היכן תקני לתינוק שלך מוצרים איכותיים

מזל טוב! את אמא! יחד עם שמך החדש, אמא, תיחשפי לעולם ומלואו של עיסוקים הכרוכים בתינוקך החדש, רגעי אושר בל יתוארו, דאגה לשלומו, וכמובן- תרכשי מוצרים בכמויות שאולי לא העלית על דעתך עד כמה הן רבות

בחורה עם מחשב נייד

מזל טוב! את אמא! יחד עם שמך החדש, אמא, תיחשפי לעולם ומלואו של עיסוקים הכרוכים בתינוקך החדש, רגעי אושר בל יתוארו, דאגה לשלומו, וכמובן- תרכשי מוצרים בכמויות שאולי לא העלית על דעתך עד כמה הן רבות. את אמא טרייה, או ממש בדרך להיות כזו, גאה ומוצפת ולא יכולה להעלות על דעתך לרכוש מוצרים לתינוקך שזה עתה נולד, או שאוטוטו ייוולד, ושאינם איכותיים, בטיחותיים, ידידותיים לתינוק ולסביבה וגם יפים ומשמחים את העין והנפש. איך עושים את זה? היכן קונים את המוצרים הללו לתינוקך?

עוטפים ברוך

אמהות של כל הזמנים עוברות מהפך של ממש עם כניסת תינוקן החדש לחייהן. הן מגלות בעמן כוחות ותעצומות נפש בל יתוארו, סופגות באהבה כל פליטה על חולצתן החדשה, יקיצות מרובות במשך הלילה, הופכות לאקרובטיות שלא היו מביישות כל קרקס מתקדם, בנושאן עגלה, תיק תינוק, שקית קניות והתינוק עצמו אחוז בבטחה בזרוען, הן לומדות לבשל תוך כדי זמזום שירי ילדים ונענוע העגלה ברגל אחת, ויעשו הכל, אבל ממש הכל למען התינוק שלהן. בין כל המעשים שתעשנה אותן האמהות כלולים גם מוצרי תינוקות איכותיים שירצו לרכוש לרך הנולד. השאלה היא היכן קונים אותם והיכן מוצאים את האיכות, יחד עם הגינות במחירים.

יכול להיות שהשאלה המקדימה ל"היכן" היא "מה". מוצרי תינוקות נחלקים למספר קטגוריות, ביניהן המוצרים שאי אפשר בלעדיהם, דוגמת טיטולים, תחליפי חלב לאמהות שאינן מניקות, בקבוקים, מוצצים, ביגוד, שמיכות ומוצרי רחצה ולאחר הרחצה. מוצרים אלו הם מוצרים שנעשה בהם שימוש יום יומי, חלקם רב פעמיים, דוגמת המוצצים והבקבוקים, ומכאן שעליהם להיות באמת איכותיים, בעלי תו תקן ועמידים בפני שימושים רבים, רחיצות והרתחות מרובות. הבשורות הטובות הן כי מוצרים לתינוקות מקטגוריה זו יש בנמצא בכל מקום, החל ברשתות הפארמה, רשתות של מוצרי תינוקות, חנויות בוטיק ועוד. המוצרים הם איכותיים וכדי להיות בטוחה שהם כאלו, ודאי כי הם עשויים מחומרים אקולוגיים, ידידותיים, שאינם מפרישים בהרתחה חומרים כמו ביספינול, שהמוצצים אינם נקרעים בקלות ומתאימים לגיל התינוק. בנוגע לביגוד בדקי את התווית הצמודה לבגד וודאי את החומרים ממנו עשוי הבגד, רצוי מכותנה מלאה שגם עמידה בהרתחות מרובות וגם רכה ולא גורמת לגירוי בעור התינוק.

איכות, נוחות ומה שביניהם

קטגוריה נוספת של מוצרי תינוקות היא המוצרים הנכללים בקניות חד פעמיות, ביניהם עגלת תינוק, מיטה, עריסה, אמבטיה לתינוק, סל קל וכדומה. חשוב לציין כי איכות לא תמיד נמדדת במחיר גבוה ועם חיפוש קל ניתן למצוא מוצרי תינוקות איכותיים מאד ועם מחירים שאינם מרקיעים שחקים. למשל, אם תקני עגלת תינוק או מיטה מדגם של השנה שעברה או תסכימי להתפשר על הצבע, תגלי שרכשת מוצר איכותי, חדש, נפלא ובטיחותי ובמחיר שהוא זול משמעותית מאותו הדגם בדיוק של השנה הזו, שאולי עבר שדרוג או שהתווסף לו חידוש כזה או אחר. איך מודדים איכות? במוצרי צריכה גדולים האיכות נמדדת בעמידות המוצר, כמו גלגלים רחבים ועם נעילה בטוחה לעגלת תינוק, כמו סגירת בטחון של המעקה במיטת תינוק וכדומה. עגלת תינוק איכותית היא גם כזו שתתקפל למימדים קטנים וסייעו לך להכניס אותה לכל כלי רכב, גם קטן, כזו שתאפשר לך, האם, דחיפה נוחה שלה ומקום מרווח לתלות עליו או להניח בו את תיק העגלה, ותספק מקום נוח, מוגן ונעים לתינוקך. מוצרי תינוקות כגון אלו תוכלי למצוא בחנויות ייעודיות לתינוקות, ברשתות מובילות וכן בחנויות יצרן או מחסנים של היבואן עצמו.

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.