על 4 נהגים דיברה תורה

אם היה מבחן כזה ״איזה נהג אתה״ מה הייתם עונים?
מה אחרים היו אומרים עליכם?

בחורה עם מחשב נייד

אחד חכם: שנוסע במתינות, שלא צריך להוכיח לאף אחד על הכביש שהוא חכם, שבשבילו הרכב הוא רק אמצעי להגיע ממקום למקום, שמפעיל GPS ויחד עם זאת יוצא 5 דקות קודם מהבית, שמגלה אדיבות כלפי שאר הנהגים והולכי הרגל, שלוקח בחשבון מראש שהרמזור עלול להתחלף ונמנע מעצירות פתאום.

אחד רשע: שנוהג בפראות, שחותך על ימין ועל שמאל, כלומר מימין לשמאל ולהפך, שעושה סימנים עם הידיים, במיוחד לזה שנוהג במתינות ומגלה אדיבות לנהגים ולהולכי רגל (כמו זה מהפיסקה הקודמת), שצופר בקולי קולות כדי למסך את המוסיקה החזקה שבוקעת ממכוניתו ואם תעזו להעיר לו, דמכם בראשכם, או על הריפוד של האוטו, כי סכין יש לו גם.

אחד תם: מה אין כאן פנייה שמאלה? מה כביש 6 זה בתשלום? איך זה יכול להיות שיש פקקים בשעה הזאת? האם טבריה זה ע״י קריית שמונה או ע״י נהריה? חדרה הכוונה לגדרה? איפה חונים באלנבי? ואיך מגיעים משם לרוטשילד? למה הוא מסמן ימינה וחותך אותי שמאלה?

ושאינו יודע לשאול: שמתברבר בדרך, שמגיע לחדרה במקום לגדרה, שמגיע לליל הסדר כשקוראים כבר קריאת שמע של שחרית, שעוגת הגלידה שיש לו באוטו כבר מזמן נמסה והאיפור של אישתו גם, שמגביר את הווליום ברכב כדי לא לשמוע את אישתו צועקת: אז תשאל כבר!!! כן, כן, אפילו את האיש עם הזקן, המעיל והכוס המושטת, העיקר: תשאל כבר!!!

נהיגה בטוחה וזהירה לכולם.
אם שותים 4 כוסיות, צריך נהג תורן, כן?

חג שמח!
חיים וטעים!

את המכוניות המקסימות צילמתי באוסטריה, באזור קלגנפורט.
הפוסט נכתב בהשראתו של אריק סופר חבר וירטואלי

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.