חדש מפעמית סטור

בחורה עם מחשב נייד

peamit stor [Converted]-01

קבוצת פעמית סטור מחזקת את פעילות ה"חטיבה הירוקה" בתחום הכלים המתכלים

ורוכשת את הפעילות של  חברת רעיונות ירוקים בע"מ

 

קבוצת פעמית מרחיבה את פעילותה בתחום המוצרים המתכלים והאקולוגיים  ומגדילה את מגוון המוצרים "הירוקים" על יד רכישת פעילותה  השיווקית של רעיונות ירוקים

חברת פעמית תבניכל שיווק בע"מ הינה חלק מקבוצת פעמית הכוללת את רשת החנויות פעמית סטור. החברה ומהווה את הזרוע הסיטונאית של הקבוצה במכירה ללקוחות  מוסדיים וקמעונאיים.

ללקוחות קמעונאיים הכוללים חנויות מתמחות ורשתות המזון מספקת כלים חד פעמיים איכותיים  תחת המותג "תבניכל"   וללקוחות בשוק המוסדי הכוללים בתי מלון, מסעדות , תעשייה  ומספקת מוצרים מתכלים למטבח כ ONE STOP SHOP  הכולל אריזות , כלים חד פעמיים , ציוד משקי ומתכלים. 

כחלק מאסטרטגיית פעמית  להרחבת התחום הירוק  ולחזוק מגוון המוצרים  בתחום הכלים האקולוגיים   רוכשת פעמית  באמצעות פעמית תבניכל שיווק את  פעילות חברת "רעיונות ירוקים"  .

רעיונות ירוקים הוקמה על ידי איתמר דניאלי בשלהי שנת 2007 מתוך אידיאולוגיה ואכפתיות סביבתית ומתוך רצון פנימי להביא לשינוי, ומתוך הבנה שיש חובה להמשיך ולספק את הצרכים , תוך הקטנה למינימום את הפגיעה  בסביבה  . רעיונות ירהינה חברה צעירה ודינמית המתמחה במתן פתרונות אקולוגיים שהם גם ייחודיים וגם איכותיים.    מוצרי החברה  כוללים כלים מעץ ומעלי דקל המיובאים מהמזרח , כלים מקנה סוכר   שקיות כותנה ויוטה ומתאימים לעסקים מתחום המזון וההסעדה, קד"ם, בתי מלון, חנויות בוטיק, חברות הייטק, מעצבים וחניות מתחום האופנה ובעצם לכל עסק שמבין את החשיבות הערכית, השיווקית והכלכלית שמוצרים ייחודיים, איכותיים ואקולוגיים חשובים עבורם.

 

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))