בואו להכיר את תכשיטי הדוכסיות- THE DUCHESSES- מבית EMBOSS

ת8

מותג שעוני היוקרה EMBOSS מוכר, בוודאי, לרובנו. אך, האם אתם מכירים את מותג הבת THE DUCHESSES  שמציע מגוון רחב של תכשיטים מעוצבים? אני מודה, לא הכרתי את תכשיטי הדוכסיות עד לפני מספר שבועות כאשר הוזמנתי לצפות בצילומי הקמפיין שעוסק בחברות, או יותר מדויק ב-SOUL SISTERS- חברות נפש. ומדוע מתמקד הקמפיין דווקא בחברות נפש? כיוון ששתי חברות הן שפיתחו וקידמו את הרעיון של מותג הדוכסיות. קיילי רביבי, מנהלת פיתוח מוצר, שעובדת בחברת אמבוס סיפרה לי שלפני כשנתיים חשבה יחד עם חברתה נאוה גרינוולד, מנהלת שיווק על הרעיון של מותג הדוכסיות- מותג לתכשיטים עכשווים, מעוצבים, אופנתיים ואיכותיים במחיר נגיש. כך שכל אישה תוכל להרשות לעצמה לרכוש תכשיט כזה. חברת EMBOSS ישראל זיהתה את הפוטנציאל, והשקיעה בפיתוח המותג, וכך קיילי ונאוה יצרו שיתוף פעולה ייחודי במינו בענף. מה שהתחיל מחברות בין שתי נשים, אהבה לתכשיטים בפרט ולאופנה בכלל, הוליד מותג תכשיטים אופנתי ואיכותי. לדעתי, זה כלל לא מובן מאליו שחברת יוקרה כמו אמבוס תיתן הזדמנות לשתי עובדות בחברה לפתח מותג חדש ותאפשר להן להגשים חלום.

ת27 ת25

בצילומים- קיילי ונאוה עם תכשיטי הדוכסיות. צילום- שי יחזקאל

THE DUCHESSES  מציעה לנו מגוון רחב במיוחד של תכשיטים ושעונים מיוחדים וטרנדיים באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים. התכשיטים עשויים כסף טהור בציפוי זהב, 18 קראט. השעונים כולם עשויים פלדת אל חלד ועם המנגנונים השוויצרים של חברת האם. השעונים יוצרו בהשראה של ערים ברחבי העולם, כמו ניו יורק, פריז, ריו דה ז'נרו, ברלין, לונדון וטוקיו. (מחירים מ-880 ₪ ועד 1490 ₪) תוכלו למצוא את דגם Take Me To New York ההיסטרי ודגם Vegas Baby המנצנץ.

ת14

ת15

ת56

בקולקציית התכשיטים שכאמור מציגה חברות כערך משמעותי תוכלו למצוא טבעת Sister וטבעת  Travel For Ever. נחמד בעיניי שלפריטים יש שם ומשמעות שנולדו מאמונתן של קיילי ונאוה- הדוכסיות- שכל דבר בעולם נוצר דרך חיבור בין אנשים. וניתן בהחלט להבין זאת, הרי החיבור שלהן הוא שיצר את המותג והוא שבנה אותו. ומכיוון שכך וכחלק מהטרנד האחרון בו האנשים שעומדים מאחורי המותג הם הפנים האמיתיות שלו, הצטלמו הדוכסיות לקמפיין צבעוני, אורבני ונשי המספר את הסיפור הכי עדכני בסביבה.

ת9

ת7

ת11

ת12

הדוכסיות מאמינות שחבר הוא מישהו שעמו אתה מעז להיות הכי עצמך, וחוץ מהעובדה שהן הפכו את עצמן למותג הדוכסיות, הן חולקות קשר מדהים שרצו לחלוק איתנו מתוך תקווה שנתחבר לסיפורן.

ת21

צילום- שי יחזקאל

זוכרים שלפני שנים חברות טובות היו קונות שרשרת עם חצי תליון כשהחצי השני נמצא אצל החברה הטובה? THE DUCHESSES  הולכות כמה צעדים קדימה ומציעות לנו תכשיטים הרבה יותר מתוחכמים וראויים להנציח את החברות. תכשיטים שלא יאבדו מערכם עם השנים, שנמשיך לרצות לענוד אותם גם בעוד זמן רב. תכשיטים שילוו אותנו ואת החברויות שיצרנו לתמיד.

אתר

http://www.the-duchesses.com/

פייסבוק:

https://www.facebook.com/THEDUCHESSES.IL/?fref=ts

אינסטגרם: https://instagram.com/theduchesses/

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.