תראו מה שצבע יכול לעשות

אמנות צבעים מכחולים והרבה אדום,מה הקשר לדיגיטליות בעסקים?

במסגרת בית הספר לשיווק של סלונה ובנק לאומי שזכיתי להתקבל למחזור החמישי שלו, נתבקשנו עי "השוטרת " הכי שנונה וטובה שפגשתי לכתוב בלוג, למה לי דיגיטלית בעסקים ?

שיעורי בית של פעם  עם שם אלגנטי שיקי ומאתגר.

אני כאן מכיוון שכמעט שנה שלמה אני שולחת לסלונה שוב ושוב את פרטיי כדי להצטרף לסדנה המטורפת והאיכותית הזו. אני כאן אחרי שאני בולעת בצמא את מה שכתבו העלו צילמו למדו השכילו התפתחו אכלו וצחקו כל הנשים שהיו לפניי,  בארבעת המחזורים הקודמים, שממש חגגו את החיים,פה בתל אביב.

ואני כאן מכיוון שאני רוצה ללמוד, לא רק לצוף אלא להיות מנצחת אולימפית, ללמוד איך בעידן הדיגיטלי של היום, העידן שהחדשות של היום כבר ישנות איטיות ולא מחדשות  אני מפיצה את  האהבה הגדולה שלי לאומנות ובמיוחד לציור, אהבה שהתפתחה ב8 שנים האחרונות מעלה מעלה  ועוד מעלה, עד שכמעט ולא משאירה זמן או מקום בראש במוח בבטן בנשמה ובלב לשום דבר אחר.

האהבה הגדולה שלי היא לקחת בד קנבס ריק ולבן ולעוף עליו עם מכחולים וצבעים. היצירה הגמורה היא הרבה מחשבה תכנון רגש ונשמה, ורק לאחר מכן מגיעה  טכניקה ומעט כישרון. בכל ציור שלי מעבר לצבעים וליופי, יש הרבה מאד אופי. אני מציירת רק מה שאני אוהבת!  לכן תמצאו בציורים שלי הרבה ואריאציות של הורים וילדים.  אמא עם ילדים על הידיים אב ובן בדרך למגרש כדורגל ועוד. חלק גדול מציוריי אני משדכת ומחברת לשירה עברית ולשירים בכלל. אני אוהבת צבעים עזים  חזקים כמו כחול שחור סגול ואדום,אדום הוא צבע יסוד עוצמתי וסקסי ואני משתמשת בו דיי הרבה. אני מציירת גם הרבה  מאד רקדניות, משהו בתנועה שלהן, בגוף שנמתח עוד ועוד בתנועה המעגלית והרכה שלהן, משהו בגמישות והרוך של הגוף שלהן מושך אותי, וממש שובה אותי, כשאני חושבת עמוק פנימה נראה לי שהסיבה האמיתית היא שמעולם לא הייתי שם. אף רגע בחיי לא הרגשתי קלת תנועה גמישה  וככ גבעולית ודקה..

וכמו בסיפור סינדרלה, הגיעה המתנה הזו לחיי. עטופה בסרט צבעוני עליז ושמח, גדושה  ב50 נשים יפהפיות ועוד יותר יפות בתוך תוכן  בעיסוקיהן ועוצמותיהן. אהבת חינם ונתינה יש שם, ובשפע מהנבחרת (מתה על המילה הזו ),מהעלמות התותחיות על של סלונה מהנתינה של בנק לאומי ומאיכות ומקצועיות המרצים וההרצאות שעוד מצפות לנו בדרך והכי מקהילת דיגיטליות בעסקים שמחבקת ועוטפת

לפנינו 7 שבועות של הרפתקה שכרון חושים,למידה הנאה תנופה והעשרה ועם הרבה חיוכים צחוקים וכריכים משובחים, הלעיטוני עוד מן האדום האדום הזה

1רקדנית באדום