הבלוג של galyam-studio

galyam-studio

עדכונים:

פוסטים: 12

החל מאוגוסט 2016

עיצוב דפי נחיתה

המגע הראשון של לקוחות עם העסק שלכם הו בדרך כלל בדפי נחיתה, שבהם אתם מציגים את המוצר או השירות שלכם ומזמינים אותם להירשם ולפעול על מנת ליצור קשר. בשפת המקצוענים זה נקרא – הנעה לפעולה ובדיקת ההמרה, כלומר היכולת שלכם להניע לקוחות פוטנציאליים לבצע את הפעולה שאותה אתם רוצים מאוד שיעשו: יירשמו לרשימת דיוור שלכם, יירשמו לקבלת מתנה חינם וכתוצאה מכך יצטרפו לרשימת הדיוור שלכם שתשמור אתם על קשר, הצטרפות לשירות שלכם או קניית המוצר שאתם מציעים ללקוח כבר בדף הנחיתה. מכאן נובעת חשיבותו של עיצוב דף נחיתה מצוין ויעיל, כדי שיפיק את התוצאות המיטביות ביותר שנוכל למדוד עבורכם.

עיצוב דף נחיתה תלוי גם בכם

המסרים שלכם, המוצר שלכם, השירות שלכם וההחלטות שאתם מקבלים כדי להעביר לקהל הלקוחות שלכם הם הבסיס לעיצוב דפי נחיתה יעילים שעושים את העבודה ומביאים תוצאות. לכן, ראשית עליכם להיות מדויקים בניסוח הצרכים שלכם והמטרות שלכם בהעלאת דפי נחיתה למוצר ולשירות שלכם. מכאן נגזר העיצוב שלו ולכן עליכם להבין מה אתם רוצים להשיג. בדרך כלל, דפי נחיתה לא אמורים להיות עמוסים מאוד במידע, מלבד כמה מילים על עצמכם שמציגות אתכם לקהל החדש, ועוד כמה מילים על המוצר שלכם שבגללו אתם מעצבים דף נחיתה. זכרו לתת את כל המידע הנחוץ כדי שהקהל לא יעזוב את הדף בתחילת הגלישה. דף נחיתה שמחזיק את הלקוחות הרבה זמן בגלישה בדף הוא כזה שלא מעיק עליו במידע רב מדי, ניסוחים מסורבלים ולא ברורים ובמלל רב שאי אפשר להבין ממנו מה אתם רוצים לומר ולמכור לו. לפעמים, בגלל הניסיון להתחכם או למצוא זווית מקורית מדי או חשיבה מחוץ לקופסה, המסר יכול ללכת לאיבוד במלל ארוך מדי מלא פיתולים בעלילה. אבל עד שהמסר הגיע ללקוח הוא כבר התעייף ונטש ואפילו עלול שלא לתת לכם הזדמנות נוספת משום שלא אהב את הגישה המתחכמת מדי.

חברת גל ים סטודיו מומחים בעיצוב דפי נחיתה, הקמת קמפיינים ויראליים, פייסבוק, גוגל ורימרקטינג, להלן מספר דוגמאות אשר הופקו לרשת החקלאי בקמפיין נרחב ברשת למען השגת לידים בתחום הזכיינות.

half page 300X600 inline rectangle 300X250 large mobile banner 320X100 leaderboard 728X90

גרפיקה נקייה ומדויקת

כדי שהלקוחות יבינו מה רוצים מהם המיקוד חייב להיות בתוכן ולא בגימיקים מסביב. כלומר, בעיצוב הגרפי של דף נחיתה יש לו כללים מסוימים שעובדים בכל פעם מחדש רק משום שכבר פענחו את הקשב והריכוז של הלקוחות בדפים מסוג כזה. חווית המשתמש של לקוחות שנכנסים לדף נחיתה צריכה להיות מתומצתת, מגרה לפעולה ונותנת לו לפחות את הלחץ הראשון על הטריגר שלו כדי שיוכל לעשות מה שנחוץ לכם – לקנות מוצר, להשאיר אימייל וטלפון וכן הלאה. משום כך העין לא יכולה להיות מוסחת יותר מדי על ידי אלמנטים עיצוביים שמקשים עליו להתמצא בדף. המעצבים שלנו בגל ים יודעים לעצב דפי נחיתה שימשכו את העין וימסרו מידע מבלי להעמיס יותר מדי וללכת לאיבוד בין כל האלמנטים.

חוויית המשתמש וממשק המשתמש

הממשק של דף הנחיתה מוסר לכם ולנו את הנתונים שאנחנו מחפשים – אחוזי המרה, כלומר כמה אנשים נכנסו וביצעו שם את הפעולה, את טופס ההתקשרות אליכם, את קוד ההטמעה שלנו כדי לבדוק את ההמרה לבדיקת הנתונים בגוגל אנליטיקס ואת תכנון הדף עצמו עם המסרים שלכם. כל הפניה שתרצו להוסיף מהדף שלם, אם זה לבאנרים ואם זה לאתר, אם לדף הפייסבוק או טוויטר או אינסטגרם ואם לקבוצה ייעודית שהקמתם, כל זה יהיה בדף הנחיתה אם תרצו לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להוסיף עוקבים וחברים לדף הפייסבוק שלכם או למדיה החברתית בכלל. זוהי אחת המטרות של דף הנחיתה ובעיצוב נכון אפשר למסור את כל זה ללקוח הפוטנציאלי שלכם. העיצוב הנכון יגרום ו לבצע את הפעולה הנכונה.

עוד מהבלוג של galyam-studio

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 3 years
תצוגה מקדימה

גני ילדים בבית דגן

גני ילדים בבית דגן גני ילדים בבית דגן - כאשר התינוק שלכם גדל והופך לפעוט אשר כבר מתחיל לצעוד את צעדיו הראשונים, אתם וודאי מחפשים עבורו את המסגרת האידאלית, אשר תהווה את המקום המוצלח ביותר עבורו ועבור התפתחותו. פעוטות...

תגובות

פורסם לפני 3 years
תצוגה מקדימה

5 כלים חשובים לקידום אתרים בגוגל

החלטנו לפנק אתכם ב 5 כלים חשובים לקידום אתרים בגוגל אז לא תשתפו? עולם האינטרנט הינו מורכב ומסועף, ולעיתים זה כלל לא פשוט למצוא את הפתרונות היעילים ביותר בשטח. ובעוד שכל תחום פעילות מאופיין בדקויות ספציפיות הרלוונטיות רק...

תגובות

פורסם לפני 2 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה