'אליס'- חנות הדגל של פריטי לנז'רי בארץ חגגה יום הולדת שנה במסיבת תה מדהימה

א11

על קולקציות ההלבשה התחתונה שניתן למצוא ב'אליס' כתבתי כבר מספר פעמים. קולקציות יפהפיות, במגוון רחב של גזרות ומידות, כך שכל אישה ובכל גיל מוצאת את מבוקשה.

 

הפעם, אני רוצה לספר לכם על מסיבת יום ההולדת המדהימה שערכה אינה מלשקו היזמית והבעלים של המותג אליס. זה היה אירוע מושקע ומתוכנן שהקים לתחייה מסיבת תה מארץ הפלאות. אם חלמתי לדעת איך נראיית מסיבת תה של הכובען המטורף מתוך אליס בארץ הפלאות, הרי שכך, בוודאי, זה נראה. חלומי, צבעוני ומתוק. הביטו בצילומים שצילמתי ותבינו.

א2

א14

א4 א5 א6 א8 א10 א12 א13

אינה מלשקו סיפרה לנו שהשנה הראשונה אופיינה בהשקעה ועבודה קשה בפיתוח המותג 'אליס' הכולל מבחר איכותי ומגוון פריטי לנז'רי במגוון מידות וגזרות. המוטו שלה אומרת אינה הוא " תמיד תלבשי את הלנז'רי האיכותי שלך כי החיים קצרים מדי מכדי שתשמרי אותם לאירועים מיוחדים"  וכדי לאפשר זאת יש ב'אליס' קולקציות הלבשה תחתונה איכותיות ושירות מקצועי, סבלני ומתחשב שנותן לכל לקוחה יחס אישי ואדיב. הלקוחות המגיעות לחנות עושות זאת הן בזכות היחס החם והן בזכות הפריטים הייחודיים והמיוחדים שיש באליס הגורמים לכל אחת לחוש בנוח עם גופה ולהראות נשית ואופנתית ובמחירים אטרקטיביים.

 

עוד סיפרה לנו אינה על פתיחת חנויות נוספות ברחבי הארץ ופיתוח ליין של מוצרי טיפוח טבעיים ב- 100% לגוף ולפנים שיאפשר ללקוחות לחוש טוב ולהריח מצוין.

א7

אינה לא שכחה להודות לצוות המקיף אותה ועוזר במימוש חלומותיה. היא הודתה לארזה ליבנה שפיתחה ועיצבה את הקונספט של אליס ולחברת היח"צ של גולן נהרדעא וצוותו רלי סבג יושעי ושי סבג שעושים עבודה נפלאה בחשיפת המותג ובהפקת האירועים.

 

מסיבת התה השמחה הייתה גם מסיבת השקה לקולקציית לנז'רי חגיגית ממותג ההלבשה התחתונה האירופאי- VERALLY.

 

הקולקציה צבעונית ותוססת ונעה בין סטים מתחרה לסטים טרנדים בהדפסי פסים ונקודות, בגזרות טי- שירט או פוש אפ. התחתונים מגיעים בשפע גזרות, ביניהן ביקיני, חוטיני וסדרת פריטים ללא תפרים להתאמה מושלמת לגוף.

 

 

צבעי קולקציית יום ההולדת כוללים את המובנים מאליהם- לבן, שחור וניוד, ולצידם צבעוניות של ורודים, בורדו, סגולים ותכלת. החזיות מהודרות משולבות בתחרות, פפיונים ורקמות באווירה נוסטלגית ורומנטית ולצידן קו קז'ואלי המציע את הטרדנים האופנתיים והעכשוויים.

 

 א21 א22 א23 א24

 

כולנו משקיעות זמן רב בבחירת הבגדים שבהם נראה הכי טוב ולא כולן יודעות שלהלבשה תחתונה יש תפקיד חשוב מאוד, הן מבחינת נוחות והן מבחינת נראות הבגד מעליה.

 

הלבשה תחתונה שאינה מותאמת לקימורים שלנו ולא עושה עבודתה נאמנה יכולה לקלקל את הלוק היפה ביותר לכן בחירת הלבשה תחתונה צריכה להיות מדויקת ומקצועית.

 

 

קולקציית ההלבשה התחתונה של אליס מורכבת ממגוון רחב של גזרות ומידות לכל אישה ובכל גיל ובאמצעות התאמה נכונה הקולקציה של אליס תעצב את הגוף, תקטין היקפים ותעזור לנו להיראות נפלא גם בטי שרט.

 

 

חנות הדגל של אליס– קניון גן העיר, רחוב אבן גבירול 71. תל אביב.

 

 

צילומי קמפיין- קרדיט צילום : אמיר יהל

 

 

 

:

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.