הבלוג של hagar

hagarbarzelai

אוהבת שיווק ופרסום, אוהבת אנשים ואוהבת את החיים.

עדכונים:

פוסטים: 5

עוקבים: 1

החל מאוקטובר 2017

מכירות, מכירות ומכירות. האם אתם חושבים שאתם אנשי מכירות טובים? רובנו לא מודעים שאנחנו נדרשים למכור כל הזמן, את עצמנו, את הרעיונות שלנו, למנהלים שלנו, לבני הזוג ואפילו לילדים. אז מה שיטת המכירה שלכם?

05/11/2017

למכור זו אומנות. לאומנות יש דרגות. יש אומנות להמונים ויש ליחידי סגולה. יש אומנות של מוזיאונים ויש של בתי אופנה. בדיוק כך המכירה. כל מכירה היא שונה. היא תלויה במוצר או השירות הנמכר וכן במוכר.

אני במשך שנים חשבתי שאני לא יודעת למכור, שאני לא אשת מכירות בכלל, אבל היום כשאני מסתכלת על הקריירה שלי אני מבינה שהיא הייתה מלאה במכירות, מכירת קמפיינים ללקוחות, מכירת מהלכים מקצועיים למנהלים שלי, אז בעצם הייתי מוכרת מקצועית כל חיי ואפילו די טובה בזה אבל מכירה כזו לא דומה למכירה ללקוחות מזדמנים, לקוחות שאין לך מערכת יחסים איתם.

אצלנו בחנויות היין אפשר לחלק את שיטות המכירה לשלוש. שלוש שיטות שונות לחלוטין. שלושתן לגיטימיות ושלושתן יביאו תוצאות אבל השוני קיים ומעיד על השוני במוכר. שוני שמגיע מאופיו. מהביטחון שלו, מהסביבה שבה הוא מוכר, מהיכולות המולדות שלו אבל גם מהיכולות הנרכשות.אז מה הן שלוש השיטות, אתם שואלים, הן הם לפניכם,

Depositphotos_8913233_l-2015_Easy-Resize.com

השיטה הראשונה היא שיטת הידע המושלם. המוכר הינו בעל ידע והבנה מעמיקה בתחום היין, הוא מגלה בקיאות מרשימה ואף נותן הרגשה שהוא מספר לך סודות או ידע נוסף על היין שבהכרח תשתמש בו כשתפתח אותו עם המשפחה או החברים או בת/בן הזוג. המוכר בדרך כלל קורקטי ולא מתנחמד אבל הלקוח מנסה לייצר קשר יותר אינטימי עם המוכר עקב הידע הרב שנראה לו גלום במוכר.

השיטה השנייה היא שיטת האיסוף. המוכר מטרגט לקוחות ופונה אליהם בכדי להכניס אותם לחנות. הפניה תהיה בדרך כלל הומוריסטית ומעוררת עניין כך שהקונה הפוטנציאלי בהכרח יגיב בדרך כזו או אחרת לפנייה. שיטה זו מחייבת אזור עם מעבר רציף של אנשים. השיטה הזו יכולה לאחד בתוכה את השיטה הראשונה אולם עקב הפנייה נוצרת מעורבות שונה של הקונה, שבהכרח מביאה לסוג של אינטימיות ודיאלוג חם בין המוכר לקונה. גם בשיטה זו נוצר סיפור שאפשר לספר בשולחן בעת פתיחת היין.

Depositphotos_4352728_l-2015

השיטה השלישית היא השיטה הנפוצה ביותר, בכל תחום ובפרט בתחומים בהם הקנייה אינה זולה אלא מצריכה מחשבה על ההוצאה, השיטה הזו עובדת על נעימות. הרצון הינו לייצר תחושת נעימות וקרבה אצל הקונה שמגיעה מחיוך, טון דיבור חמים, בניית שאלות שעוזרות ללקוח להתפקס על המוצר שאותו ירכוש, קצת שיחת חולין שבה יעלה משהו אישי של המוכר, מה הוא אוהב לשתות או מתי הוא שתה את היין הזה או סיפור אמיתי מהעבר הלא רחוק בנושא.

מה השיטה שלי, אני חושבת שהשלישית מעורבבת עם מעט מהראשונה. מה השיטה שלכם?

בסופו של דבר כולנו מוכרים את עצמנו כמעט כל דקה והמכירה הזו היא טבעית לנו ברוב הזמן ומלחיצה בחלק אחר אבל היא חלק מאוד משמעותי מחיינו וחשוב שנבחן אותה ואולי נשכלל אותה מעת לעת.

אז בואו אלינו לחנויות ותבדקו איזו מכירה מתאימה לכם.

נתראה ב”יין בשוק” שרונה מרקט, “יין בנמל” נמל תל אביב, “יין ועוד” שיכון דן, “יין בשוק” שוק צפון

או עשו לנו לייק בדף הפייסבוק שלנו winewise.il או בדף שלי Hagar Barzelai

עוד מהבלוג של hagar

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 4 weeks
תצוגה מקדימה

אני מכירה אותך

אני מכירה אותך אני מכירה אותך ממש טוב. אני מכירה את הדרך בה אתה נכנס. הדרך בה אתה מדבר. הדרך שאתה מחזיק את הגוף שלך. אחדים יגידו מתנשא. אבל אני יודעת שאתה פשוט חסר בטחון. אולי לא באופן מלא אבל בהחלט חלקית. אתה אוהב לשתות יין....

תגובות

פורסם לפני 6 ימים
תצוגה מקדימה

משהו חדש מתחיל עכשיו

בשבוע שעבר התחלתי משהו חדש. בית הספר לשיווק דיגיטלי. התרגשות גדולה. אני לא זוכרת מתי למדתי והעמקתי את הידע שלי בתחום שהוא חלק של כול חיי הבוגרים. שיווק. אז למה באמת באתי לבית הספר? בהסתכלות ראשונית זה נראה לא הגיוני, הרי...

תגובות

פורסם לפני 4 weeks

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה