אדום עולה!

הפעם סלונה שלחו אותי למלון בוטיק היין כרמים מרשת ישרוטל. השקו אותי ביין למכביר, ליטפו אותי מכף רגל עד ראש והכירו לי יופי מקומי בארומה בינלאומית של כרמים, שדות ואנשים שאוהבים לתת. במילה אחת: לא. בארבע מילים: לא, אין דברים כאלה!


"גלית, כרמים ביקשו אותך", הודיע לי בטלפון לירון, סמנכ"ל סלונה. ההודעה תפסה אותי ביציאה מחניון ברמת החייל, אבל את שאגות השמחה שלי שמעו עד לרמת הגולן.  בדיוק השקתי את אתר פרסונה עליו עבדתי סביב השעון, בדיוק ציינתי 48 שנות קיום על הכדור, והנה ישרוטל קוראים לי לדגל. כדברי חכמים: יש את זה ביותר מושלם?

הסיפור של כרמים נפתח אחד לאחד כמו בסיפור דירה להשכיר של לאה גולדברג: "בעמק יפה בין כרמים ושדות, עומד מגדל בין חמש קומות". המלון בן חמש הקומות שוכן בקרית ענבים שבפאתי ירושלים, משקיף על נוף עוצר נשימה של כרמים, הרים ושדות ונותן תחושה של חו"ל בישראל. מסביב למלון עצי זית, פרחי אמנון ותמר ועצי לימון, שיחד עם החיבור לשאר פלאי הטבע יוצרים אווירה איכותית מצד אחד, אך נטולת פלצנות-יתר מצד שני. כמי שהמוטו שלה הוא לחיות חיים של חביתה וסלט, הרכות הטבעית הזאת באה לי בטוב.

o2778e4gpc7fwq7sqab-e1426428335428

אני שבויה של ריחות, לטוב ולרע. חוויית החושים שלי תמיד מתחילה ועוברת דרך האף. ריח רע יעשה לי בחילה, ריח טוב ירומם את רוחי. לכן לא יכולתי להתעלם מהריח הייחודי של כרמים שלא פוסח גם על התתרן המצוי; ארומה עדינה ומיוחדת של פרחים, יין וזרעי ענבים, שעל בסיסם פיתחו סדרה של טיפולי Vinotherapy ומוצרי קוסמטיקה ייחודיים למלון. אם יש משהו שאני מצטערת עליו, הוא שאין לי שום אפשרות טכנולוגית להעביר לכם את הריח לכאן. תצטרכו להאמין לי.

קיבלנו חדר דלקס , גדול ממדים, מעוצב בקווים נקיים ובצבעים בהירים שמזמן את שיא הנוחות והנגישות הטכנולוגית. בחדר חיכו לנו בקבוק יין אדום של יקב מקומי, תותים רעננים וגם אננס טרי חתוך לפלחים, שתמיד מוציא ממני קולות של עונג. עכשיו קחו חדר מרהיב, בקבוק יין, אננס טרי, מאיר אריאל ביוטיוב ואיש אחד שאיתי. מה הייתם עושים במקומי? ב ד י ו ק.

IMG-20150312-WA0009

unnamed

אחרי שהאיש שאיתי ואני עשינו ב ד י ו ק, ירדנו לקומת הספא. מיד אפף אותנו מוד של שקט ושל התכנסות פנימה. בספא הזה יש ה כ ל, ללא יוצא מהכלל: בריכה פתוחה ובריכה סגורה מחוממת, ג'קוזי ושתי סאונות, חדרי כושר וחדר יוגה, והכי חשוב: קומת טיפולים נפרדת, שקטה, ובה חדרי טיפולים, פינות ישיבה ואפילו פינת מנוחה מבודדת להתאוששות אחרי טיפול.

האיש שאיתי קיבל עיסוי משולב בן 50 דקות שאותו הגדיר כטוב מאוד. אני קיבלתי את תרצה. זה המקום לפתוח סוגריים ולהזכיר שארגון יקום ויפול על טיב השירות שהוא נותן, ושהשירות תלוי במידה רבה במי שנותן אותו, סגור סוגריים. תרצה היא אישה עם עיניים נוצצות, ידיים מחשמלות ודיוק פנימי שלא פגשתי אצל מטפלים רבים. הידיים שלה והרגישות שלה, הן נכס לכרמים שערכו לא יסולא בפז.

התחלנו ב20 דקות פילינג ועיסוי גוף מלא על בסיס זרעי ענבים שהמריצו וחידשו כל תא ותא של עור גופי, שאחרי שטיפה במים נותר חלק ורך כמו משי ועם הריח המעולה של כרמים. המשכנו בעוד עיסוי נפלא של 50 דקות. טעיתי לחשוב שאוכל לצלם ולתעד. בפועל לא יכולתי לעשות שום דבר חוץ מלשכב ולהתמסר לקסם המגע של תרצה, שהותיר אותי בסוף הטיפול עם דמעות של הודיה בעיניים. תרצה יקרה, אם את קוראת את השורות האלה, תדעי שבאת לי בדיוק, אבל בדיוק בזמן.

הזמן טס ואיתו בא התיאבון. ארוחת הערב של כרמים היא ללא ספק חוויה קולינרית של חומרי גלם משובחים ואסתטיקת הגשה. האיש שאיתי התענג על מדליוני סטייק פילה ונתחי אנטרקוט עשויים בדיוק רב, שכל קרניבור ידע להעריך ולהוקיר. אני נהניתי מפילה דג עדין על מצע מקסים של כל מיני דברים טובים שאני לא זוכרת בדיוק מהם, אבל הכל היה טעים וחגיגה לעיניים.

unnamed (6)

בכרמים מיטיבים לזכור שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. כך, קיבלנו לפני השינה מתנה קטנה: בקבוק בושם מיוחד להתזה על הכרית, עם תמצית שמסייעת לשינה טובה. כן. ישנתי מעולה.

unnamed (10)

בבוקר השכמתי לטיפול פנים עם לין. לין עלתה לישראל מסקוטלנד בעקבות האהבה והקימה כאן משפחה. יש לה עיניים טובות, קול מלטף וידיים מיומנות.  קיבלתי טיפול עדין ולא פולשני שכלל ניקוי, פילינג ומסכה על בסיס זרעי ענבים. את הטיפול סיימנו עם עיסוי פנים בעזרת כדורי זכוכית קפואים, שסגרו את הנקבוביות והותירו אותי עם עור כל כך יפה וזוהר שהחלטתי לא להתאפר למשך כל שעות היום.

20150313_094652

לפני החזרה הביתה, עצרנו בבר שבקומת הכניסה לסדנת יינות מקומיים. רומן המדריך, שטוען שהוא לא סומלייה אבל מבחינתי יודע מספיק כדי להיות ראוי לתואר, הפליג בסיפורים על ההיסטוריה של תעשיית היין החל בתקופת התנ"ך, דרך הישוב היהודי הישן ועד היום. בין לבין טעמנו כמה וכמה יינות מקומיים שעשו אותנו שמחים מאוד, אבל לא שמחים מדי, כדי שנוכל לחזור הביתה בשלום.  למרות שבינינו, אין דבר כזה להיות שמח מדי, ובכרמים כנראה מבינים את זה היטב.

unnamed (5)

רוצים גם? לאתר כרמים

[youtube zXt56MB-3vc nolink]