סדרת סבוני רחצה טבעיים של בייבי טבע

בחורה עם מחשב נייד

 המודעות לחומרים מהם עשויים היום מוצרי רחצה הביא אותי להחלטה להעדיף להשתמש במוצרים טבעיים לבתי התינוקת שזה רק נולדה.

לאחרונה נחשפתי לשני סבוני רחצה לתינוקות של רשת בייבי טבע,המתמחה במוצרי טיפוח, בריאות ואביזרים לנשים ולתינוקות.

מוצרי רחצה טבעיים לתינוקות מכילים שמנים שונים מן הטבע, בתוספת שמנים אתריים המסייעים לפעילות מרבית של העור, והם אינם מכילים כימיקלים וחומרים משמרים. כל מוצרי הסדרה מגיעים בכלים מתכלים הניתנים למחזור:

 סבון רחצה טבעי לתינוקות– סבון נוזלי ללא כימיקלים וללא חומרים משמרים. על בסיס שמנים ותמציות שמנים אתריים, מתאים לעור גופו וראשו של התינוק, לשמירה על עורו העדין והרגיש. יש לשים מעט סבון על היד או על בד הרחצה, לסבן את התינוק. מומלץ לסבן את התינוק מראשו לכיוון הרגליים. כמות: 250 מ"ל. מחיר: 49 ₪. 

גם לאמא מגע פינוק!

 

סבון רחצה עדין לאם– סבון רחצה נוזלי המכיל רכיבים טבעיים, ללא SLS, בסיסו שמן דקל, שמן זית ושמן חוחובה. תמציות השמנים שבו מיועדות להרגעת העור, ולהפחתת גירויים. השתמשי במיוחד בעת חודשי ההיריון, וגם אחרי כן המיכל עשוי פט למען איכות הסביבה.  מכיל: 250 מ"ל. מחיר: 49 ₪

 

 פינוק כפול:

 

 

בתי הקטנה אלונה התרגלה לחיים הטובים ולסבונים טבעיים אשר מרגיעים אותה בזמן עשיית אמבטיה:

 מוצרים נוספים שניתן למצוא בסדרה: 

 

סבון רחצה טבעי לתינוקות רגישי עור– סבון נוזלי ללא כימיקלים וללא חומריםמשמרים, בתוספת שמנים מיוחדים, מתאים לעור גופו וראשו של התינוק, לשמירה על עורוהעדין והרגיש. יש לשים מעט סבון על היד או על בד הרחצה, לסבן את התינוק. מומלץ לסבןאת התינוק מראשו לכיוון הרגליים. כמות: 250 מ"ל. מחיר: 49 ₪.

שמפו טבעי לתינוקות וילדים-על בסיס שמן חוחובה, דקל וקוקוס, בתוספת תמציותשמנים וויטמין E, ללא מרכיבים כימיים ומקציפים סינתטיים (SLS). כמות: 250 מ"ל.מחיר: 49 ₪.

סבון אנטיספטי לאמא– סבון טבעי, בעל ריח עדין, עשוי משמן דקל, חוחובה, וזית, בתוספת תמציות שמניםאנטיספטיים. מתאים לשטיפה לאחר תפרים ולניקוי כללי. ללא חומרים כימיים ומקציפיםסינתטיים(SLS).כמות: 250 מ"ל. מחיר: 49 ₪

 

סבון נוזלי מתוק לעור עדין ורגיש– מיוצר מסלק סוכר, בעל צבע חום וריח מתקתק. ללא כימיקלים, ללאחומרים משמרים וללאSLS ופטרוכימיקלים. מתאים לעור גופו וראשו של התינוק, לשמירה עלעורו העדין והרגיש. אנטיספטי, מתאים לעור עדין ורגיש ולבעיות עור כגון אקנה. ישלשים מעט סבון על היד או על בד הרחצה, ולסבן את התינוק. כמות: 180 מ"ל.מחיר: 35 ₪.

 

 

 

להשיג ברשת "בייבי טבע":

דיזנגוף 231, תל- אביב, 03-5290910

חורב 6 אחוזה, חיפה, 04-8244288

קניון שרונים, הוד השרון, 09-7481515

אתר מקוון- הזמנות ומשלוחים לכל הארץ: www.babyteva.co.il

רשת בייבי טבע– רשת חנויות ייחודית המתמחה במוצרי טיפול, טיפוח ואביזריםנלווים לנשים בהריון ואמהות, ומוצרים שונים המיועדים לתינוקות מרגעלידתם, לפעוטות ולילדים.

רשת בייבי טבע, המאמינה בחשיבות המכרעת של השימוש בחומרים טבעיים באיכות גבוהה, הן בתקופת ההיריוןוהן בטיפול בעורו הרגיש של תינוק רך שזה עתה נולד, מקפידה בבחירת השמנים, תמציות הצמחים והמרכיבים הפעילים שבמוצריה.בחנויות הרשת ניתן להשיג מוצרי טיפוח, בריאות, אביזרים, צעצועיםומתנות מקוריות של יצרנים מובילים מכל העולם. עם השנים הפכה רשת בייבי טבע למרכז מידע, ייעוץ ותמיכה, בנושאי הריון, לידה, תינוקות וילדים.