הבלוג של healthylifestyle

healthylifestyle

עדכונים:

פוסטים: 2

החל מאפריל 2019

מיכל אמדורסקי : ” אין לי זמן להתאמן בחד”כ אז אני אפילו לא טורחת להירשם למכון כושר”

מיכל אמדורסקי , אמא ל-3 , זמרת, שחקנית ואשת עסקים מנהלת שגרת חיים עמוסה, מהצגה להצגת ילדים בהם היא משחקת וניהול של מכון הטרפולינות שבבעלותה היא עדיין,מצליחה לשלב בין חיי הקריירה העמוסים לבין חיי המשפחה. ועדיין, נשאר לה מקום גם לשמור על גזרה חטובה וגוף צעיר.

אמדורסקי כמו אמהות רבות , מבינה שאימון בחדר כושר לא בא בחשבון בגלל מחסור בזמן. “להזניח את הגוף שלי לא בא בחשבון” היא אומרת. יצאנו לבדוק עם מיכל איך בכל זאת אפשר למצוא חלון זמן לאימונים ולשמירה על גזרה חטובה.

“אז מיכל מה הפתרון בעצם?”

אני במשך שנים מתאמנת מהבית, יש לי שיטת אימון שלוקחת לי 10 דקות ביום שבניתי יחד עם מאמנת כושר. שגרת האימון הזאת טובה לי כי היא מאפשרת לי לבצע את האימון בכל מקום , מהבית, מהמשרד ואפילו מהגינה ליד הבית שלי, שאני יורדת לטיול עם הכלבים.

לשיטה שלי קוראים shapeUP  וכמו השם שלה היא עובדת על חיטוב מואץ כי היא משלבת אימונים אירוביים עם אימונים שעובדים
על חיטוב באזורים שחשובים לנו הנשים.

מיכל אמדורסקי

מיכל אמדורסקי

 

“למה החלטת להוציא את השיטה?”

הרבה בנות שואלות אותי באינסטגרם שלי ובכלל איך אני חוזרת לעצמי מהר אחרי לידות ואיך אני מצליחה לשמור על הגזרה לאורך השנים. היה קשה לי להעביר את האימונים ככה מרחוק , כי איך אפשר להדגים תוכנית שמורכבת מכל כך הרבה תרגילים שמחולקים אצלי לימים שונים. הרי, אם אני מתאמנת על קבוצת שריר ביום מסוים, יום אחרי אני אתאמן על קבוצה אחרת.

 

“איך  התוכנית שלך shapeup מועברת “?

קודם כל , החלטתי לקחת צלם מקצועי ולצלם את עצמי עושה את האימון צעד אחרי צעד.כאשר בכל יום אני מדגימה בדיוק איך האימון מתבצע.  התוכנית מועברת בצורה דיגיטלית – נשים נרשמות לתוכנית והם מקבלות גישה לכל החיים ויכולות לצפות בתוכנית אימונים מכל מכשיר חכם ובכל זמן שנוח להן.

לפרטים נוספים על shapeup

“האם כל אחת שרוצה יכולה להירשם לתוכנית?”

בגדול כן, התוכנית שלי מתאימה לכל אחת שרוצה להתאמן וכשירה לכך מבחינה רפואית.

מיכל אמדורסקי

מיכל אמדורסקי

 

 

מיכל אמדורסקי מציגה לראשונה:

SHAPE|UP

shape your life in 10 minutes 

מיכל אמדורסקי

תכנית אימונים קלילה ומותאמת לנשים ואימהות עסוקות בנויה על שיטת ה-10 דקות ביום ותוביל אותך לגוף שאת רוצה מבלי ללכת לחדר כושר או לבצע אימון ארוך!

איך לחטב את עצמך ב-10 דקות ביום, ללא ” דיאטת קסם “, בלי להטריח את עצמך ללכת לחדר כושר או לזרוק כסף על אימונים אישיים ולאמץ מראה חטוב ובריא..

מיכל אמדורסקי
מיכל אמדורסקי

שמעי, אני הולכת לדבר איתך עכשיו הכי פתוח.זה לא משנה באיזה גיל את נמצאת, בתור אישה אני יודעת שחשוב לנו להיראות טוב תמיד. ולכן, אנחנו אף פעם לא מרגישות שלמות עם הגוף שלנו. את מרגישה שהבטן שלך רחוקה מלהיות שטוחה, הרגליים לא מספיק חטובות… ויכול להיות שיש לך לפעמים תחושה שוויתרת על החלום להיראות כמו שאת רוצה  ..מנסיון, להרגיש לא שלמה עם הגוף שלך זו תחושה נוראית.בהריון הראשון שלי עליתי 32 קילו, גם בגלל ההריון וגם כי יש לי נטייה טבעית להשמנה. ברגיל, אני אוהבת לאכול הכל משטויות ועד מנות שף. והאמת שאין לי הרבה שליטה עצמית אז אני אוכלת  כמעט מה שבא לי ולא מוכנה לוותר על הנאות החיים ועל הרגלים מגונים שקשה לי להיפטר מהם כמו לאכול פיתה עם שוקולד בלילה.

כל החיים אנחנו שומעות שבשביל להיראות חטובות ורזות אנחנו חייבות לפתח משמעת עצמית, התמדה ומוטיבציה ושכל זה מגיע עם ויתור על הנאות החיים ועם הקרבה. להפך, חשיבה כזאת היא בדיוק מה שגורם לך להתרחק מהמטרה שלך. מהסיבה הזאת, במקום להתחטב ולהשיג את הגוף שאני רוצה, הייתי עסוקה בלופ של האשמות כלפי עצמי.

הרגשתי שאני לא מספיק טובה ושלא מגיע לי לקבל את הגוף שאני רוצה ”כי אני לא מסוגלת להתמיד”.בשגרת החיים הצפופה שלנו , אנחנו חייבות פתרון ריאלי כדי להתמיד בטווח הארוך ואפילו ליהנות מהתהליך. אני רוצה שתביני דבר אחד .את חייבת קודם להבין את האילוצים של החיים שלך ובשלב הראשון להפסיק להאשים את עצמך. עד שמצאתי את השיטת אימונים שמתאימה לי  אני עברתי סיוט.

הייתה לי מחשבה תקועה בראש שכדי להיראות כמו שאני רוצה אני חייבת ללכת למכון כושר לפחות 3 פעמים בשבוע ולהעביר שם אימון של שעה וחצי. אבל אף פעם לא הצלחתי להתמיד בשגרת אימונים הזאת כי:

  1. למי יש כוח לצאת מהבית למכון אחרי שאת כבר חוזרת מהעבודה
  2. לא תמיד בא לי לראות ולהיראות בחדר כושר (לפעמים לא בא לי לראות את עצמי במראות שם)
  3. הנסיעות וההתארגנות לחדר כושר לוקחת זמן מיותר (לפחות עוד שעה)
  4. הרמת המשקלים בחדר כושר זה לא דבר נעים במיוחד
  5. הליכה על הליכון יכולה להיות משעממת מאוד
  6. אחרי אימון בא לך להתקלח ישר ובבית שלך!

 

ואני יודעת מה עובר לך בראש עכשיו!את בטח אומרת לעצמך שיש מצב שאת בחיים לא תשיגי את המראה שאת רוצה. שהמראה המחוטב הוא נחלתן של בעלות אופי מאוד ספציפי או לכאלה שנולדו עם הגנטיקה המושלמת  ושהכל קשור למבנה גוף שלך ולעוד תירוצים שאת מספרת לעצמך..

אבל זו שטות מוחלטת

מגיע לך להרגיש מצוין בכל פעם שאת מודדת בגד חדש. מגיע לך לאהוב את מה שאת רואה מול המראה. והכי חשוב, מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך. מבלי להרגיש שאת מוותרת על הנאות החיים ומבלי להרגיש שאת חיה בלופ של האשמות עם עצמך.

דמייני איך תרגישי ברגע שתעשי משהו בשביל עצמך. שתוכלי ליישם תכנית שמתאימה את עצמה לשגרת החיים שלך ולא להפך!

ואיך תוכלי גם לדאוג שאת מקבלת הפעם כלים ותכנית,שבעזרתם תוכלי להתמיד לטווח ארוך ולא איזה דיאטת כסאח או אימונים סיזיפיים שיגרמו לך להתייאש ולהפסיק באמצע. וכן, אין נוסחת קסם לבטן ורגליים חטובות ואת תצטרכי להזיז את התחת קצת.  אבל אם תמשיכי לקרוא את תביני בדיוק איך לעשות את זה ואיך לגרום לעצמך לראות תוצאות אמתיות ולטווח ארוך.

 

 

 

 

עוד מהבלוג של healthylifestyle

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 6 months

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה