Dior משיקה בישראל חנות פופ אפ ייחודית

בחורה עם מחשב נייד

את מותג בינלאומי ויוקרתי דיור ומוצרי קוסמטיקה שלו אני מכירה כבר די הרבה שנים אך חייבת להודות שלא ידעתי בדיוק איפה אני יכולה לרכוש פריטים מסויימים שלו.

במטרה להפוך את המותג Dior לנגיש יותר, ולבדל אותו מהמתחרים, Dior השיקה בישראל חנות פופ אפ ייחודית שנפתחה בקניון רמת אביב למשך ארבעה ימים בלבד (18.03-21.03). בהמשך, תנדוד החנות בין הקניונים המובילים ברחבי הארץ. כבר בכניסה לקניון נתקלתי בשלט הזמין לחנות:

 

תחילה הסבירה לנו מוריאל, מנהלת שיווק של המותג על הקונספט של החנות ועל המוצרים החדשיפ אותם משיקה דיור:

סרטון פלאש

ברגע שנכנסתי לחנות הרגשתי לרגע שאני בחו"ל: המתחם אשר עוצב בהשראת "מאחורי הקלעים" של תצוגות האופנה הבינלאומיות של דיור מעניק למבקרים בו חווית איפור וטיפים הנהוגים בעולם הזוהר של הדוגמניות.

בחנות ניתן לראות מגוון פריטים מקולקציית איפור החדשה:

גם אני התלהבתי  וישר ביקשתי שיאפרו אותי:

 תחילה הונח על פני פריימר סקין פלאש של דיור:

סקין פלאש מס' 001:

הנחת סומק גלאו 001:

ומסקרה ניו לוק החדשה בצבע שחור:

השגת מראה המעושן:

בחרתי צלליות מפלטת מס' 208 וגם קצת מפלטת מס' 408:

הדגשת שפתיים:

לאחר בחירה דקדקנית של אודם, נבחר גוון מס' 874 מהקולקציה:

הנחת ברונזר למראה זוהר וחיוור פחות:)

הגבות שלי עוצבו ע"י שבלונת לעיצוב גבות אותה אפשר לקבל מתנה על כל קניה בחנות:

מראה הסופי:

 

מראה החדש  New Look של דיור:

בחנות ה"פופ-אפ"  יושק המראה החדש (New Look) של המותג לאביב 2012 כחלק ממהלך שיווקי בינלאומי רחב היקף. המראה החדש יושק באותו היום בו זמנית בלמעלה מ- 20 ערים ברחבי העולם.

 

בשנת 1947, ניפצה הקולקציה הראשונה של כריסטיאן דיור את מוסכמות התקופה בצורותיה, בצבעיה ובעושר שלה. "זהו מראה חדש!" קראה כרמל סנו, העורכת האגדית של ירחון 'הרפר'ס באזאר', כשראתה לראשונה את הקולקציה החדשנית.

המראה החדש, שהיה בלתי צפוי בתקופת הצנע של שנות ה-40, ביסס את שלושת עמודי התווך של בית Dior: ניפוץ מוסכמות, שיפור מראה הנשים, והענקת עוצמה עוצרת נשימה.

שנת 2012 שואבת השראה מערכים מקוריים אלו במסקרה יוצאת דופן: Diorshow New Look. נוסחה מהפכנית היוצרת נפח רב-מימדי ואפקט דרמטי המכפיל את הריסים.

 

 Diorshow New Look,אשר נולדה משילוב של מברשת נאנו מקורית וטיפול סרום בעל הרכב ייחודי, מכפילה את נפח הריסים מיידית.

 

 1. מברשת Diorshow New Look, משלבת בין מברשת ה-XLלבין חומר חדשני המעניק עמידות לצד מריחה קלה ודיוק אולטימטיבי.

 

המבנה הבלתי שגרתי שלה מורכב משני חלקים: חלקה התחתון של המברשת מורכב מארבעה מיכלים ושורות של קוצים מפרידים, המעמיסים חומר על הריסים מהשורש ובו בזמן מאפשרים הארכה מרבית. בחלקה העליון של המברשת ישנו ראש קטנטן "לוכד ריסים", החודר אל המרווחים הקטנים ביותר כדי ללכוד כל ריס, אפילו הקצר ביותר, בדיוק הדומה לזה של יד המעצב.

ב. הרכב סרום מכפיל ריסים בדיוק גבוה

מעבר לסתם איפור: Diorshow New Lookגדושה ברכיבים פעילים ומספקת פעולת הכפלה בשתי משיכות לתוצאה מרשימה פי שתים. הריסים מתעבים מיד, נפרשים בזווית רחבה יותר ונראים רבים יותר לאין ערוך.

מה הסוד?פולימר יוצא דופן המסוגל ליצור ריסים יוצאים מהכלל בכל מימד. הודות לתכונות המתיחה והגברת הנפח שלו, הוא עוטף כל ריס וריס, מעבה אותו ומסלסל אותו באופן מרבי.

יתרון נוסף הוא אפקט הצבע העז, המושג הודות לפיגמנט זכוכית שחורה הבלעדי ל-Dior (Dior Black GlassTM) בעל אפקט התלת-מימד. פיגמנט שחור זה מצופה בחלקיקים משקפי-אור לאפקט מגדיל, המגביר את עומק וברק הצבע. ההרכב, המתייבש במהירות המצמוץ, אינו נמרח ונשאר במקומו עד הניקוי.

צפיפות מקסימלית, יום אחר יום

הנוסחה הייחודית מועשרת בסרום טיפולי ובתמצית מזון מלכות. בלב פעולתו ישנו גורם דרמו-פיוז'ן ייחודי. תכונתו המופלאה הראשונה היא לשקם, בדומה לסרמיד, את חלקי הסיב שניזוקו, על ידי חדירה למרווחים הקטנים ביותר כדי לתת לריס מרקם מחודש. כל ריס נראה עבה יותר באופן מידיי וחלק לחלוטין.

תכונתו המהפכנית השנייה היא בכך שהוא מגיב לחום הגוף בכדי שהמרקם יהפוך לנוזלי ברגע שבא במגע עם העפעף, דבר המאפשר לסרום לשחרר את רכיביו הפעילים העוצמתיים קרוב ככל האפשר לקו הריסים. הסרום הטיפולי, המועשר בתמצית מזון מלכות ממריץ, מחזק, ומגביר את אפקט האיפור. עם הזמן, הריסים מחוזקים ונראים עבים יותר ויותר.

התוצאה: מראה ריסים מרובים, המתחזקים ומתעבים מיום ליום, לעיניים בעלות רושם עז.

 

קוד לבוש: קוטור

Diorshow New Look  מלביש את העיניים בשלושה גוונים עמוקים:

New Look Black- שחור,  New Look Brown – חום,   New Look Blue-כחול.

 

מסקרה מוצעת ברשתות השיווק והחנויות המובחרות במחיר 184 ₪