הבלוג של guy44

guy44

עדכונים:

פוסטים: 2

עוקבים: 0

החל ממרץ 2018

חלקו של האינטרנט בחיינו הופך למשמעותי וגדול ממש מידי יום. פעולות רבות, אשר בעבר, היינו רגילים לבצען בדרכים אחרות, הופכות את האינטרנט לערוץ הפעולה המועדף על גולשים רבים. למשל, כיום, נדיר למצוא אדם שלא שילם ולו חשבון אחד בחייו דרך אתר אינטרנט (במיוחד כאשר מדובר בגופים גדולים כמו חברת החשמל או מיסי עירייה) ונדיר לא פחות למצוא אדם שמעולם לא רכש בחנות וירטואלית. האינטרנט הפך לסביבה הטבעית עבור רובנו, כך, שבאופן הגיוני, כאשר אנחנו רוצים להגיע ולהיחשף לעיניהם של אנשים רבים ככל האפשר, נעשה זאת דרך פרסום באינטרנט ולא באופנים אחרים.

פרסום באינטרנט – 5 דברים שצריך לזכור לפני שניגשים לנושא

הפגנת נראות היא תמציתו של הפרסום באינטרנט - נדיר, כיום, למצוא פלטפורמה שבה לא תזהו נוכחות של לפחות מתחרה אחד מתחום העיסוק שלכם. זה, אולי, עלול להרתיע אתכם בהתחלה (לא אמור לעשות זאת משום בחינה, אבל עלול), אבל זהו היופי ברשת – כל אחד יכול לצקת לתוך הנראות שהוא מפגין את המהות שלו, את אופיו, את הצביון שהוא בוחר לתת לעסק שלו. כך, שגם כאשר אתם מגיעים לפלטפורמה “רוויה”, לכאורה, מיצאו את הבידול שלכם, טפחו אותו ואל תנסו ליישר קו עם השאר.

הביטו דרך עיניו של הגולש-הלקוח - אולי מיותר לציין זאת, אולם הווירטואליה מציבה את הלקוחות שלנו “הרחק” מאיתנו, מעבר לאינסוף הביטים של הרשת ומעבר למסכי המחשב או מכשיר הטלפון החכם שלהם. בניגוד למציאות, בווירטואליה, קל לשכוח שיש שם אדם. לכן, כאשר אתם בונים פרסום באינטרנט, קודם כל, נסו להיכנס לנעליו של אותו אדם, לבדוק מה מציק לו, מה יקל עליו (כן, גם בעת הגלישה באתרכם) וצרו כל פרסום שלכם דרך חווית המשתמש שלכם ולא רק דרך הרצון לשווק.

תמהיל הנכסים הדיגיטליים משתנה בין עסק אחד למשנהו - לכל גוף עסקי ישנם מספר נכסים דיגיטליים, שמהותם והפלטפורמות בהם הם נמצאים (למשל, דף עסקי בפייסבוק, דפי נחיתה, אתר) משתנים בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק. למשל, לעסק הפועל B2B חשוב להפעיל דף עסקי ולהפגין נוכחות בלינקדאין (בעברית ובאנגלית), בעוד עסקים העובדים B2C יראו בכך פחות חשיבות ויעדיפו פלטפורמות אחרות (כמו פייסבוק, פינטרסט או ניוזלטר).

“לכולם” פירושו לאף אחד - מכירים את האמירה “תפסת מרובה, לא תפסת”? ובכן, נראה כי בעת פרסום באינטרנט, אמירה זו היא מהותו של העניין. למרות הקהל הרחב שהרשת מעניקה לנו, כאשר אנחנו מפרסמים, שירות, מוצר או אתר, איננו יכולים לפנות “לכולם”, מכיוון שפניה “לכולם” תהפוך את המודעה, הקמפיין או ערוץ הפרסום לכללי מידי, ולכזה שפונה, בעצם, לאף אחד. לכן התמקדו בפלח שוק ספציפי ודברו אליו. רוצים להתמקד בפלח שוק נוסף? פנו אליו בפניה אישית המיועדת לו.

אל תעשו חצי עבודה - וכאן, אנחנו רוצים לגעת בנקודה רגישה – האילוצים החלים עליכם. נכון, לעיתים, ישנם פערים גדולים בין הרצוי למצוי, והמציאות מכתיבה מגבלות מסוימות, שברור, שאלמלא היו קיימות, הקמפיין שלכם היה המוצלח ביותר בנט. אם אינכם יכולים לבצע מחקר שוק – אל תרימו קמפיין, אם אינכם יכולים לעשות את העבודה כהלכה (או, לחילופין, להעביר אותה לאנשי מקצוע) – אל תפרסמו, אם אינכם מסוגלים לתת ויז’ואל ייחודי וטקסט נקי ללא שגיאות כתיב או תחביר – אל תעלו מודעה. עדיף, למרות הצורך בנראות, לא להפגין נראות כלל, מאשר להפגין נראות גרועה, שתדרוש מכם לתקן את הנזק שנוצר.

עוד מהבלוג של guy44

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 8 months

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה