איך מחזירים את הנעורים לעור הפנים? לחוה זינגבוים יש תשובה

unnamed[3] (3)

השבוע הוזמנתי לבית הקוסמטיקה של חוה זינגבוים להכיר את השיטה החדשה לטיפול וחידוש עור הפנים וזאת ללא תופעות לוואי או צורך בשיקום. הטיפול המהפכני הזה מתאפשר באמצעות מכשיר ה-C.ENERGY   שפותח על ידי חברת "VENUS CONCEPT"

unnamed[2]

בצילום- חוה זינגבוים ואנוכי

חוה זינגבוים נחשבת לאחת מהקוסמטיקאיות המובילות בארץ. היא הקימה אקדמיה ללימוד קוסמטיקה , HAVA ZINGBOIM PARAMEDICAL INSTITUT ופיתחה מגוון סדרות של תכשירים קוסמטיים פורצי דרך בתחום הטיפול הקוסמטי. המהלך החדשני שהיא מובילה כעת מתאפשר בזכות שילוב מכשיר ה-C.ENERGY שהוא מכשיר גלי הרדיו המתקדם בעולם והתכשירים הטיפוליים הייעודיים אותם פיתחה. השיטה החדשה מייתרת, למעשה, את טיפולי הלייזר הקיימים כיום ומאפשרת למטופלות להשיג עור חלק ללא כל טיפול פולשני או תופעות לוואי.

במפגש בו השתתפתי סיפר ליאור מ"VENUS CONCEPT" שקפץ משימחה כאשר ראה את התוצאות של הטיפול במכשיר ובתכשירים הטיפוליים. "ידעתי שה-C.ENERGY יביא לתוצאות טובות אך לא האמנתי שעד כדי כך" אמר. חוה זינגבוים סיפרה שהנושא של מכשור וקוסמטיקה לא היה נושא אליו התחברה. כמובילה בתחום הקוסמטיקה הכירה את כל הטיפולים הקיימים בתחום ומכיוון שהתוצאות בטיפול בעזרת מכשור היו לא ממש דרמטיות והיו גם נזקים ותופעות לוואי ההמלצה שלה הייתה להסתפק בטיפול בחומרים פעילים. אך כשהכירה את ה- C.ENERGY ולמרות תופעות הלוואי הראשונות של אודם וגרד שליוו את הטיפול במכשיר, הבינה שהמדובר במכשיר עוצמתי ביותר ובשילוב עם התכשירים הטיפוליים שפיתחה יביא לתוצאות מצוינות בטיפול בעור הפנים. "כיום" אומרת זינגבוים " עוברים בכל העולם לטיפולים פחות פולשניים ורוצים תוצאה טבעית ולא מלאכותית. המכשיר החדש מצליח בכך. הטכנולוגיה הייחודית המשלבת גלי רדיו ופולסים אלקטרו מגנטיים מעבירים חום בצורה מבוקרת ובאופן בטוח לעור וכך מסייעת בתהליך שיקום והתחדשות העור תוך זמן החלמה מינימאלי.

unnamed[1] (5)

מטרותיו של הטיפול החדשני הן:

1.כיווץ נקבוביות פתוחות למראה עור אחיד וזוהר

2. שיפור מרקם העור

3. הפחתת סימני הזדקנות

4.מיצוק וחידוש עור הפנים

5. שיפור צלקות אקנה

6. החלקת קמטוטים וקמטים עמוקים

7. הבהרת כתמי פיגמנטציה

8. מיצוק איזור הצוואר וצוואר הלסת

9.מתיחת העור באיזור המחשוף

המכשיר כולל 2 ידיות:

unnamed[1] (8) 1. ידית ה-Fractional המוליכה זרם מדוייק ומאפשרת עומק חדירה גדול יותר ומשך טיפול קצר, כ-10 דק’ בלבד. המכניזם הנוצר בטיפול הוא חידוש ומידול מחדש של העור. בידית זו בין 3-5 טיפולים יספיקו לתוצאות אופטימליות. 2. ידית ה-DiamondPolar המתאימה לכל סוגי העור, מבוססת טכנולוגיתMP)²) – פטנט רשום של חברת ונוס קונספט, המשלבת 2 אנרגיות העובדות בו זמנית: גלי רדיו ושדות מגנטיים. העברת האנרגיה יוצרת חימום מבוקר בשכבות העמוקות של הריקמה ובכך נגרם תהליך של חידוש העור, במהלכו נוצרים סיבים חדשים של קולגן וסיבים אלסטיים. צורתה הייחודית של הידית מאפשרת טיפול נעים ואפקטיבי ללא חשש לתופעות לוואי. משך טיפול בידית זו, כ-25 דק’. להשלמת הטיפול פיתחה זינגבוים ערכת מוצרים מיוחדת המאפשרת למטופלות להמשיך בשגרת חייהן וללא תופעות לוואי.

הערכה כוללת 4 מוצרים לשימוש לפני ואחרי הטיפול.

pnim_max_475px-tipuach-1[1]

1.סרום EXTRA C – שיש להשתמש בו בוקר וערב ותפקידו להעשיר את העור בנוגדי חמצון שיסייעו להחשת הריפוי לאחר הטיפול.

2. GENTLE MASK–  מיד לאחר הטיפול בקליניקה. מסיכה קלה ונספגת המצמצמת את תחושת חוסר הנוחות ומעניקה לעור לחות, הרגעה והגנה.

3. ביו מויסט– ליומיים הראשונים לאחר הטיפול על מנת להעניק סיכוך והגנה

4. Derma Fill–   להעלאת רמת הלחות בעומק העור.

מכיוון שאני אוהבת להתנסות בטיפולים חדשניים התנדבתי לטיפול הדגמה. התחושה בזמן הטיפול נעימה. חשים את החום בעת שידית המכשיר מעסה את הפנים אך זה חום נסבל אפילו בימי קיץ אלו. לאחר הטיפול הקצר עור פני נראה רענן וזוהר וכשנגעתי בו הוא היה רך וקטיפתי למגע. בקרוב, בדף הפייסבוק של C.ENERGY יחפשו נשים להתנסות בטיפול ולהוביל את הקמפיין ואני מתכוונת להציע את עצמי ולהתנסות בטיפולים. מי יודע? אולי אחזור לימי נעוריי.

s5LxFXJ5pNuy16v2wCbUrBigY6sagxGQE2E7VjLlJCM[1]

H7PtVgpQh5zDnBHRP1p7FajAzmRgBbmSFEf-ARbSOeM[1]

בצילומים- אני מתנסה בטיפול

מי שמעוניינת להתנסות בטיפולים, להלן הלינק לאתר של חוה זינגבוים- כאן

עמוד הפייסבוק- כאן

.unnamed[3] (4)

unnamed[1] (7)

 בצילומים- בית חוה זינגבוים

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.