושלים המתקיימים בחודש דצמבר או לפסטיבל האורות. זו ההזדמנות לסייר, ליהנות מהאירועים ומיופייה של העיר. תמיד תמיד מגלים מקומות שבהם לא היינו, מבנים עתיקים, אטרקציות חדשות ודברים מעניינים נוספים. מכיוון שאנו נמצאים רוב היום בסיורים, חשוב לנו שהמלון אליו נגיע יהיה נגיש, מרכזי, נוח ולא יקר.

IMG_6141

אנחנו נוהגים להגיע לירושלים לפחות פעם בשנה. בדרך כלל, זה יהיה לאירועי החמשושלים המתקיימים בחודש דצמבר או לפסטיבל האורות. זו ההזדמנות לסייר, ליהנות מהאירועים ומיופייה של העיר. תמיד תמיד מגלים מקומות שבהם לא היינו, מבנים עתיקים, אטרקציות חדשות ודברים מעניינים נוספים. מכיוון שאנו נמצאים רוב היום בסיורים, חשוב לנו שהמלון אליו נגיע יהיה נגיש, מרכזי, נוח ולא יקר.

 

לשמחתנו, נפתח כעת בירושלים מלון חדש  IBIS , מותג של רשת ACCOR העונה על כל מה שאנחנו מחפשים. המלון ממוקם בלב העיר, ליד כיכר ציון ובצמוד לרחוב יפו. היש מיקום אידאלי מזה? והוא גם נוח מאד ובעל אווירה נעימה וקוסמופוליטית. כשהוזמנו להתארח במלון החלטנו לבדוק האם המיקום מאפשר לטייל בעיר ללא צורך ברכב ולכן השארנו את המכונית בבית ונעזרנו בתחבורה הציבורית. ובאמת, המיקום המצוין מייתר את הצורך במכונית. טיילנו רגלית בעיר ונהנינו מכל רגע. מיד עם בואנו יצאנו לסיור קצר במקום והתפעלנו מהכנסיות והמבנים המרהיבים כמו חצר סרגיי שבמגרש הרוסים.

IMG_6144 IMG_6131 IMG_6130 IMG_6128

 

המלון קרוב מאד לשער יפו והעיר העתיקה, מגדל דוד, מדרחוב בן יהודה, בית טיכו, מוזיאון המוזיקה, מוזיאון ידידי ציון, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, אטרקציות, מסעדות ובתי קפה. המלון קרוב מאד לקו הרכבת הקלה וגם לשוק מחנה יהודה. ניצלנו את הקרבה הזו כדי לקפוץ לשוק מחנה יהודה לסיור קצר וגם כדי לבקר במוזיאונים בהם לא ביקרנו בעבר כמו מוזיאון רוקפלר הנמצא במרחק הליכה של כעשרים דקות למזרח העיר ושל מוזיאון ידידי ציון ההייטקי והמרשים.

 

המלון מכיל 124 חדרים. חדרי בקומה השביעית עוצב, בדומה לשאר החדרים, בעיצוב צעיר, קליל ומודרני. המיטה הזוגית הנוחה מאובזרת במזרן ייחודי של רשת IBIS שפותח במיוחד לנוחות המתארחים במלון וניתן לרכוש אותו גם באופן פרטי. בטלוויזיה- מבחר ערוצים לבחירה וגלישה חופשית WIFI. ארון הבגדים מעוצב בצורה מתוחכמת ולא דלתות ומכיל כספת אישית. חדר השירותים מכיל מקלחון רחב ידיים ויש גם מייבש שיער. חדר פונקציונלי, נעים ונחמד.

IMG_6166 IMG_6136 IMG_6133

 

מדי יום מקיים המלון שעת HAPPY HOUR בין השעות 18.00-20.00. בשעות אלו נהנים אורחי המלון ממשקאות ונשנושים על חשבון הבית. המטרה היא גם לפנק את אורחי המלון וגם ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים ממקומות שונים בעולם. לכן גם, מעוצבים השטחים הציבוריים באופן שיאפשר הכרות ושיחה. שולחנות בר ארוכים, ספות מפנקות וכסאות בצבעים שונים. הלובי משדר אווירה חמימה, קלילה ומזמינה. בבר הנמצא במקום ניתן להזמין ארוחות קלות במשך כל שעות היממה הכוללות כריכים, סלטים, עוגות ופלטת גבינות.

 

IMG_6163

IMG_6125 IMG_6126 IMG_6127

לאחר שנהנינו מיין ונשנושים יצאנו לטייל ברחוב יפו. הרחוב תוסס ומלא חיים, בתי קפה, מסעדות ופאבים. בליל של שפות, לבוש ומראה. תיירים, ישראלים, נשים מכוסות מכף רגל עד ראש, חרדים בלבוש מסורתי, סטודנטים בלבוש זרוק, חתן וכלה שהגיעו להצטלם בכיכר. מהנה מאד ושמח. את סיום היום חגגנו במסעדת דולפין ים המצוינת, עליה אכתוב בנפרד.

 IMG_6161

ארוחת הבוקר מוגשת החל מהשעה 06.30 ועד 10.00. אנחנו ירדנו לאכול בסביבות השעה תשע. חופשה, לא? מדובר בארוחת בוקר ישראלית עשירה הכוללת מאפים, שקשוקה, לחמים טריים ומיוחדים, מגוון של סלטים, מגוון גבינות, פירות, מיצים, עוגות ועוגיות, משקאות חמים ועוד. זו ארוחה מצוינת ומשביעה. מי שיקום מוקדם יותר וירצה לאכול לא יקופח ויזכה לארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 0400-06.30. ו- 1000-1200 למי שאחר לקום.

 IMG_6191 IMG_6192 IMG_6193 IMG_6196 IMG_6195 IMG_6202 IMG_6199 IMG_6198 IMG_6205

עוד מציע המלון עמדה להשכרת אופניים. ומי שנהנה לרכב על אופניים יכול לטייל ברחבי העיר וליהנות מהמראות בלי להזדקק כלל לרכב או תחבורה ציבורית.

 

לאחר ששבענו. עזבנו את החדר והפקדנו את התיקים בחדר שמירת החפצים של המלון, כדי שנטייל בעיר קלילים ובלי תיקים כבדים.  יצאנו רגלית למוזיאון רוקפלר. מוזיאון מרשים המכיל ממצאי חפירות בארץ. סיור של שעה מספיק כדי להתרשם מהממצאים. משם אל מדרחוב בן יהודה ולאחר מכן למוזיאון ידידי ציון. שעת הצהריים קרבה והחלטנו על ארוחת צהריים ב-BBB ירושלים. בסיום הארוחה השעה כבר הייתה שלוש. זמן לשוב הביתה. חזרנו למלון לקחנו את התיקים וקדימה לרכבת הקלה שתיקח אותנו לתחנה המרכזית.

 IMG_6206

מסקנות– תמיד מהנה להגיע לירושלים וגם הפעם מצאנו פינות חמד ומוזיאונים בהם לא ביקרנו בעבר. כשמיקום המלון כה מרכזי אין צורך ברכב וניתן להתנייד ברגל או להיעזר ברכבת הקלה של ירושלים. מלון IBIS עונה על כל צרכי המטיילים בירושלים- לא יקר, נוח, אוירה נעימה, ארוחת בוקר מצוינת ומיקום אליפות ואני שמחה להמליץ עליו בחום.

 

במהלך שנת 2018 עתיד להיפתח מלון נוסף של מותג ibis בלב מדרחוב בן יהודה המרכזי בירושלים, השייך לקטגוריית ibis Styles ויכלול 105 חדרים מעוצבים ברוח המקום, הקרבה לשוק מחנה יהודה והאווירה הייחודית באזור.

 

מלון ibis  ירושלים מרכז העיר,

 

כתובת: יצחק אלישר 4, ירושלים

 

טלפון: 073-2228888

 

גילוי נאות: היינו אורחי המלון

 

 

 


 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.