הבלוג של גילי גביש

gilisgiligavish

שלום שמי גילי גביש מאמנת כושר אישית בוגרת מכון וינגייט, ביה"ס למקצועות הספורט. מחזיקה במגוון תעודות והכשרות בתחום הספורט התחרותי והטיפולי. מתמחה בטיפול ועבודה עם ילדים ובני נוער ובעלת ניסיון רב בעבודה עם נערים בעלי... +עוד

שלום שמי גילי גביש מאמנת כושר אישית בוגרת מכון וינגייט, ביה"ס למקצועות הספורט. מחזיקה במגוון תעודות והכשרות בתחום הספורט התחרותי והטיפולי. מתמחה בטיפול ועבודה עם ילדים ובני נוער ובעלת ניסיון רב בעבודה עם נערים בעלי הפרעת קשב וריכוז ואוכלוסיות מיוחדות. כמו כן אני מאמנת כושר בהתאמה אישית כגון: אימון כושר אחרי לידה , אימון כושר קבוצתי , אימוני ריצה / הליכה מבוקרים , אימוני ספורטאים ועוד אשמח שתיצרו עמי קשר להתאים במיוחד עבורכם את אימון הכושר שלכם , גילי גביש מאמנת כושר אישית 054-7761130

עדכונים:

פוסטים: 43

החל מינואר 2013

אנשים אשר נמצאים בכושר גופני ירוד או לאילו הסובלים מבעיות השמנה , בעיות בריאות או מבעיות אורתופדית, מומלץ, בשלב הראשוני , להתחיל בפעילות אירובית קצרה של עד כ-15 דקות ולבצעה כפעמיים ביום, מחקרים מצביעים על כך, שהאפקט של הפעילות המצטברת זהה לזה של הפעילות הרצופה של 30 דקות.

02/06/2013

אנשים אשר נמצאים בכושר גופני ירוד או לאילו הסובלים מבעיות השמנה , בעיות בריאות או מבעיות אורתופדית, מומלץ, בשלב הראשוני , להתחיל בפעילות אירובית קצרה של עד כ-15 דקות ולבצעה כפעמיים ביום, מחקרים מצביעים על כך, שהאפקט של הפעילות המצטברת זהה לזה של הפעילות הרצופה של 30 דקות. בחדר הכושר למשל, ניתן לשלב בתוך תוכנית האימונים הליכה ש ל כ 15 דקות, לעבור לאימון המשקולות ולחזור בסוף האימון לתוספת של 15 דק , כמובן שאפשר ואף אפילו מומלץ לשלב גם סקי או אליפטי או אופני ספינינג או שחיה , כך תשלבו עבודה על מגוון שרירים .
בהצלחה גילי׳ס אימוני כושר בהתאמה אישית 054-7761130

עוד מהבלוג של גילי גביש

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה