השתכנעתי! אז איזה וופורייזר מומלץ למתחילות?

מפגש במעונות הסטודנטים הפגיש אותי עם וופורייזר מומלץ. זאת היתה חוויה מסחררת, נקייה והרבה יותר אסתטית מישיבה רגילה שאחר כך אני צריכה לכבס את כל הבגדים. אז עכשיו אני מחפשת המלצות ושמישהו יסביר לי למה כשיש כאלה מכשירים נפלאים אתם חייבים להרוס לנו את הסטלה עם הטבק שלכם?

בחורה עם מחשב נייד

יש לי וידוי קטן.

לפעמים אני מעשנת וזה לא משהו שתופס חלק גדול מהחיים שלי, אבל עד היום אף פעם לא עישנתי עם וופורייזר. אני מהחברתיות, אלו שאוהבות להדליק מדי פעם ג'ויינט ולא לוקחות לריאות אף פעם. אבל  לפני כמה ימים הייתי עם החברה מהלימודים במפגש כזה ספונטני במעונות ומישהו הוציא שם איזה וופורייטזר מומלץ מהאתר של הקנאביס הבינלאומי. אני לא זוכרת מה זה היה, אבל הוא דיבר על זה הרבה וכמה שזה משנה את כל החוויה של העישון. אז החלטתי שאני מנסה ובאמת זה היה אחרת. כמי שלא מעשנת סיגריות, הרגשתי ממש הקלה שאפשר ליהנות מהסטלה בלי להסריח מטבק אחר כך. הוא גם אמר שזה חוסך בכמויות של החומר אבל אני ממש הרגשתי שהסטלה היא אחרת: הרבה יותר נקייה והרבה יותר טבעית. מהר מאוד מישהו הוציא גם ג'ויינט ואז התחלנו להתווכח וממש לריב איתו. כי אם אנחנו כבר בסטלה הנקייה שלנו ואני סוף כל סוף יוצאת מ"ישיבה" בלי להסריח ולכבס את כל הבגדים, מה פתאום ההוא מגיע והורס לי את הסטלה. וככה הוא הרס לי את כל העניין. ניסיתי לשכנע אותו שגם הוא חייב לעבור לוופורייזר ושמדובר במהפכה עולמית (אני, שרק באותו יום ניסיתי פעם ראשונה) אבל הוא אמר שהוא אוהב להרגיש את הטבק ואת השריפה שעושה לו טוב בריאות

אז בסוף פתחנו חלון ואני המשכתי עם הוופירייזר ונראה לי שאני אקנה אחד. זה אולי השקעה ראשונית קצת יותר גדולה, ולפי מה שהבנתי צריך גם לנקות את זה, אבל זו השקעה לטווח הארוך וקודם כל בבריאות שלי. ראיתי בטלוויזיה  שבקנדה אישרו שימוש חוקי בקנאביס ויש לי הרגשה שבעוד 10 שנים גם פה הקנאביס יהיה חוקי ויפרסמו לנו וופורייזרים בכל הערוצים. כשחושבים על זה, למה קנאביס שבמקרה הכי גרוע מרדים אותך אסור ואלכוהול שגורם לאנשים להיות אלימים מותר? יש דברים שאני פשוט לא מצליחה לקלוט. ואם יד על הלב, למרות שאני מעשנת מפעם לפעם אני ממש לא סטלנית ולא מרגישה שזה משפיע או משנה אותי. אז אני מצטרפת למהפכה ולמי שיש המלצות בבקשה לשתף..

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.